Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MZ/Y Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1062
www.legjobbarajanlat.hu
Előzmény: MZ/Y (1061)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1061
Már régóta mondogatom, hogy az autógyárak, ha akarnák, meg tudnák oldani, hogy ne lehessen tekergetni. De nem akarják...

Alku:
www.autoalkusz.hu
Kiváncsi lennék, mit tudnak kihozni. Egypróbát esetleg megér.
Előzmény: pacs_425 (1060)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1060
Hala Istennek ezeknek a kilometerora-tekergeto labszagu neppereknek se sok idejuk van hatra.
A legujabb VAG-COM nehany vezerlobol ki tudja olvasni a _tenyleges_ futasteljesitmenyt :)

http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/applications_screen.html#mileage

:)

--
pacs_425
Előzmény: ac07 (1056)
TUZI Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1059
Hoppá ,eltünt egy hsz.-em.

Csak annyit írtam hogy köszönöm.:-)
Előzmény: pacs_425 (1054)
TUZI Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1058
Én is náluk vettem az autót. Ők adták a legjobb ajánlatott (azt hiszem 45 kereskedésnek írtam:-)) ,de ha lehet ne Fekete Ágnes (azt hiszem így hivják) értékesitővel kös szerződést. Le sem sajnál az aláírás után, és nekem kellet felhívnom a figyelmét hogy a kereskedésnek van szerződése egy hitelintézettel aki kedvezőbb hitelt kinál mint amit Ő mondot.:-( Amikor ez kiderült rögtön tudot normális ajánlatot tenni.:-(
Előzmény: ckerti (1055)
ac07 Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1057
"Az a poén, hogy még az<b>t<b> se..."
Meg izé... nem "rofil", hanem profil természetesen.
Előzmény: ac07 (1056)
ac07 Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1056
Az a poén, hogy még az se...
2 évig más volt a tulaj, nemrég vették át a kereskedést, de a fő rofil hirtelen a használtautó lett :)
Egyébként már nem is látoma belinkelt Superbet a kereskedés előtt.
Itt lakom szemben :)
Előzmény: pacs_425 (1052)
ckerti Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1055

Mail ment az itteni címedre!

 

Ajánlom, nézd meg a székesfehérvári Wolf Autót.

Kértem onnan ajánlatot Neked.

 

Érdekes ajánlataik vannak Octira.

Pl. 1,6-os OII kombi az 1,4-es áráért, vagy kombi a limuzin áráért.

Előzmény: colordex_2 (1032)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1054
Csak az archivum kedveert:
http://totalcar.hu/magazin/technika/turbotuning/

Csak mert mar eltunt az oldal tetejerol...


--
pacs_425
Előzmény: TUZI (1053)
TUZI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 1053
Hy.

Varshi!!!


Nemtudom a tisztelt társaság emlékszik esetleg a "enyhe" lefolyású vitánkra Varshi kollégával a tuningról. Én kicsit ,sőt a végén már nagyon sértőnek éreztem ,hogy nem szószerint de le lettem hülyézve, igaz az érdemi kérdéseimre nem kaptam egyértelmű válaszokat ,inkább olyan politikust.:-(

Most ajánlom neki, és mindeki figyelmébe a fejlécben lévő cikket.
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.23 0 0 1052
"A citro kereskedés tulaja nepper?:-DD"

Legfeljebb most oltony van rajta ;)


--
pacs_425
Előzmény: Bálint1 (1051)
Bálint1 Creative Commons License 2006.11.23 0 0 1051
Az hogy nyár óta ott áll, nem jelent semmit. Az enyém 8 hónapig állt a weltnél.
Hál istennek, mert így igen rendesen lehetett alkudni:-))))
Ha a km duplája, az még mindig csak 130e.

Az meg hogy nepper, nem igazán érdekel (A citro kereskedés tulaja nepper?:-DD). Megy egy állapot felmérésre, ha meg nem tetszik otthagyom.
Előzmény: ac07 (1035)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.23 0 0 1050
Koszi, meg fogom nezni!

--
pacs_425
Előzmény: ZAG (1049)
ZAG Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1049
Gyakorlatilag Csak enyi lenne:-17 müszerfal,-03 beavatkozóteszt,és közben nézni kell a vissszajelzőt,ha az olajnyomás lámpa tud pirosan,,meg sárgán is világítani akkor okés..
Előzmény: pacs_425 (1048)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1048
VAG-COM jo erre, vagy VAG/VAS kell hozza?

--
pacs_425
Előzmény: ZAG (1046)
drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1047
Csak nehogy visszafelé süljön el. Múltkor egy 307-esbe tettem tolatóradart. . Persze hogy összezavarta a tolatólámpáját ... is. És hiába reléztem, diódáztam. De a végére csak megoldottam :-)
Igaz, a VAG BSG stabilabb. Hiolnap utánanézek.
Előzmény: ZAG (1045)
ZAG Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1046
VAGműszerrel meglehetne nézni,hogy van-e benne,ez a funkció.
Előzmény: pacs_425 (1044)
ZAG Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1045
Nagyon egyszerűen 4 kürtrelével megoldható a dolog.
1 a fék
2 a kétoldali helyzetjelző
3 -4 jobb,és bal villogó
1 ármaszálat kell hátrahúzni a relékhez,meg a relétől az aljzatba menő irányjelző szálakra rákötni a visszajelzőket,és elöre beszerelni.
Szerintem az átalakitóknak is ilyen a szisztémájuk.
Előzmény: drMinit (1041)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1044

OK, koszi!

Ez a muszerfal van benne:

http://www.skoda-orrmotor.hu/kepek/o9.jpg

 

Ir ez mindent a kezifektol a hutovizig, azt hittem nem bonyolult...

 

Meg 1x kosz!

 

 

--

pacs_425

Előzmény: ZAG (1043)
ZAG Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1043
Szia!
Nincs elökészitve,sajna,de valószínű,hogy müszerfalat is cserélni kellene hozzá.
Amúgy a gyári is szokott hülyéskedni.Normál nívószintnél alacsonyszintre figyelmeztető lámpát gyújt ki.
Némelyiknél ki is szoktuk kapcsolni.
Előzmény: pacs_425 (1042)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1042
ZAG,

Az olaj hofok/szint jeladojat mennyire bonyulult mutatvany belevarazsolni egy olyan AEH motoros Octaviaba amiben gyarilag nincs?

Addig OK hogy olyan olajteknot veszek amibe lehet jeladot tenni, de az elektronikaja elo van ugy keszitve mint pl. egy tempomatnal hogy eleg csak aktivalni a funkciot?


--
pacs_425
drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1041
Végül is vannak can bus -analóg átalakítók. majd utána nézek hogy valamelyik nem jó e ilyen célra.
Előzmény: Törölt nick (1038)
ZAG Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1040
Tuti nem.

A vonóhorognak mi köze a CAN-hez??
Semmi,ha nem kötöd be a dugaljat..:-))
Előzmény: Törölt nick (1038)
drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1039
sajnos sok. :-(
Tavaly v. tavaly előtt, egy ügyfelem az Új Passátjára akart utólag V. horgot.
Nem volt akkor még magyarhonban sok ilyen autó.
A horgot 98e-ért, a Bus-os kábelt 75. ért, és a szerelést 20.e ért kapta.

Persze azóta már ez is olcsóbb. :-)
Előzmény: Törölt nick (1038)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1037
"És milyenek a kamatok a használt autókra a Welt-nél?"

Februarban amikor vettem az autot, az en hitelem THM-ja 8.74% volt.
A 2003-ban vett zsir uj Fabiamra meg 12% :)

--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (1034)
Make Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1036
Maga a vonóhorog, aha jól tudom már csak leszerelhető fejel kerűlhet forgalomba és az sem a legolcsóbb. Egy "normál" autóéhoz képest a bekötése is drága. Ugyanis az új típusú CAN-BUS rendszerű gépkocsiknál az elektromos bekötés a hátsó lámpánál már nem oldható meg, egy kiegészítő elektrónika szükséges melyneknek ára relatív drága.
De ha tévedek valaki kisegít.
Előzmény: Törölt nick (1034)
ac07 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1035
Ez Gyöngyösön van egy Citroen kereskedésben, a kép még nyári, a km szvsz legalább a duplája. Ja és a tulaj nagyon nepper...
Előzmény: Bálint1 (1028)
drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1033
Hasonló dilemmával küzdöttem én is nemrégiben. Újat vagy használtat.
Volt már több új autóm is. Megvan annak is az előnye, illetve varázsa.
De most úgy döntöttem, bukja más az első 10-20%-ot mikor kihozza a szalonból. :-)
Így megvettem egy 1,5 éves 1,6 MPI OII-öt Elegance felszereltséggel fűthető üléssel két zónás digit klímával, teljes elektr.menetsabil.programmal, 15e km rel.
Eredetileg egy OI-et szerettem volna venni 1.9pdtdi motorral, de épp egy topiktársunk autójának védelmét szereltem, mikor Ö szóbahozta, hogy miért nem az új modellt választom. Körbenéztem, és hallgattam rá..
Most 21500 van benne, hibátlan és nem bántam meg.
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1032
szia,


Fabia + hitel


köszi
Előzmény: ckerti (1030)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1031
"a 2 évesnél régebbi autóhoz a fentiek miatt kicsit bizalmatlan vagyok."

En februarban vettem egy 2001-es Elegance Octaviat 123 ekm-rel.
Azota belecsavartam 15ekm-t, a "hibalista":
- 4 db. nyari gumit kellett venni rogton az elejen, mert teli gumikkal vettem
- hatso fekbetek csere - 10kHUF

Ki kell meg cserelni a stab. szilenteket - ez lesz vagy 10kHUF, es sajnos valami barom megszakitotta az olajleereszto csavart, igy olajtekno csere is lesz.
Ez anyagban ~25kHUF.

Ha FAPAD ujat vettem volna, akkor a gumit nem szamitva (mert akkor telit kellet volna venni ) csak az elso sacc/kb. 3 havi kulonbseg a torlesztoreszletben felemesztett volna ennyit.
Helyette most ulok a borulesben, nyomkodom a Climatronicot, es elvezem az automata valtot....


De annyi penzert amit irtal, tele ven a Weltauto fiatal kocsikkal, kozvetlenul kereskedoszam/azonosito alapjan is ra tudsz keresni autokra.

Egy kicsit korulneztem, (kereskedoszam/azonosito):
49040/1333
911/1779
308/280
308/316


Joszerevel nagyon keresgetni sem kellett, 4 milla alatt eleg nagy a valasztek premium garancias autokbol...


--
pacs_425
Előzmény: colordex_2 (1029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!