Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ivanmim Creative Commons License 2016.10.10 0 0 48300

Kösz a választ.

Előzmény: FeZ_ (48293)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.10.09 0 0 48299

Köszönöm válaszod. Utána járok. Néztem a jobb külső féltengelyt a belső harangja szét van szakadva. Lehet azzal lesz a hiba.

Előzmény: FeZ_ (48298)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.09 0 0 48298

Gumiban szálszakadás is okozhatja vagy a féltengelyek is.

(inkább a belső csukló, ritkábban a külső is)

Előzmény: Pug406ST1.816V (48297)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.10.09 0 0 48297

Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni. Induláskor és gyorsításkor nem mindegyik fokozatban, remegnek a pedálok meg talán picit a kormány. Kuplung villával csapággyal mindennel együtt most lett cserélve + az összes motortartó bak. Azt nem tudom gyújtásprobléma miatt lehet e ez mert ugyanis gyújtás problémáim is vannak elvileg trafó miatt aminek folyamatban a beszerzése, vagy lehet e esetleg féltengely miatt? 

 

Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2016.10.08 0 0 48296

Akkor szokott csipogni, ha a az autó alvázszáma és a magnóban levő alvázszám nem stimmel.

Azt viszont nem tudom, hogy olyankor működik-e rendesen ettől eltekintve.

Egy gyári szintű diaggal (Lexia) kideríthető és adott esetben átírható az alvázszám.

 

Előzmény: KJensen (48295)
KJensen Creative Commons License 2016.10.08 0 0 48295

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

 

Peugeot 406 Coupe 2.2 hdi rádiója bekapcsolás után erősen csipog. A funkciók működnek rajta,de mindent elnyom a iszonyatos pittyegés. Így vásároltam,külföldről behozott kocsi. Egyébként egy Ultima Edizione változat,ami szép állapotban van.

Mit lehet csinálni,vagy mi okozhatja ezt a jelenséget?

liili Creative Commons License 2016.10.08 0 0 48294

Elég baj ez:-)

Előzmény: FeZ_ (48291)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.08 0 0 48293

406-hoz nincsen széleskörű tapasztalat, mert nálunk kevésbe kellett cserélni még. :-)

Lemförder sajnos a legjobb, de más autónál voltak jó tapasztalatok a Meyle-vel is.

Én bevállalnám a TRW-t is, de nemrég kezdték újból forgalmazni itthon, azzal általában van még kevés  tapasztalat.

És van még ugye a gyári, az lenne a legjobb, de nem olcsó. :-(

(14600 és 5400)

 

Előzmény: ivanmim (48292)
ivanmim Creative Commons License 2016.10.08 0 0 48292

Udv Fez 

Neked mi a tapasztalatod?

Előzmény: FeZ_ (48291)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.07 0 1 48291

 

"Bele van préselve  az agyba? "

 

Bele.

Előzmény: liili (48290)
liili Creative Commons License 2016.10.07 0 0 48290

Az első kerékcsapágy cseréjéhez kell prés kinyomni a csapágyat, vagy simán ki lehet cserélni ? Bele van préselve  az agyba? 

Bazer Creative Commons License 2016.10.07 0 0 48289

vehetsz drágát is  vehetsz közép kategorásat is.. sose tudhatod melyik lesz az ami épp szarul sikerült... én anno megvettem egyszer a legdrágább szilentet mondom azzal sose lesz gond... 3 honap mulva cserélhettem.. most egy középkategoriás van abbol is a legolcsobb márkát már nem tudom de azota ez van és müködik :D 1 éve persze.. sajna sose tudhatjuk melyik mit bir elöre!

ez olyan h valaki kuplungszettet vett mocsok drágán 9e kmnél megadta magát.. én lukot tettem bele 20e km van azota benne... bizok benne több is lesz :)

Előzmény: ivanmim (48288)
ivanmim Creative Commons License 2016.10.05 0 0 48288

 

Első futóműbe milyen szilenteket érdemes rakni (lengőkarra)?

Lemfördert néztem, mert aszem az a gyári, de marha drága. Kinek mi a tapasztalata?

 

liili Creative Commons License 2016.10.04 0 0 48287

220.000km van benne. Kicsit korainak tartom még azt a csapágydolgot:-(

Előzmény: FeZ_ (48285)
liili Creative Commons License 2016.10.04 0 0 48286

Arra gondolok, és még  a gyári van rajta, és köszönöm:-))

Előzmény: FeZ_ (48285)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.04 0 0 48285

Ha a féltengelyanyára gondolsz és még a gyári van rajta, akkor 35-ös.

 

Előzmény: liili (48283)
doca Creative Commons License 2016.10.04 0 0 48284
liili Creative Commons License 2016.10.04 0 0 48283

Hali!

Érdeklődnék, hogy az első agyat mekkora kulcs fogja? Sajna csapágyat kell cserélni. 2002-es a kocsi 110le HDI.

bananatree Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48282

nem biztos, hogy olyan durva a helyzet

nekem hiányoztak az tompított mögötti zárófedelek, és az egyik oldalon az index izzót tartó műanyag tömítése is ferde volt

ebayről vettem fedelet, indextartót "felújítottam" gumiápolóval , és megszűnt a gyöngyözés...

 

Előzmény: Kekecbr (48280)
Bazer Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48281

facebookon a peugeot 406 csoportba elég sok coupe-t bontanak elfogadhato áron!

nézz be csatlakozz és ird mit szeretnél :)

 

https://www.facebook.com/groups/Peugeot406HungaryClub/

Előzmény: Kekecbr (48280)
Kekecbr Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48280

Sziasztok,

Nem tudtok valami olyan helyet ahol az első lámpákat emberi áron és jól fel tudják újítani? 

406 coupe-m van és mind a két első lámpám beázik. Újat csak horror áron lehet venni,

bontottat meg csak angolt látok. Ha esetleg van valakinek eladó jó állapotú akkor az is érdekel..

2003 évjáratú a kocsi. Előre is köszönöm!

opoc Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48279

Keresek sürgősen gyújtáskapcsoló betétet RFR (DEW10J4) motorkódos 2.0 benzines 1999-es évjárathoz.

 

e_peter01 Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48278

Igen, van egy pici O gyűrű a csavar szárán, de az rajta van, tehát elméletileg működik, gyakorlatilag viszont nem annyira

Előzmény: FeZ_ (48277)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.03 0 0 48277

Ha jól emlékszem a műanyag csavar végén van egy tömítés. Vagy hiányzik, vagy sérült, vagy repedt valami, vagy......valami más. :-P

Innen nehéz megmondani.

 

Előzmény: e_peter01 (48276)
e_peter01 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 48276

itt egy kép is a szűrőházról. A pirossal jelzett csőből jön ki a gázolaj, miközben a mellette lévő csavar rendesen be  van húzva.

e_peter01 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 48275

Sziasztok!

Korábban írtam, hogy folyik a gázolaj a motortérben és ez nem tűnik nagyon jó dolognak.

Ma végre alánéztem, és kiderült, hogy félig hivatalosan folyik. Ezt úgy kell érteni, hogy az üa szűrő ház aljában van egy kézzel nyitható leeresztő csavar (talán víztelenítő) aminek a tövétől indul egy vékony cső egyenesen lefelé a szabadba. Ezen a csövön keresztül folyik el a gázolaj. (szépen ütemesen csöpög) Tehát ez az "elvezető" hivatalosan van ott, azonban sajnos nem tudom, hogy mi célt szolgál, illetve mire figyelmeztet az a tény, hogy ezen keresztül folyik el az üzemanyagom egy számottevő része.

Az üa folyás egyébként független attól, hogy a leeresztő csavar be van-e húzva vagy sem (csöpög így is úgy is).

Tudja esetleg valaki, hogy mi lehet a jelenség oka?

 

üdv, E Péter

juxx Creative Commons License 2016.10.01 0 0 48274
406 2.2 break, benzines.
Btw, akinek ilyenje van, meg tudná pls nézni, mi van d.2-be írva? Fontos lenne, lehet h ez is gond. (hivatalos típus) Köszönöm!
Előzmény: bananatree (48272)
IMITRIKES Creative Commons License 2016.09.30 0 0 48273

Kösz, 4 évszakos gumi mellett döntött cimbora, így nem vesz lemezfelnit télinek.

Előzmény: szipig1 (48263)
bananatree Creative Commons License 2016.09.30 0 0 48272

mid van, ami ennyire UFO?

;)

 

Előzmény: juxx (48271)
juxx Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48271

Sziasztok!

Szívás a tokmányirdában. Regisztrálni akartam egy behozott 406-ost, és már a Mozaik utcában nem találták az adott típust. De ott NKH-nak írtak, egy óra alatt felvették. Az okmányirodában azonban totál lyuk, már 3 napja várom, hogy létezővé nyilvánítsák az altípusomat. A vázszám sem  2.2 kabrióhoz, sem a 2.0 szedánhoz nem illik (nem csoda, hiszen nem az :)), mást meg nem nagyon lehetett választani. Szóval nem csak a mercisek szívnak....

Üdv:

juxx

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!