1 kis segítség kellene. 1987-es FORD Orionom van, 1.3 benzines, karburátoros. Kellene 1db szivószelep himba, mert eltört az állító csavarja és itt Szegeden a bontóban nincs. Ha valaki tud segítsen pls. Nem sürgős, az is jó ha valaki tervezi motor szétbontásáta a közel jövőben.
jóról tettek említést - mármint a "tüskéket" illetően - ott a csomagtérzár mellett találod az elektromos rendszer érintkezőjét, na azt kell megtisztítani, mivel elektromos korrózióra hajlamos; egy finom csiszolóvászon megteszi!
Hali. Ford Mondeo '93- a 2-es mondeóig 1.8 Td. Tapasztalatokat várnék szerelhetőség fenntartás, tipushibák. Azt hallottam az adagolóval szoktak problémák lenni. Kérlek írjatok fontos lenne. Köszi
sziasztok, diplomámhoz kellene kérdőívet töltettnem,mi másról mint autók :) ha van 5percetek, akkor légyszi töltsétek ki,és küldjétek el az email címemre nagyon megköszönném!
Udv, mindenkinek :-) Nem tudja valaki, egy 2003-as Fietanak az 1.3as 70 lovas benzinese, az mar felulvezerelt? Vagy ez meg a regi Escort-Ka moci atdolgozott valtozata? A mult heten vett egy ismerosom egyet, vezettem en is, nagyon szimpatikus kisauto :-) Valami tipushibaja van a motornak? Elvileg 70 ezer km van benne, szervizkonyves. Koszi!
HELP! '96-os 1,6 zetec escortban termosztátot cseréltem, járó motornál a túlfolyó tartályt feltöltöttem. Ezenkivül kell-e légteleníteni a hűtőrendszert?. Ha igen akkor hol?
Hétvégén vezérműszíjat cseréltem a gépen (1992 ford escort 1.8D kisteher). Főtengely szimeringet is kellett volna, de valószinűleg nem megfelelő mértetű amit adtak a boltban (ami most benne van ránézésre is sokkal nagyobb). Itt hagytam is a dolgot annyiban, nem nyúltam a régihez mert az autó napi szükséglet, nem akartam hogy itt legyen szétszedve kitudja meddig. Valaki aki képben van a dologgal meg tudja mondani a szükséges szimering méreteit?
Egy c-max-oz kapcsolódó kérdésem lenne. Az autó garázsban tartott, de előfordul, hogy kint marad. Ekkor, ha ideg van éjszaka, behal a váltó. 1-es fokozatban áll, a kézifék nincs behúzva (nehogy befagyjon). Ezek után reggel, csak 1-es, és 2-es fokozatot lehet kapcsolni. a váltókart jobbra nem lehet megmozdítani, csak előre-hátra. kb 10 perc motorjáratás, és erőlködés után, aztán felszabadul. Találkozott már valaki hasonlóval? Ötlet, hogy mitől lehet?
Ha van köztetek olyan, aki Explorert hajt, szívesen várom a tapasztalatait. Mik a '98-'99-es darabok típushibái? Mennyit bír az automata váltója? Fogyasztás?
van egy program (Audatex), amit szervizek használnak, főleg biztosítási javításokhoz. abban meg vannak adva az ilyen javítások időigénye, illetve kiszámlázható időigénye :) 40 óra nem reális, az 1 embernek 5 napi munka, kettőnek is több mint 2... egy csápos emelővel fél nap alatt kint van a motor-váltó-bölcső egység, onnan pedig pár óra a motorikus szerelés.
Az a gond, hogy mondjuk a márkaszervizek saját bevallásuk szerint nem csináltak még ilyet. Ez érthető, mivel mire ide jut egy autó, addigra olyan a tulajdonosa, hogy nem hordja márkaszervízbe. Így viszont már én nem tudom, melyik a komolyabb szervíz, mert magamtól csak a márkaszervízről tudom azt gondolni, hogy komoly, mivel a többit nem ismerem.
Tudom, hogy sok vele a munka, de ahol eddig kérdeztem, ott 40 órát mondtak a műveletre. Ez nekem soknak tűnik.