Akkor semmit sem mondhatok a nekem felkínált 55-65 árra... Persze ez 20e.km-/2év De volt ahol cseréltek volna levegőszűrőt, pollenszűrőt volt ahol nem. De az ár ott sem volt olcsóbb. Ezek BP-i címek voltak.
Mivel Párkányból semmi válasz nem jött szerviz ügyben,ezért szétnéztem Pest megyében, mi az ábra. Octacia II, 1.9 PDTDI, a 30e-s szerviznél csak a mindenépp cserélendők árára voltam kiváncsi, olaj,szűrők, stb... Sehol nem tudtak konkrét árat mondani, 40-től 70ezer Ft a szórás. A legdurvább Érd volt. Kiscsaj felveszi a telefont, majd válasz: 53.800 Ft. 1 óra múlva visszahívom hogy időpontot kérjek, erre egy muksó veszi fel, biztonságképp megkérdezem megint az árat, most ő 58.000 Ft-ot mondott. Hirtelen nem akartam már mégse időpontot kérni. 3 óra múlva felhívom, hogy a végére járjak a sztorinak (ki számolt el és mit), ugyan az a muksó vette fel mint aki másodjára, és akkor mondott egy 70.000 Ft-os árat. Gyorsan el is köszöntem és leraktam iziben. Érden ekkora az infláció? :) Fura hogy ugyan az a fickó ugyan arra a tételre ekkora árkülönbséget mondjon. Valahogy nincs kedvem ott zsákbamacskát játszani. Úgyhogy az érdi szervizzel vigyázni.
Köszi a kiegészítést, valóban így értettem. Adott számlálási időszakban szerintem elég pontosan mér, de én igazából nem is azt szoktam nézni, hanem tankolás/km.
A még megtehető út kijelzésénél érhetik kellemetlen meglepetések az embert, ha nem tudja, hogy azt is a megtett x km/fogyasztás alapján számolja.
Szerintem ac07 kollega arra gondolt hogy 9999-nél fed.comp átfordul és nullázza magát. tehát így nem a teljes 20e távolságra számol, hanem csak a legutolsó fordulás utáni időre..
Más: Most hívtam pár szervizt, és a két éves szervizelésre áltag 55-65e.Ft mondtak. Arra a kérdésre, hogy mit is ellenőriznek, cserélnek, mindenhol más volt a válasz. Volt ahol azt mondták, sem a légszűrőt, sem a pollenszűrőt nem kell ilyenkor cserélni, de persze így is ugyanannyi a díj… és ez 3.5 munkaórát emészt fel. :-( Olajat vihetem ugyan, de az úgy sem jó, és szürőt ne vigyek mert nem pecsételnek. Mobilitás garancia +5380Ft
Értitek ezt? Idáig, 23e. körül olvastam+oil. Vagy rosszul olvastam?
"2. ha az elfogyasztott üzemanyag mennyisége fix, mérhető"
Valahol azt olvastam, hogy a befecskendezo szelepek nyitva tartasi idejebol es a megtett utbol _becsul_ a comp. fogyasztast, es nem az atfolyo mennyiseget meri. Merget ne vegyel ra mert nem vagyok biztos benne, de szvsz azert is lehet allitani rajta hogy a teves szamitott erteket korrigalni lehessen.
Nekem autóúton, 100-110. között jön ki 6.1 re. A nagy átlagom 7.9. vegyes fogy. Mondjuk a Hungárián araszolva kisebb átlag jön ki, mint mikor csak alkatrészek után szaladgálok a környéken ;-) (1.6 Benzin)
A fogyasztásról: Az eddig megtett közel 20e km után a gép szerint 5.7 az átlagos fogyasztásom. Mivel minden tankolást írtam, ezért pontosan kiszámoltan a betöltött üzemanyag mennyisége után is a fogyit, ami viszont úgy 6.5 lett.
Hogyan lehetséges közel 15%-os !!! eltérés? Az miből számol?
Hello, hát az érdekes, ha neked 50501-es olajat adtak, tudniillik szerintem a változó szervízintervallumnak nem felel meg, azaz évente vagy tizenötezrenként cserélni kell. Ha jól emlékszem max. fél litert lehet ilyenből utántölteni, különben a gyári longlife olaj harmincezres "longlife" tulajdonságát is lerontja. Azaz, ha mondjuk már egy litert beletöltöttél belőle és húszezer van az autódban, akkor már rég cserélni kellett volna olajat. 50601-es vagy 50700-es olaj kell bele. Tudtommal az utóbbi a koromszűrővel ellátott dízelekhez kell de, persze koromszűrő nélkülibe is be lehet tenni. Nekem egyébként 50700-as Shell Helix Ultra VX-et tettek mellé. Akinek kell át tudom küldeni a z elfogadott olajok listáját.
Fiukák. Most nélzem a könyvet. Lehet hogy rosszul tudok olvasni, de nekem az van írva hogy a változó szervízintervallumos gépekbe 506 01 es olajat lehet csak rakni. Viszont én 506-os olajat nem találok ,és hozzá is 505 01-est adtak tartaékba.