A hirdetést valóban ott. Az autót és az árakat szombaton a kiállításon. Olyan 3.5-3.9 körül adják, attól függően, hogy platós/konzerv il. szgk./tgk.-e.
Spanyol, natürlich.
A kiállított autó gazdája (a forgalmazó) szerint 5 liter körül kaják, és bőven sok bele az 1.9 D ereje.
Hali,
A rugók még a héten bekerülnek véleges formájukba az autóba. Aztán egy kis karosszéria meló jön + motor szét-össze szerelés + kuplung.
Vki nem tudja, hol lehet műanyag szélvédő keretet venni?
Azért én lemegyek. Ha bírok szerezni uccai gumit + megbírjuk csinálni a fűtést akkor csőnélkül, de elindulok (tán a trophy light-on). Ha nem, akkor csak néző lesz belőlem....
SJ:
Köszike. Attól parázok csak, hogy nem lesz megfelelő a méret meg ilyenek. Ezért gondoltam, hogy jobb lenne, ha ő rakná fel. A törés- és kiegyenesedésmentesség pedig szerinted reális. Menniyre ismered a hapsit?
A technikai része menni fog a felrakásnak.
joeeye:
Szekcső meg elég messze van, a húszezres nevezési díj is elgondolkoztató, az amortizációt nem számolva, kétszer is meggondolom, melyik versenyre szánok 50-60 ezret (az off-road fórumon is felmerült ez a téma)! Inkább úgy néz ki, hogy a kihagyott mondjuk 4-5 verseny árából októberben egy kéthetes karib tengeri túra lesz, ha minden összejön (
út )Ezt intézik, az egyik haverom ott az étteremfőnök, teljes ellátással 50e+repjegy! És a nyárra is szervezhetnénk egy erdélyi túrát, beszéltem a TV2-ős ismerőseimmel, úgy néz ki ők is benne lennének egy film erejéig! Én még nem jártam ott, de azt mondják gyönyörű, az árakról nem is beszélve!
Sj
joeeye:
Megkérdezem, ha nem is ő, valakivel biztosan meg lehet oldani a felrakást, de az is lehet, hogy feladom neked postán, max.2-3e-ért elviszik és nem kell annyit kocsikáznod! Még amit meg kellene oldani: az első rugó hátsó a hátsó első szilentjében van egy 64mm hosszú távtartó a 12-es csavaron, ez majdnem mindig be van rohadva (nekem tavaly óta már megint!), szét kell flexelni. Kellene szerezni egy 12,5-13mm belső átmérőjú rozsdamentes csövet, amiből ezt le lehetne szabni, és ez a probléma végleg megoldódna!
Sj
SJ:
Szerinted fel is rakja, ha lemegyek a géppel?
Mert akkor valahogy úgy kellene megoldani, hogy lemegyek, ott hagyom, aztán majd egy-két nap múlva lemegyek érte.
joeeye.
Igen itt lakik! Ha érdekel elintézhetem neked, remélem van anyaga hozzá! Én még arra gondoltam, ha gyárt, jó lenne valami olcsó szoc autó szilentjének méretére csinálni, mert a suzi elég húzós, főleg a nagyobbik szem, mennyivel jobb lenne egy szilent pl. 158- Ft-ért....
Atompyka köszi a címet. Egyelőre megvárom SJ mit mond a feltett kérdésemre aztán majd meglátjuk. Eredetileg már most a Suzival akartam menni a hétvégi Szekcsői bulira, de ezek szerint csak szgk lesz belőle. Tényleg valaki nem jön közületek?
Hali,
Köszi atompyka a címet. Egyelőre megvárom amíg SJ nyilatkozik az előző hozzászólásommal kapcs. Nem jön valaki közületek Szekcsőre a hétvégén. A rugó azért kellett volna, de most már mindegy. Csak szgk-val tudok lemenni, legalább is most úgy néz ki.
Joeeye:
Köszi a mélt!
NLQ a minap vagy 20 percen keresztül méltatta telefonon azt a rugós céget, ahová ő jár (itt van pár utcával mellettünk - ez neki a város másik vége...).
Kukk:
www.bim.hu
A mai nappal lekerült a ponyvatető és felkerült a hardtop!!!
Rövid tesztelésnek vetettem alá:a meleget jól tartja,nem zörög,csendesebb a kasztni.
Egészen "otthonos" lett vele az autó,a felső része be van vonva valami szövetféleséggel.
Már csak az ablakfűtést kell bekötni,valamint kaptam hozzá két "rettenetes" ködlámpát! :-)
Szerintem az üléseken is át fogom cseréltetni a műbőrt szövetre,mert igencsak hideg,szinte égeti az embert,ha beleül reggel.
Végül,lenne pár eladó cucc:
-egy garnitúra 275/60*15 Scop All Terrain 4*4, 90%-os külső.Iá.: 130,000Ft.
-1,3-as karburátoros motor generátor nélkül,kompletten és váltó
-fekete színű,Haslbeck gyártmányú hardtop.A hátsó üveg sajnos ki van törve,de pótolható plexivel vagy biztonsági ragasztott üveggel. Iá.: 95,000Ft.
-egy első szélvédő.Az enyémbe nem jó,nagy.Nem tudom milyenbe passzolhat...
SJ:
És az a rugós feléd lakik valahol?
Esetleg megpróbálnám.... Érdekel a dolog. Az off-road-on olvastam, hogy a Vörössel nem nagyon vannak megelégedve az emberkék + máshol sem 2 Ft ez a meló.
joeeye:
Én öttel járok, szerintem annyi kell, bár rugótól is függ! Mind a két oldalon 1-1 van eltörve? Ha nem ugyanaz (miért is lenne az!), akkor illik két-két lapot csináltatni, hogy ugyanolyan legyen a rugo+ívelés, ekker már lehet, hogy ugyanannyi ez a másik. Csak nem akarom elkiabálni, inkább kipróbálnám és ha tényleg jó akkor ajánlom. Vagy megpróbálod te?
Sziasztok!
Tud valaki nekem segíteni abban,hogy milyen karburátort,lehet,és érdemes föltenni az 1.3-as motorra?Valami kéziszívatósat szeretnék.
Előre is köszi.
joeeye:
"Szerinted íveltetni és cserélni kéne a lapokat, vagy érdemesebb lenne mgvenni tőled a tieidet?" Attól függ: hány lapból áll most, mennyi tört belőle és főleg mennyiért csinálják meg. Nekem a rugós igérte a nem törő-ereszkedő rugót, párját 25e-ért. Ehhez kell viszonyítani!
Üdv: Sj