Hala Istennek ezeknek a kilometerora-tekergeto labszagu neppereknek se sok idejuk van hatra. A legujabb VAG-COM nehany vezerlobol ki tudja olvasni a _tenyleges_ futasteljesitmenyt :)
Én is náluk vettem az autót. Ők adták a legjobb ajánlatott (azt hiszem 45 kereskedésnek írtam:-)) ,de ha lehet ne Fekete Ágnes (azt hiszem így hivják) értékesitővel kös szerződést. Le sem sajnál az aláírás után, és nekem kellet felhívnom a figyelmét hogy a kereskedésnek van szerződése egy hitelintézettel aki kedvezőbb hitelt kinál mint amit Ő mondot.:-( Amikor ez kiderült rögtön tudot normális ajánlatot tenni.:-(
Az a poén, hogy még az se... 2 évig más volt a tulaj, nemrég vették át a kereskedést, de a fő rofil hirtelen a használtautó lett :) Egyébként már nem is látoma belinkelt Superbet a kereskedés előtt. Itt lakom szemben :)
Nemtudom a tisztelt társaság emlékszik esetleg a "enyhe" lefolyású vitánkra Varshi kollégával a tuningról. Én kicsit ,sőt a végén már nagyon sértőnek éreztem ,hogy nem szószerint de le lettem hülyézve, igaz az érdemi kérdéseimre nem kaptam egyértelmű válaszokat ,inkább olyan politikust.:-(
Most ajánlom neki, és mindeki figyelmébe a fejlécben lévő cikket.
Az hogy nyár óta ott áll, nem jelent semmit. Az enyém 8 hónapig állt a weltnél. Hál istennek, mert így igen rendesen lehetett alkudni:-)))) Ha a km duplája, az még mindig csak 130e.
Az meg hogy nepper, nem igazán érdekel (A citro kereskedés tulaja nepper?:-DD). Megy egy állapot felmérésre, ha meg nem tetszik otthagyom.
Gyakorlatilag Csak enyi lenne:-17 müszerfal,-03 beavatkozóteszt,és közben nézni kell a vissszajelzőt,ha az olajnyomás lámpa tud pirosan,,meg sárgán is világítani akkor okés..
Csak nehogy visszafelé süljön el. Múltkor egy 307-esbe tettem tolatóradart. . Persze hogy összezavarta a tolatólámpáját ... is. És hiába reléztem, diódáztam. De a végére csak megoldottam :-) Igaz, a VAG BSG stabilabb. Hiolnap utánanézek.
Nagyon egyszerűen 4 kürtrelével megoldható a dolog. 1 a fék 2 a kétoldali helyzetjelző 3 -4 jobb,és bal villogó 1 ármaszálat kell hátrahúzni a relékhez,meg a relétől az aljzatba menő irányjelző szálakra rákötni a visszajelzőket,és elöre beszerelni. Szerintem az átalakitóknak is ilyen a szisztémájuk.
Szia! Nincs elökészitve,sajna,de valószínű,hogy müszerfalat is cserélni kellene hozzá. Amúgy a gyári is szokott hülyéskedni.Normál nívószintnél alacsonyszintre figyelmeztető lámpát gyújt ki. Némelyiknél ki is szoktuk kapcsolni.
Az olaj hofok/szint jeladojat mennyire bonyulult mutatvany belevarazsolni egy olyan AEH motoros Octaviaba amiben gyarilag nincs?
Addig OK hogy olyan olajteknot veszek amibe lehet jeladot tenni, de az elektronikaja elo van ugy keszitve mint pl. egy tempomatnal hogy eleg csak aktivalni a funkciot?
sajnos sok. :-( Tavaly v. tavaly előtt, egy ügyfelem az Új Passátjára akart utólag V. horgot. Nem volt akkor még magyarhonban sok ilyen autó. A horgot 98e-ért, a Bus-os kábelt 75. ért, és a szerelést 20.e ért kapta.
Maga a vonóhorog, aha jól tudom már csak leszerelhető fejel kerűlhet forgalomba és az sem a legolcsóbb. Egy "normál" autóéhoz képest a bekötése is drága. Ugyanis az új típusú CAN-BUS rendszerű gépkocsiknál az elektromos bekötés a hátsó lámpánál már nem oldható meg, egy kiegészítő elektrónika szükséges melyneknek ára relatív drága. De ha tévedek valaki kisegít.
Hasonló dilemmával küzdöttem én is nemrégiben. Újat vagy használtat. Volt már több új autóm is. Megvan annak is az előnye, illetve varázsa. De most úgy döntöttem, bukja más az első 10-20%-ot mikor kihozza a szalonból. :-) Így megvettem egy 1,5 éves 1,6 MPI OII-öt Elegance felszereltséggel fűthető üléssel két zónás digit klímával, teljes elektr.menetsabil.programmal, 15e km rel. Eredetileg egy OI-et szerettem volna venni 1.9pdtdi motorral, de épp egy topiktársunk autójának védelmét szereltem, mikor Ö szóbahozta, hogy miért nem az új modellt választom. Körbenéztem, és hallgattam rá.. Most 21500 van benne, hibátlan és nem bántam meg.
"a 2 évesnél régebbi autóhoz a fentiek miatt kicsit bizalmatlan vagyok."
En februarban vettem egy 2001-es Elegance Octaviat 123 ekm-rel. Azota belecsavartam 15ekm-t, a "hibalista": - 4 db. nyari gumit kellett venni rogton az elejen, mert teli gumikkal vettem - hatso fekbetek csere - 10kHUF
Ki kell meg cserelni a stab. szilenteket - ez lesz vagy 10kHUF, es sajnos valami barom megszakitotta az olajleereszto csavart, igy olajtekno csere is lesz. Ez anyagban ~25kHUF.
Ha FAPAD ujat vettem volna, akkor a gumit nem szamitva (mert akkor telit kellet volna venni ) csak az elso sacc/kb. 3 havi kulonbseg a torlesztoreszletben felemesztett volna ennyit. Helyette most ulok a borulesben, nyomkodom a Climatronicot, es elvezem az automata valtot....
De annyi penzert amit irtal, tele ven a Weltauto fiatal kocsikkal, kozvetlenul kereskedoszam/azonosito alapjan is ra tudsz keresni autokra.
Egy kicsit korulneztem, (kereskedoszam/azonosito): 49040/1333 911/1779 308/280 308/316
Joszerevel nagyon keresgetni sem kellett, 4 milla alatt eleg nagy a valasztek premium garancias autokbol...