Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaboZE Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28326
Tud valaki szombaton áramfejlesztőt hozni? Fabigeza nem tud jönni a találkozóra, így hacsak nem jön Nyíregyháza felől valaki a talira, akkor nem tud jönni az agregátor sem :(
facsavaro Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28325
 Bocs! Mindkettőtöktől.
Előzmény: Krisz1977 (28324)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28324

Ha tőlem kérdezed és nem Flacsitól, akkor náluk még nem próbáltam, de van boltos haverom, akivel végignézegettük a karosszériagyártó cégeket (Klokkerholm, NOR, stb...), de mindenhol azt láttuk, hogy már nem gyártják.

Az a "probléma", hogy nekem kupém van és annak a sárvédői gyárilag szélesítettek, a 4-5 ajtóséi meg nem. Persze azokhoz egy csomó elemet gyártanak még ma is. :(

Előzmény: facsavaro (28323)
facsavaro Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28323

mazdaalkatresz@vnet.hu        -  n     már érdeklődtél?   telefonon jobb.

Ez Bp XXl ker. 

Előzmény: Krisz1977 (28322)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28322

Szerintem az utángyártottat elfelejtheted, sajnos. Ezekhez az új autókhoz nem hiszem, hogy lenne, ha már az én 16 évesemhez sincs. :(((

 

Üdv!

Előzmény: Flacsi (28321)
Flacsi Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28321
üdv Srácok,

Sajnos sikerült összetörnöm a Mazda3-asomat (5 ajtós), a jobb hátsó ajtót és a jobb hátsó sárvédőt.
Ajtót már sikerült vennem egy bontóban, viszont sárvédőt nem találok sehol, már hívtam a Lángot, Bárdit, UNIXot, meg persze a Mazda kereskedéstt, ahol van 94ezerért gyári.

Kérdésem, h ti tudtok-e segíteni, h hol kapok esetleg utángyártottat vagy bontottat?

Mivel a hibás én voltam, a cehhet is én állom, ezért is próbálok spórolni, ha lehet.

előre is köszi
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28320
http://www.mazdaklub.hu/forum/viewtopic.php?t=450
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28319
Remélem senki nem felejtette el, hogy szombaton Mazda találkozó, részletek a mazdaklub.hu -n ;)
lujo7 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28318
Ithon, beszámitatták egy AUDIRA én meg idejében megtaláltam. Átnéztük törés és lelakás mentes! Szerencsémre. Ahoz képest hogy 6 éves! Elég ritka a piacon.
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28317
szerintem itt segítenek:

segítség

amúgy hol vetted?
Előzmény: lujo7 (28316)
lujo7 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28316
Sziasztok!
Szintén Premacy. Most vettem egyet de csak Holland gépkönyvem van hozzá. Nincs valakinek egy felesleges magyar nyelvű? Igazábol a szerviz intervalumok érdekelnének
és a cserélendő dolgok x kilométerenként.
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28315
Sziasztok!

a premacyról érdeklődnék, mert magyar oldalakon elég kevés infót találni.
típushibák, mit érdemes megnézni rajta...stb...
ill. a másik kérdésem, hogy szerintetek a magyar premacy kínálatot érdemes megnézni (kb 18 db van a használtautón), vagy inkább külhonból érdemesebb behozni egyet...

előre is köszi!
p
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.25 0 0 28314
m626 Creative Commons License 2007.09.24 0 0 28313
nem cseréltem, csak kipucoltam, és visszaraktam
Előzmény: Krisz1977 (28307)
GP0215 Creative Commons License 2007.09.22 0 0 28312
Sziasztok urak.A segítségeteket kérném, van egy xedos 1,6-os motorral.A gyujtással van baj,meghalt két trafó közűl az eggyik, a csere után a tűnet megmaradt. Tudja-e valaki.hogy kapja a jelet a trafó és hol van megosztva a két trafó közt.Van-e valakinek a gyujtásról kapcsolási rajza? Létezik ilyen?Köszi
daredda Creative Commons License 2007.09.22 0 0 28311
Ma CriticalMass. Ha lehet, tekerjetek ma ti is, mert az jóóó! Fentről minden más. A vásárlást én is holnapra halasztottam, ha már ma van az autómentes nap - amit külföldön SOKKAL komolyabban vesznek, és félelmetes látvány egy hemzsegő nagyvárosban üres utakat látni, tele kocabiciklisekkel :-) Itthon erre még várni kell.

DRD - 626
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28310
Ezt a fékbetét nem tudhatta, mert csere óta 45k-t mentem az új betéttel ;)
Előzmény: rezgaras (28294)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28309
Na meg azt is hallottam, hogy nem mindegy, hogy milyen minőségű anyagból készül, ebből eredően mennyire egyenletesen vezeti a hőt, és hogy pont ezért a gyári nem véletlenül annyi, amennyi. Lehet spórolni az anyagminőségen, csak hajlamosabb a felmelegedésre, meg könnyebben megvetemedik.
Előzmény: Krisz1977 (28308)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28308

Még valamit hozzátennék a dologhoz. Az sem mindegy, hogy az a tárcsa esztergálással készül, vagy köszörüléssel, mert ha esztergálják, akkor képesek selejtet gyártani, ami üt, mint barom és emiatt is nyikoroghat. Ha köszörülik, akkor viszont tutira jó, főleg ha nevesebb gyártótól van.

Történt egyszer:

Ugye mindenki ismeri a Brembo-t. Régebben abszolút világmárka volt, kítűnő minőséggel (köszörült tárcsák), korlátozott típusszámmal, nehezen elérhető árakon, főként versenyzőknek.

Egy ideje viszont elkezdték gyártani a tucatautókhoz való, olcsó féktárcsákat is és bizony előfordult, hogy nem köszörült tárcsára akadt a kedves vevő a dobozban.

"Sebaj, hiszen ez Brembo!" - gondolta és feltetette. Volt is nagy öröm egészen addig, amíg el nem indult vele haza. Akkor derült csak ki, hogy a tárcsa két szemben lévő él-szakasza nem egyforma vastagságú, !!3-4mm!! különbséggel.

Namost természetesen ment vissza az áru a forgalmazóhoz, aki meg nem volt hajlandó garanciába visszavenni, mert nem ismerte el, hogy az a tárcsa, ami 3-4mm-t üt, az hibás. (Bárdi)

Nem velem történt az eset, de azóta a boltos haverom lebeszélt a Brembo-ról, mert nem tudta garantálni, hogy olyan minőséget szállítanak, amit elvárnánk tőlük.

Nyáron vettem hátsó tárcsát, köszörültet, most meg nem mondom hirtelen, hogy milyen gyártmány, még időm sem volt felrakni, de majd kiderül, hogy mennyire válik be.

Előzmény: Törölt nick (28304)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28307

És a rezgésmentesítő lapkákat, meg rugókat visszaraktad, illetve kicserélted?

Mert ha nincsenek benne, akkor jóhogy nyikorog.

Előzmény: m626 (28305)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28306
Hát valami biztos :)) Nippartsos betét nippartsos tárcsával?
Előzmény: m626 (28305)
m626 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28305
én egyszerre cseréltem a tárcsával anno (szintén nipparts)...lehet, hogy csak a tárcsa a szar? :)
Előzmény: Törölt nick (28304)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28304
Sajnos a fékbetét és a tárcsa párosítása teljesen lutri. Mind a kettő anyagától, minőségétől függ a végeredmény. Én már kínomban pl. gyári fékbetétet vettem, hogy az talán jó lesz, de olyan hulladék a féktárcsám, hogy azzal is csikorog, és most itt álltam meg a féktémával, mert a következő lépés a gyári tárcsa lenne, 30ezer/db.. A gyári gyárival mindig jó, a többi meg szerencse kérdése, ezt már több szerelőtől hallottam.

Mondjuk ami az én tapasztalatom, hogy Lockheed (újabban Delphi) betét még nem csikorgott sose, 3 fajta Mazdában próbáltam eddig, gyári meg utángyártott tárcsa is volt, de ez sem jelent semmit valószínűleg. Valaki hallott már rosszat róla? A gyári előtt gondolkodtam ezen is, de már nem mertem mégegy utángyártottal próbálkozni. Aztán így jártam :))
Előzmény: Krisz1977 (28302)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28303

Nekem is tönkre volt a kézifék-része, konkrétan a tűgörgős csapágynak nyoma sem volt a rozsda alatt, de csak az egyik oldalon.

Japkernél ötezerért vettem hátsó féknyerget, kívülről rozsdás volt, meg fékolajos, de a belseje, mintha a gyárból jött volna ki. Lehomokfújtam, vettem hozzá felújítót (gumi alkatrészek) és olyan, mint az új. :)

 

Előzmény: NeomatiK (28300)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28302

Hát ez érdekes, nemtom..... akkor lehet, hogy attól is függ, milyen gyártmányú a tárcsa, mert nekem meg pont a Nipp. a megfelelő hozzá.

Akkor mégse merem nyugodtan ajánlani :((((

Előzmény: m626 (28301)
m626 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28301
ellent kell mondjak, sajnos...nekem azóta csikorog, mióta nipparts van benne...
Előzmény: Krisz1977 (28298)
NeomatiK Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28300
Lemaradt: mindez a kézifék becsatlakozója miatt van, az kopott ki. Valami tűgörgős nyavaja van ott, nekem a tűgörgők közül néhány eltörött. De hogy mitűl? A kézifékhúzkodás ennyire megviseli?
Előzmény: NeomatiK (28299)
NeomatiK Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28299
Nekem 1 hónapja áll a GV a garázsban, mert nem csináltam még meg a féket. 35 ropi az utángyártott féknyereg, inkább majd barkácsolok rá valamit, de most nincs időm rá. Nézd meg, hogy nem csöpög-e el a fékfolyadékod. Nem tudom, hogy a GE-nél is elő szokott-e jönni ez a hiba, amennyiben tárcsafék van hátul. Ha csak a betéteket kell cserélned, akkor olcsón megúszod.
Előzmény: daredda (28292)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28298

Ha netán cserélni kell, a Nipparts-féle betéteket tudom nyugodtan ajánlani, mert úgy néz ki, hogy jó minőségűek (japán), legalábbis nem nyikorognak és fognak  rendesen, nemúgy, mint pl a Jurid, ami szintén utángyártott, de a gyári minőségtől valahol nagyon messze van. Olyat semmiképpen ne tegyél rá!

Ja és a Nippartsnál 1 tengelynyit (4db) megkapsz 10e alatt, ha jól emlékszem.

 

Üdv!

Előzmény: daredda (28295)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.21 0 0 28297
Szerintem fordítsd ki a kereket, és nézz be mögé, milyen vastag a fékbetét :) Vagy ha nem látszik, kerék le.
Előzmény: daredda (28295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!