Hello Renault tulajok volna 1 nagy gondom vagy 2 az egyik hogy ezt a kocsit vettem erre nincs megoldás már , 2 gond az haza értem meg állám a kapuba miközben járt ki nyitottam nem nyitott a központi zár nem foglalkoztam vele 1 óra múlva mentem volna nem inditott akor vetem észre nem világít és nem is villog az immo tudtok valami segitséget erre 5 szerelö láta nem találja most az 5 ik szerelöse tudja mi van diag nem látja az immot valami ötlet ? Gyufán kivűl 😄.Kösz a válaszokat.
Köszönöm a rajzot Papalacnak . Vízhőmérséklet szenzor jele melyik csatlakozóra érkezik és a motorvezérlő lábkiosztásának azonosításához kérnék még segítséget.
2001-es 1,4 8v benzines Thalia javításához kérnék tanácsot illetve kapcsolási rajzot a hütőventilátor
vezérléséről.Régebben már voltak problémák vele nem indult magasabb víz hőmérsékletnél ,de a szenzor cserével az meg oldódott.Most a szenzor jó, relé jó (nem kap vezérlést)Relét átkötve a ventilátor megy. Ha jól tudom a szenzor csatlakozó lehúzásakor a ventilátornak el kell indulni.Régebben ez működött is igy most nem.Mivel nincs áramutas rajzom és használhatót nem találok nem tudom honnét vezérlik a relét.Ha valaki tud segíteni köszönöm.
Hajtókar csapágy alapjáraton is csattog ha csattog.
Befecskendezési hibára bontás nélkül 2 vizsgálat létezik a dci-ben.
Az egyik a nyomás felépülésének vizsgálata, a másik a résolaj veszteség mérés.
Ha mind a két teszten átmegy, az injektor hiba nagyjából kizárható.
Ha valóban annyi a méter amennyi, és az autó nem több mint 85 LE, és az olajcsere valóban megtörtént akkor amikor annak meg kellett történnie, a hajtókar csapágy kizárható.
Én 250 ezer km után vettem ki, és még mehetett volna. 110 LE dci-nél szokott előjönni gyakrabban a probléma, de ott se feltétlen 90 ezer km után.
Szóval szerintem keress meg egy olyan embert aki már javított is Renault-ot és nem csak abból indul ki hogy ja ezek úgyis HK csapágyasok.
Erre én is rászaladtam anno, ezért is került ki a csapágy 250 ezer km-nél feleslegesen.
Ha mégis az a baj, akkor meg pont néhány óra és pár 10 ezer HUF és go tovább ahogy előttem már írták.
Én csak azért írtam, mert erre általában senki nem gondol. Pedig, ahogy nálam is bejött, másnál is előfordulhat. A jobbra húzást a fék is okozhatja, emeld fel a kocsit és nézd meg hogy könnyen forog-e a kerék.
A futómű beállítás az első kátyúig tart, ami lehet a szervízből haza vezető úton is. Minden kátyú, úthiba "pofozza" a futóművet. Én fél évente állíttatom a futóművet, minden kerékcserénél. (Napi 100Km-t ingázok és nem autópályán)
Egy renault thalia benzines autónál, olyat csinál, hogy a kormány elengedése után egyből jobbra elindul az autó. Futómű beállítás kb fél éve volt. Felfüggesztésen minden jó szilentek is, két féltengely csukló cserélve volt. Futómű beállítás ezután volt, kb fél éve. De utána is kicsit mindig jobbra indult. Az első stabilizátor szilentek vannak megrepedve, de gondolom ez nem befolyásolja(ezeket most fogom cseréltetni, 2 évet bírnak csak).
A CLIP-em megmaradt, az autó már másnak okoz örömet.
Ha megvannak a kódok és nem vagy messze Ajkától megcsinálom neked.
Mailben egyeztessünk, mert nem gyakran olvasom a fórumot, csak néha feltévedek nosztalgiából. :-)
A korrekciós kódra szüksége van az ECU-nak hogy a befecskendezés megfelelő legyen.
Felújításnál a tesztpad generálja.
Ha csak 1 csúcsot cserélsz az nem lesz örök életű arra azért figyelj oda. Általában szettben szoktak gondolkodni és a magasnyomású szivattyút is meg kell simogatni ilyenkor mert hamar ellövi az új injektorokat is ha már meg van kopva.
A Delphi egyébként abszolút jó common rail rendszer csak nem Magyarországra való. Én több mint 300 000 km-t mentem el egy garnitúrával és utána a felújítás után további 200 000-et. Még most is megy.
Hát még én hogy örülök, évek óta kínlódtam vele. Szerencsémre a gombnyomásos módszerrel mindig el tudtam indítani. Szerettem volna én is megszüntetni az immot, Neked hogyan sikerült?
Szia! Örülök hogy megtaláltad a hibát! Bárcsak elöbb jöttem volna fel ide. Bár most az enyémből végleg kibaszt..... k az immot! Így gondom nem lesz rá többet😁
Csak azért mert nem volt akkor bontóban clio viszont a twingoé teljesen passzol. Az pedig akkor egy bevált szokás volt a környékünkön hogy a chipet vagy kulcsot odafogatták a vevőhöz.
Mert a gyárban( ahol az injektort gyártják) a gyártásból eredően van egy szórás(nem teljesen egyforma mindegyik). Ez miatt van más száma mindegyiknek, mert más a szórásképe (vagy micsoda) és a szám alapján tudja a motorvezérlő, hogy mennyit kell neki nyomni. Én valami ilyesmire emlékszem...
Ezzel indítottam a hibakeresésnél, de mindent rendben találtam. Marad az önindító (sajnos még nem volt időm kiszedni), csak furcsa, hogy 75ezer km van a kocsiban és haldoklik (illetve most már meg is halt).
Érdemes lehet átnézni a motor-kaszni-akku negatív kábelkapcsolatokat is. Egy picinek tűnő lazulás,vagy korrózió is okozhat gondokat,bár az önindító hamar előhozná az ilyen problémákat.