Egy 1 éves Octaviát vezetek és a következő problémát észlelem pár hete: főleg lassú tempónál (pl. dugóban), induláskor ill. megálláskor a motortér felől nagyon csúnya zörgés hallatszik, mintha valami forgó alkatrész nekiérne valaminek. Mint amikor bicikliküllőkbe belever valami, vagy mintha egy fémdarabot húznék az úton. Találkozott már ezzel valaki esetleg?
Az OII-ben a hűtőfolyadék szintje a min. alatt van meleg motornál is. Tegnap néztem volna kagylós kúton fagyálló hűtőfolyadékot, de a saját márkás terméken nem találtam a VW minősítést, illetve a G12 jelzést sem. Lehet ezt sima autósboltban kapni?
Egyébként a szintjelzőnek mikor kellene figyelmeztetnie, hogy kevés a hűtőfolyadék?
Tudomásom szerint az emelt hasmagasság 20mm-t jelent.Tehát így a 140mm helyett 160 mm.A mi autóbeszerzéseinknél is téma volt,de csak annyit tudtak róla mondani,hogy erősebb rugókat tesznek az autó alá, - elvileg így keményebb is lenne a rugózás (szerintem), de ez a kérdés már sok volt a kereskedő kollégának , úgyhogy maradtak a sima autók......mi meg nem kérdezősködtünk tovább :)
Azt kérdezném, hogy van egy 2002.Tdi Octaviám és kapok egy tempomatos kapcsolot hozzá a héten. Hogy történik ennek a beszerelése ill. a beélesitése? Vill. szerelö betudja tenni? Gondolom nem nagy kunc vagy ha igen akkor mire figyeljünk oda? Utána melyik programmal kéne beélesiteni? Neki van Vag.Com-ja az vajon jó?
Valszeg más a teljesítményfelvétele a ledesnek (sokkal kisebb), emiatt hiheti, hogy kiégett. Asszem valami foglalat átalakító is kell hozzá, hogy jól működjön.
Üdv, Járt már így valaki??? OII- ben az eredeti helyzetjelző izzókat kicseréltem ledesre.A következőt produkálja: a helyzetjelzőt felkapcsolom minden OK, de néhány mp. múlva elalszanak és a műszerfalon kigyullad a kiégett izzók kontrollámpája.Világítás lekapcs. majd vissza ...megint égnek.....és elalszanak.A belső kontrolllámpa viszont nem alszik el.Visszaraktam a hagyományos helyzetjelzőket és minden OK. Ez valyon miért van????? Köszi a segítséget
Majdnem mindenhol 2 óra munkaidőt jósoltak. Egyedül Szigetszentmiklóson nem fognak el hozott olajat. Legtöbb helyen olaj vihető, de a szűrőket a szerviznek kell adnia. Ja és van ahol elkérnek 1200-2000 pénzt hozott olajnál, olaj tárolás/megsemmisítés címen (gondolom ez a fáradt olajra vonatkozhat). De kérdem én minek? Új autó,első szerviz,a gyár adta az olajat.
Akkor semmit sem mondhatok a nekem felkínált 55-65 árra... Persze ez 20e.km-/2év De volt ahol cseréltek volna levegőszűrőt, pollenszűrőt volt ahol nem. De az ár ott sem volt olcsóbb. Ezek BP-i címek voltak.
Mivel Párkányból semmi válasz nem jött szerviz ügyben,ezért szétnéztem Pest megyében, mi az ábra. Octacia II, 1.9 PDTDI, a 30e-s szerviznél csak a mindenépp cserélendők árára voltam kiváncsi, olaj,szűrők, stb... Sehol nem tudtak konkrét árat mondani, 40-től 70ezer Ft a szórás. A legdurvább Érd volt. Kiscsaj felveszi a telefont, majd válasz: 53.800 Ft. 1 óra múlva visszahívom hogy időpontot kérjek, erre egy muksó veszi fel, biztonságképp megkérdezem megint az árat, most ő 58.000 Ft-ot mondott. Hirtelen nem akartam már mégse időpontot kérni. 3 óra múlva felhívom, hogy a végére járjak a sztorinak (ki számolt el és mit), ugyan az a muksó vette fel mint aki másodjára, és akkor mondott egy 70.000 Ft-os árat. Gyorsan el is köszöntem és leraktam iziben. Érden ekkora az infláció? :) Fura hogy ugyan az a fickó ugyan arra a tételre ekkora árkülönbséget mondjon. Valahogy nincs kedvem ott zsákbamacskát játszani. Úgyhogy az érdi szervizzel vigyázni.
Köszi a kiegészítést, valóban így értettem. Adott számlálási időszakban szerintem elég pontosan mér, de én igazából nem is azt szoktam nézni, hanem tankolás/km.
A még megtehető út kijelzésénél érhetik kellemetlen meglepetések az embert, ha nem tudja, hogy azt is a megtett x km/fogyasztás alapján számolja.