Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tigra1.4 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 729
csáó!az auto most jól indul,de ugy el kezdet rángatni mint az állat!!!ááá!!!valami hozzá szólás vagy valami,jól jönne peszter88@freemail.hu-ra is akár.köszi
aty12 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 728
na szevasztok most regisztraltam ide,de gyorsan fel is tennek egy kerdest.van egy 1.6 16v tigram,melegszik a vizem nincs benne termosztat,nem eszi az olajat es radasul nem olajos a viz.hidegen ha beinditom feher göz jön ki a kipufogobol,voltam szerelönel azt mondtak hogy hengerfejes.ha tud akkor valaki segithetne a helyes valaszban.kössz.
capogery Creative Commons License 2007.03.26 0 0 727
olajszintet meleg motornál kell ellenőrizni?
tigra1.4 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 726

Helló!nekem egy olyan problémám lenne,hogy amikor bemelegszik az autom(1.4),melegen nehezen indul vagy olykor egyböl le is fullad,meg ránat amikor a gázt vissza engedem.A gyertyák most lettek ki cserélve rajta meg az üzemanyag szűrö is,de nem az volta baja.Ha valaki találkozott már ilyennel vagy tudna segíteni,írjon azt nagyon szépen megköszönném.

kacsa_ Creative Commons License 2007.03.25 0 0 725
alapjarat?
Előzmény: András83 (724)
András83 Creative Commons License 2007.03.24 0 0 724

Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem,vettem egy 1.4 es tigrát kicsit le van lelakva,már elég sokba került,problémám hogy sűrűn lefullad alapjáraton,néha pedig nem.Már cseréltem ü.a.szűrőt és a szívócső is ki lett tisztítva.

Ha valaki esetleg találkozott a problémával,megköszönném a segítségét!

Előre is köszi!

deger Creative Commons License 2007.03.22 0 0 723
A kutyáőnkhoz még egy kevés:

Benji névre hallgat, kan. 16-án tünt el Gyálon. Állítólag egy sötét színű golf 3-as vagy 4-es tulaja vette fel az utcán. Ha valaki tud valamit, vagy látta valakinél, valahol, akkor keressen meg minket.
Andrássy Erzsébet: 06707011901, elza78@mailbox.hu,
Károlyi András: 06707011905, deger@vodafone.hu

Esetleg itt is üzenhettek nekünk.

Előre is kösz mindenkinek és bocs az off témáért!
Előzmény: deger (722)
deger Creative Commons License 2007.03.22 0 0 722
Off:

Elveszítettük a kiskutyánkat! Nézzétek meg, hátha láttátok valahol!



On:

Nekem nem lötyög és megvan minden csavar a helyén :)
TKH7 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 721

Köszönöm, hogy megnéztétek.

A pirosra gondolok. Ha jól látom nincs a tiéteken sem végig védő műanyag, viszont a csavarok nem látszanak ki, valami fedi őket. No, az enyémről az hiányzik, a csavarokkal együtt.

Most megnéztem mégegyszer és rájöttem, hogy a csavarok hiánya miatt lötyög az a rész, ami benyúlik a lámpák közé. És a csavarok mellett még a kis fém pöckök is elmozogtak, ezért most másik csavart sem tudok tenni helyette, mert nincs ami megfogja. Ha jól gondolom, akkor azok a kis fémek még ott vannak valahol. Ha sikerül bár kettőt előkerítenem, akkor a két oldalsó rögzítésével a lötyögés is megszűnik, bár valamennyire.

Ezt elkerülve, ellenőrizzétek a csavarokat :-)

Előzmény: capogery (719)
deger Creative Commons License 2007.03.16 0 0 720
Szerintem ő konkrétan a piros részen lévő kis téglalapokba süllyesztett csavarokra gondol. Csak azt nem értem, hogy miért lötyög neki :o
Előzmény: capogery (719)
capogery Creative Commons License 2007.03.15 0 0 719

Na megnéztük a mienkén, de nem tudom, hogy melyikre gondolsz? Pirosra, zöldre vagy a sárgára?

 

Tigra_1

 

Tigra_2

Előzmény: capogery (718)
capogery Creative Commons License 2007.03.15 0 0 718

Na megnéztük a mienkén, de nem tudom, hogy melyikre gondolsz? Pirosra, zöldre vagy a sárgára?

 

 

Előzmény: TKH7 (716)
deger Creative Commons License 2007.03.14 0 0 717
Hát nekem konkrétan a lökös és a tető között hézag van. Nincs közötte se gumi se műanyag. Viszont ha összeér neked, akkor vagy kéder gumid van beteges állapotban, vagy nincs. De ha jól értem, akkor neked laza a műanyag rész ami a két lámpa közé benyúlik, akkor a hátsó szélvédőről van lelazulva a műanyagod. Na ilyet én még nem is láttam. Nem volt az megbontva? Nem lett valami belerakva? Esetleg még az lehet, hogy gyárilag nem is volt pótféklámpád? Csakmert lehet az is, hogy nem lett rendesen bontás után összeszerelve! :o
Előzmény: TKH7 (716)
TKH7 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 716
Képet nem tudok feltenni, már próbáltam, de nem jött össze. Szóval..., az opel jel alatti részre gondolok, az ajtó szélére, alulról, ami érintkezik a lámpák közötti résszel. Jobban nem tudom leírni :) Nekem úgy tűnik, hogy hiányozhat valami műanyag ütköző, hogy ne a festett részek érintkezzenek lecsukás esetén... És mintha egy kicsit lötyögne is az az egész cucc, amin az opel jel van. No, nem egy nagy dolog, csak én szeretek minden kis apróságot a helyén tudni. Aki szereti a Tigráját, az tudja.
Előzmény: deger (715)
deger Creative Commons License 2007.03.12 0 0 715
Ööööö... nem tudom mire gondolsz :o Az a rész, ahol a lökhárító és a csomtértető hézag látszik? Vagy belül? És milyen csavarok? Azok amik fogják a fekete belső műanyagot? Nem tudsz képet feltenni?
Előzmény: TKH7 (713)
Perszepityu Creative Commons License 2007.03.12 0 0 714
Capogery! Változott egy ideje a mail címem, csak elfelejtettem az adatlapon lecserélni... Küldd el kérlek erre a címre a levelet: voros.istvan@esztergomtv.hu
Előre is köszi!
Előzmény: capogery (684)
TKH7 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 713

Engem az érdekelne, hogy a a csomagtartó ajtajának az alján, ahol lecsukáskor érintkezik az autóval, van-e valami védő gumi vagy műanyag? Van ott 5 csavar, ami az enyénél mind kihullott, csak azt nem tudom, hogy mikor... És úgy tűnik, minha még valami hiányozna. Ha nem esik valakinek nehezére, légyszi nézze meg a saját autóján.

deger Creative Commons License 2007.03.04 0 0 712
Az mikrofonizé arra jó, hogy ha betörik az ablakodat, vagy benyúlnak akkor jelez a riasztó. Persze csak ha be van kötve. Rablásgátlónak hívják. Az alap riasztó pedig lopásgátló. Nem nagy kunszt bekötni, mert gyárilag ott van a vezérlésében a csatinak a hely ha jól emlékszem. Viszont nehéz kikötni, mert a riasztóba az összes vezeték fekete, így csak megbontás után lehet kikötni a vezérlőből, ami nem kevés munka és közben visít a riasztó is.
Előzmény: tigra 82 (709)
capogery Creative Commons License 2007.03.03 0 0 711
azért akkor nagyon megérte az 50 ezret :)
Előzmény: tigra 82 (709)
capogery Creative Commons License 2007.03.03 0 0 710

tigra_82: milyen márkájút vettél 50 eFt-ért?

Vredstein-t érdemes venni?

Előzmény: tigra 82 (705)
tigra 82 Creative Commons License 2007.03.03 0 0 709
Köszi szépen a tanácsokat! A hengerfejtömítés nemrég lett kicserélve.Amúgy a gumi akciós volt és pirelli.
Előzmény: deger (707)
TKH7 Creative Commons License 2007.03.03 0 0 708

:) Az a mikrofon kinézetű dolog van az enyémben is...

Akkor az mit is jelent, mi is van benne? Nem vagyok ebben nagyon járatos, az előző autómba nem kellett ilyen...:)

Előzmény: deger (706)
deger Creative Commons License 2007.03.03 0 0 707
Szerintem az a 4dl egyáltalán nem tré. Semmivel se kopottab szerintem mint az átlag. Persze attól függ, hogy ha a hegerfejnél nyomja ki, akkor lehet, hogy csak tömítéscsere oszt kész, vagy csak egy picivel jobban meg kell húzni a csavarokat mint az előírás (saját felelősségre) ami nekem már mercinél és golfnál bevált. Ez az 50-es rángatózás már szerintem nem egészséges. Mindenképp megér egy komressziómérést! Azzal nem veszít semmit.

Viszont milyen márkájú a gumi? Nagyon jó árban vetted!
Előzmény: tigra 82 (704)
deger Creative Commons License 2007.03.03 0 0 706
Azt nekem is szokta, úgyhogy nincs semmi gond. Mármint dugóban kettesben totyogás közben rángatni. Nehezebb átadni lassú fordulatú féltengelyre a kevés nyomatékot, mint a gyorsabb kerületi sebbességgel forgóra. A központis-ablakos riasztó nem fog neked bejelezni, ha nem szereltek bele rablásgátlót. Az úgy néz ki mintha teló kihangosító mikrofonja lenne a szélvédő mindkét felső sarkában. Nekem ez nem volt és fel is dörzsölték a verdát. Viszont szakembertől tudom, hogy a tigrának nagyon komoly riasztója van és nehéz ellopni. A csávóka mondta, hogy még nem is hallot, hogy a gyári risztósból valaha is loptak volna akár egy darabot is!
Előzmény: TKH7 (703)
tigra 82 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 705
Szerintem a 15-ös alufelnire legjobb 195/50-es gumi.Ez nem is kicsi és nem is olyan széles hogy ne lehessen vele száguldozni és biztonságosan közlekedni.A nyáron volt szerencsém kifogni egy jó akciót és egyből beszereztem 4 újat potom 50 ezer Ft-ért.Majd teszek fel képet.Mindenkinek csak ajánlani tudom.
tigra 82 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 704

A bérmakereszt fiamnak, aki 21 éves van az 1.4-es tigrája és az ővé rángatózik 50-nél ötödikben.Nekem 1.6-os van!Az semmit sem rángat ötödikben sem.Enyém sajnos eszegeti az olajat, az 1.4-es az nem de mégis rángat.

Olajevés:szerinted 1000 km-en 4 dl az tűrhető?

Előzmény: deger (701)
TKH7 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 703

A berángatásról jut eszembe...

Negyedikben 50-nél nem rángat, szerintem ötödikben sem tenné, de viszont ha lassan kell araszolni a városban, lépésben, akkor másodikban szokta nekem ezt csinálni.

Ez utal valamilyen gondokra? Másnál is jelentkezik hasonló?

 

És a riasztó...

Az enyémben is a központi mellett van riasztó és ablakemelő stb. De mikor kapcsol be? Mert mozgatásra vagy az ajtót próbálgatva nem. Vagy esetleg állítható valahol az érzékenysége, esetleg csak dísznek van, hogy ha elfelejtetted, hogy kulcsra zártad, akkor beriasszon.

deger Creative Commons License 2007.03.02 0 0 702
Nem paranoia! Vidd el doktorhoz szerintem mihamarabb. Ha teheted, akkor a soroksári út M0 felöli végéhez. Ott a felüljáróról - mikor jössz kifelé - balra nézel és lent látsz egy opel szervízt. Én ott igaz nem voltam, de eddig ismerősöktől csak jót hallottam róluk. Az olyan szervizeket ami szalonnal van egybeépítve, ilyen hibával kár bemenned, mert nem azt fogják kicserélni sokpénzért amit kéne. Nincsenek is nagyon felkészülve csak olajcserére meg pollenszűrőcserére esetleg feltöltik a hűtőrendszert és az ablakmosót. Jártam olyan helyen is, ahol a diagnosztikát rákötötte és azt monda, hogy valami tré van, mert nem jó az eprom verzió. Kinevettem az embert, mert azt se tudta, hogy 97-ig teljesen más eprom ic való bele és 96-ig még a software is más. Ja és angol nyelvű volt a hibakód kiolvasó és nem tudta mit jelent a hiba.

Itt eszembe is jutott egy beépített "hiba". Ennek a tipusnak (de asszem az összes régebbi ODB csatlakozósnak is) az a jó tulajdonsága van, hogy az utolsó hibakódot nem csak a megszünésig tárolja, hanem addig benne marad, amíg ki nem törlik belőle. Ezt ha valaki nem figyel oda, akkor ki is használja a szervizes és egy egyszerű hibatörléssel nyerhet X Ft-ot, mert simán mondthatja azt, hogy ezt meg azt ki kell cserélni.
Előzmény: capogery (698)
deger Creative Commons License 2007.03.02 0 0 701
Na ezt végképp nem értem. Vagy mégis. Szerintem neked, ha eszi az olajat és 50-nél berángat negyedikbe, akkor bizony nagyon kopottas az 1.4-esed! Nekem 50-nél ötben sem rángat be. Kicsit se! Mihamarabb méress egy komressziót. Igaz, hogy attól gég erőssebb nem lesz, kevesebbet nem fogyaszt az olajból és a benyából se, de kizárhatsz egy csomó hibalehetőséget. Én így láttatlanban, azok alapján amit olvastam annyit tudnák mondani, hogy rommá lett hajtva a gép.

Nekem mikor mentem hajtani a gépet 17-es kerekek voltak elől és hátul is. Simán felfért és se nyomtáv szélesítés se gátlócsere nem volt rajta. Rajta lehetne még most is, de egyrészt sajnáltam ezeken a szar utakon, másrészt a fogyasztásom felcsusszant úgy, hogy legjobb esetben pályán 7 alatt nem is fogyasztott. Ja azt nem is mondtam, hogy falken ultragrip 225/S10-es gumik vannak a felniken. Pihennek a garázsban. Nagyon jók a gumik, de sajnos már elég rég óta nem gyártják. Ilyen kategóriában pedig egy pirelli vagy egy toyo kb 40e/db.
capogery Creative Commons License 2007.03.01 0 0 700
elnéztem... :D
Előzmény: Omegatd (699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!