Majd megenyhülnek a többiek is :) A legelején én is kicsit antikrisztus voltam az autómmal,de az első tali után már jobb lett a hangulat. Sőt,aki beszólt az autómra először, egyik legjobb barátom lett, meg a kollégám :)
Elismerem,de azok kivételek! Az Alpina mindig is undórítóan erős autókra tunningolta a Bömösöket,nyilván rutinosabb pilóták kezeire felkészítve! Értem a cápavadítást,és jó dolog ez az egész tényleg! Miféle az a versenycápa (cm3,széria stb stb)? :-O
Te nem érdekelsz! Miki24V is baszogatott,de ő egy bizonyos pont után belátta,h meddő baromság az egész,Velem együtt! Te viszont annyira érdekelsz,mint Audist egy M-es felnigarnitúra!
"De honnan vagy olyan biztos,hogy csak széria 115 ló? :))"
Persze...nem vagyok benne biztos! Ha az lenne,tuti verné,ha nem,akkor egyáltalán nem biztos!
"Hidd el,nekem nem kell bemutatni a chippelést :) De az nem minden ám ;)"
Persze,hogy nem minden a csipp,de az már alapjában véve nagyon sokat jelent (15-30%,autótól függően)!
"Arra szeretnélek kérni,hogy kérj bocsánatot gergelytds-től,mert elég durva volt ez a tds-es dolog. Nem szeretem,ha a jóismerőseimnek/barátaimnak csakúgy hipp hopp beszólnak. ..."
GERGELYTDS:Bocs,ha megbántottalak,nem vagyok egy rongyrázó,újgazdag paraszt,mert keményen dolgozom,mióta csak lehet,a családom pedig lassan 23-25 éve úgyszintén! Csak néhány társad arogáns stílusából adódó haragomból mondtam,amit mondtam! Bocs,nincs jelentőssége részemről!
és tőlem is, mert annyira irigy lettem a családi vállalkozásra, 24 karátos klotyóikra, a gyönyörű hangú 530d-re, h egy életre szóló törést okozott bennem!
Ez éppen nem én voltam. Az enyém nem is megy 300 közelébe,mert az enyém éppen nem arról szól. De voltak olyan gyári E12-k (Alpinák,egyéb tuningok) amik akkoriban megközelítették ezt az értéket a megfelelő fékekkel és futóművel.
Egyébként ez a "cápavadítás" nem csak a motor erejéről szól,meg a végsebességről,hanem rengeteg idő/munka/tervezé/pénz van ölve a futóműbe és a fékekbe. Mi pl. nem is adunk ki úgy autót a műhelyből,ami újabb,erősebb motort kapott,hogy ne lenne sokszorosan túlméretes fék, megfelelő futómű rajta.
Itt a fórumon pl. van egy hivatalos versenycápa is,ami az országban egyedüli.
De honnan vagy olyan biztos,hogy csak széria 115 ló? :))
"Nem a WC egyszerűen csak drága volt,nem csippes! :-D" Ez jó volt :D
"Akkor biztos mindenki hülye,aki csippelt autóval járkál...az a sok fiatal,üzletember,építész,jogász... Ez már csak ilyen hülyeség!"
Hidd el,nekem nem kell bemutatni a chippelést :) De az nem minden ám ;)
Amúgy most félretéve ezt az idióta vérszívást és most tényleg komolyra fordítva a szót.
Arra szeretnélek kérni,hogy kérj bocsánatot gergelytds-től,mert elég durva volt ez a tds-es dolog. Nem szeretem,ha a jóismerőseimnek/barátaimnak csakúgy hipp hopp beszólnak.
Ha ezt megteszed,akkor én sem fogok kötekedni ,mert tudni fogom,hogy beláttad,hogy nem kellett volna és mégis csak próbálsz pozitívan bizonyítani a közösség előtt. Mert ez egy közösség/baráti kör.
Nem mondtam,hogy nem értesz hozzá,csak szeretsz hülyeségeket beszélni! Onnan,hogy X-et mentem egy 520d-vel 140-ig,ami 137 ló,a tiéd meg 116, ráadásul sokkal kevesebb nyomatékkal! Nem a WC egyszerűen csak drága volt,nem csippes! :-D Akkor biztos mindenki hülye,aki csippelt autóval járkál...az a sok fiatal,üzletember,építész,jogász... Ez már csak ilyen hülyeség!
Ebben a rendreutasításban nem lennék olyan biztos :) Tudod nekem és a barátaimnak, az a szórakozásunk,hogy az ilyen agybajos embereket szarrá szopassuk az autópáylán ,meg bárhol az utakon :) Volt már lehúzódó Porsche egy 30éves E12 elől :))
Dízel párti vagyok,mivel sokkal szebbnek tartom a hangját,milliószor dinamikusabb,egy chippel egy életreszóló jelentős teljesítménynövekedést lehet elérni... Csak az Én öreg modellem '2003 végi lesz kb.,meg fullos,max 100.000 km-rel! Mit ér egy full extrás e39 540i? Max 3 millió kb.! Egy szép e39,530d min 4 millió,akár 5! Egy e60 530 még chip nélkül is rendre utasítja az 540i-det!
Hát az új BMW-khez,amihez pénz kell,tuti tök hülye vagy! Van egy 24 td-d is? Az durva...Anyám 1.6HDi chippes C3-a röhögve letolja kb.! Igen,tudok,söt ezt az oldalam kevesen ismerik...csak nem ilyen arogás társaságnak (tisztelet a kivételnek)!
Azért a véröreg autóért (e39...) többekközt Neked is elfolyna a nemlétező magzatvized! Nem valószínű,hogy nélkülem fognak iszogatni,mert már jónéhány éve együtt iszogatunk,de ha esetleg mégis neked lenne igazad,pillanatok alatt találnék pár 'alibi barátot'!
Nem,nem az a lényeg! A lényeg az,hogy a gazdája örüljön az autójának,szeresse úgy ahogy van! Én azért fogok 1,5-2 év múlva e39 525/530d-t venni,mert arra lesz pénzem,hiteleznem nem kell miatta,Én kerestem meg a rávalót,és az az álmom,mivel édesapámnak nemrég olyan volt,amit mindig nagy becsben tartott,ha már fél órára megkaphattam (mivel még saját kocsim akkor nem volt),Én voltam a legboldogabb ember a Földön!
Nem kell,mert amúgy Én is minden nap fél 5-kor kelek,délig dolgozom a családi vállalkozásban,de hál Istennek már csak jan 3-án lesz legközelebb meló! Délután pedig a saját ügyeimet intézem,vagy tanulok!
Nem,nem cseréltük le az E39-et '2001-ben! '99-ben vettünk 530d-t,'2005-ben cseréltük le! Ilyen autókat nemnormális dolog cserélgetni 2 évenként! Megjegyzem,aki megvette az 530d-t,most sincs vele baja,400 ezer kilométerrel kb.!
Gyári Alpina chip! Elhiszem,hogy nem sűrűn hallottál ilyesmiről,mivel Németországban tették bele vezérléssel,váltóprogrammal együtt! Amennyibe ez nekünk volt,annyiért már sorszámozott Alpina is lehetne,M5 pedig 3-4 millió híján! A klasszikusról pedig annyit,hogy itt van tőlem légvonalban 3 méterre a garázsban!