Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pacs_425 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1105

Kartervedo (igaz hogy O1):

 

 

 

 

Előzmény: ckerti (1086)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1104
Posta ismét.:-) Van másik E-mail címed a citromoson kivül? Vagy esetleg MSN?
Előzmény: gpsman (1103)
gpsman Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1103

Sajnos egy uj level sincs a postaladaban.. :-(

 

Előzmény: TUZI (1102)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1102
Postázva ismét.:-)
Előzmény: TUZI (1099)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1101
Ebben tudod mi az érdekes? Az hogy milyen olajat tettek bele. Mert ugyi a 15ezreshez jó a 505-ös mig a 30 vagyis változóhoz minimum 506 vagy a 507-es kel.:-)
Előzmény: gpsman (1098)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1100
Nem szeretnék erről vitázni.:-) Megértem a Te álláspontod is, de azt irtad hogy vékony, szerintem a 1,5-ös már nem igazán tartozik a vékonyak közé, de ez lényegtelen.

"és azt úgy ráhajlítod, hogy ne érje el a kartellt"
Na erről beszéltem, hajlitod a lemez közepét? Nem azt mondom hogy nem lehet csak szerintem ezt inkább egy présgépre biznám.:-)

A másik pedig hogy lehet ,sőt biztos megtudnám csinálni, de nem akarom. Én el szarakodnék vele X időt ,és nem is biztos hogy lesz olyan merev mint a "gyári",viszont ha kifizetek 30 vagy akármennyi pénzt azt tudom hogy rávaló ,és elég massziv. Mert ugye előbb azért megnézem hogy mit akarnak feltenni, nekem igaz hogy nem tank kel (bár szoktam dózerban ülni na annak nem lemez hanem haspáncélja van az már tuti:-)) de azért ha esetleg egy magassabb járdán felül akkor ne csak disznek legyen alatta.
Előzmény: Törölt nick (1097)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1099
Olvastam ,válaszoltam.
Megkellet volna már kapnod.

Mindjárt küldöm mégegyszer.
Előzmény: gpsman (1096)
gpsman Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1098

Meg valami eszembve jutott:

 

Lehet valasztani hogy fix 15ezer(1ev), vagy pedig rugalmas 30ezer(2ev) legyen a szervizintervallum??

Ha ez igy van akkor ezt az elejen tisztazni kell a kereskedovel?

 

 

Előzmény: ckerti (1085)
gpsman Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1096

Szia TUZI!

 

 

Irtam mailt az itt megadott cimedre.

Ha olvastad majd jelezz legyszi!

Vagy mas cimet hasznalsz?

 

gpsman Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1095

Koszi szepen a gyors valaszt.

Akkor is ervernyes a garancia ha en itthon vasaroltam, de kulfoldon viszem szervizbe a gepkocsit??

Pl. mondjuk Szlovakia, mert ott olcsobb.

Errol tudsz valamit?

 

Előzmény: ckerti (1085)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1094
Ezzel azért vitáznék. Nekem nem a sártól kel megvédeni a motort arra jó a műanyag is, hanem felfekvéskor ne a motorra feküdjön hanem a lemezen keresztül az alvázra. Vagyis ha vékony lemezből kivágom akkor simán benyomódik, és akkor arról nem is beszéltem hogy esetleg nem egy sík lemez kel az aljára hanem egy domboritot.:-)
Előzmény: Törölt nick (1093)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1092
Ha eljutok akkor igérem fotózok, csak halvány közöm sincs hogy mikor tudnék menni.
Előzmény: ckerti (1089)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1091
Fekvőrendőr? Annak szokot elgurulni a kalapja?:-) Őzekre meg minek ,arra ott a gólyós:-) :-)
Előzmény: golyo13 (1088)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1090

Én nem járok vadászni (azt az egy fácánt is a 21-es főúton ütüttem el :-/), jellemzően vigyázok a kocsira, mégis több helyen elrepedt a műanyag lemez a motor alatt.

Én sem tudom, miért.

 

ui.: az asszony mindent tagad! :-)

Előzmény: golyo13 (1088)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1089

Ha csináltatsz, fotózzál szorgalmasan!

Nekem is kellene, de amig nem tudom milyen, nem csinálok miatta palotaforradalmat. :-)

Előzmény: TUZI (1087)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1088

Figyusz !

 

A szántáson ,őzekre , nem ezzel kéne menni, akkor talán elég lenne a müag. is , nem de ??!!!

 

Vagy felétek hullámosítják az utat/vagy sok a fekvő rendőr???

Előzmény: TUZI (1087)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1087
Hopp, azt hiszem beszélnem kellene, KoBe kartárssal. Ismerve vezetési szokásom ,nem pénz az a 30ropi.:-)
Előzmény: ckerti (1086)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1086

Az alsó védelmet kivesézem kedden, mert akkor megyek klíma állítómotort cseréltetni.

 

Kósza hírek neked adnak igazat, de KoBe azt mondta, nem gond a fém kartervédő utólag.

Nála ez kb. 30 eFt, de még nem láttam, nem tudom, hogy rögzíti és hogy néz ki.

Előzmény: pacs_425 (1080)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1085

Lehetséges fix intervallumonként (15 ekm vagy egy év) illetve rugalmasan (ilyenkor a fedélzeti számítógép szólít szervizbe, 30 ekm vagy két év elteltével).

A km vagy az idő közül az érvényes, amelyik hamarabb letelik.

A szervizfüzet első, belső oldalára felragasztott matricán leolvasható az adott kocsira gyárilag beállított intervallum.

A QG0 és a QG2 (azt hiszem) jelenti a 15 ekm-es, fix periódust, a QG1 a rugalmas, 30 ekm-t.

 

Ha tévedek, valaki majd kijavít, de a szervizkönyv elég jól leírja.

 

A kötelező szervizek elmulasztása elsősorban garanciavesztést okozhat.

Műszakilag nem ajánlott, de eltolható egy-egy szerviz időpontja.

Mondjuk az olajat, olajszűrőt, levegő- és pollenszűrőt időnként illik cserélni, a fékolajat két évente, az ékszíjat kilométertől függően, ki kell cserélni.

 

Van, aki nem viszi márkaszervizbe, mert k. drágán, általában nem kifogástalanul dolgoznak, van aki a garancia miatt viszi, de visz magával olajat, szűrőt, mert az a szervizben aranyáron van, és van, aki elviszi, ott vesz anyagot is, de ott áll a kocsi mellett (ha lehet) és ellenőrzi, hogy tényleg azt töltik-e bele, amit kell, tényleg megcsinálják-e a szervizfüzetben leírtakat, vagy sem.

 

A lényeg, hogy időnnként azért foglalkozni kell a kocsival és a garancia miatt jobb, ha van egy-két pecsét.

 

Szerintem. 

Előzmény: gpsman (1084)
gpsman Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1084

Sziasztok!

 

 

Erdeklodnek milyen idokozonket kell a kotelezo szervizt elvegeztetni OCTAVIA-n, es mi tortenhet ennek elmulasztasa eseten?

 

TUZI Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1083
Na ez már nagyon régen volt, talán igaz sem volt.:-) Hogy szalad az idő. Valamikor én is berheltem ilyen agyrémeket, kétüteműt gázzal brrrrrrr. Még a gondolattól is futkos a hideg a hátamon.
Előzmény: golyo13 (1082)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1082

Trabinál- karburátoros volt,-volt valami mádnes kapcsoló, benyomtam reggel 2-3szor,-szívattam, s tudtam gázzal is indítani.Igaz , azt mondták benyával indítsak, majd menetközben tegyem át gázra.

11kg pb =300km-re volt jó országúton.....(akkor 1ft=1 km , 1992 )

Emlékszem, szobi szörpös palack fejreállítva adta az olajzást a karbiba 1 fúvókán keresztül...(Arol 2T )

2 tankolás után kellett azt is tölteni......

 

Régi szép idők...

Előzmény: TUZI (1075)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1081
Nem, ezüst szürkében....
Előzmény: ckerti (1073)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1080
"miért nem akarják itthon felszerelni?
a Kereskedő azt mondja hogy csak gyárilag lehet. Nem értem mi bonyolultság van 15-20 db csavar betekerésén."

Ahogy nezem, a hossztarto is mas.
Azt irja az okossag hogy, megerositett, es a normal kivitelhez kepest extra behegesztett anyak vannak benne. Plusz van egy tavtarto ami ezekhez az anyakhoz csatlakozik, + a vedolemez.
Szoval mas a kaszni eleje, faragni kellene. Ki az aki szetbarmol egy uj kasznit?
Nem kizart hogy a dealernek van igaza...

Bar azt hozzatennem hogy meg soha sem lattam ilyet, csak rajz alapjan irtam amit irtam.


--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (1074)
TUZI Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1079
Tudtommal a Škodiknál csak műszerrel lehet kiolvasni a frankót. Én a Rönyóról beszéltem amikor azt irtam hogy kilehet olvasni sima gombnyomkodással, sőt azt is csak a II-nél lehet. Az I-nél is csak műszerrel.
Előzmény: MZ/Y (1078)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1078
B@szhatom, ha nem árulják el, hogy is juthatok a rendes adatokhoz. :o) O II-nél hogy tudom lekérdezni? 2-3-5-10 év múlva esedékes lesz. :o)
Ja, O I-re is érdekelne, mert 2-3-5-10 év múlva eladó lesz. :o)
Előzmény: TUZI (1063)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1077
Ha személyesen (telefonon) kell beszélni, az nem túl jó (éppen azért lenne az oldal, hogy ne kelljen), de maga a kedvezmény nem rossz.
Előzmény: pacs_425 (1069)
TUZI Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1076
Na ez engem is érdekelne. Ha sikerül felhívnom a Párkányi szervízt akkor ugyis megyek hozzájuk, majd ott is érdeklődök.
Előzmény: Törölt nick (1074)
TUZI Creative Commons License 2006.11.25 0 0 1075
'reggelt!

Mivel ugye nem karbis, így inditani csak benzinnel lehet (vagyis ennek is van trükje ,de az vész üzem mód:-)) aztán automatán kapcsol át gázra. Sejtem a következő kérdésed.:-) Megprobálok előre válaszolni.:-) a 205ezerből kb. 150-et gázzal tettem meg.
Előzmény: golyo13 (1071)
ckerti Creative Commons License 2006.11.24 0 0 1073

Igazad van, én sem gondolom komolyan.

Beleüljek valami bizonytalan előéletű, használt OII-be, amikor addigra, mire én legközelebb kocsit cserélek, már a Yeti II-őt is lehet majd kapni? :-)))

 

Használd csak nyugodtan, de azért még egyszer-kétszer megnézem, ha összejön egy tali. (A lottó ötösöd esetén ezt azért szivesen átveszem, hogy legyen helyed egy L&K OII-nek. :-), gondolom azt is feketében vennéd)

Előzmény: golyo13 (1067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!