Ha esetleg valakit érdekel a komárnoi Skoda szerviz telefonszáma akkor itt közlöm: Ing.Frantisek Kovács,Real-N s.r.o. Komarno,Telefon:+421/35/77 40 863 vagy Mobil:+421/905 638 730
Gyerekek ,nálam a Párkányi cég eljátszotta a hitelét. Napokota probálom felhívni őket ,vagy foglalt, vagy nem veszik fel. Biztos jól megy a szekér és nincs aki a telefonokkal foklalkozzon, de akkor biztos rám sincs idejük. Slusz, keresek másik szervízt. Valakinek ötlett ,de inkább bevált ,kitapasztalt JÓ szervíz kellene. Csak olyan jöhet számitásba ahol ott lehetek az autó mellet, és vihetem az olajat.
Megköszönném ha utána néznél, engem érdekel. Én ilyen kiváncsi vagyok.:-) Most hogy emlited az Audit eszembe jutot hogy ott nekem is van egy kis protekcióm, kapcsolatom.:-) Maj beinditom az ipari kémkedést.:-) Hú, lehet hogy ez tényleg titok?
Sokallani én is sokallom, de nem vagyok biztos benne, hogy nincs szerepe ennek a lemeznek pl. a motortér szellőztetésében.
Egy házilag készített lemez egy-két szempontot figyelembe tud venni (körvonalak, merevség), de nem vagyok minden teljesítendő cél birtokában ahhoz, hogy megfelelőt alkothassak.
Ezzel nem azt mondom, hogy hülyeség házilag legyártani és tuti tönkrement valami a Borádban emiatt és azért kellett eladnod és így lettél Skodás :-))
Csak azt mondom, hogy szerintem ez nem egy szimpla fémlemez tetszőleges formával. Mondjuk nemis űrtechnika vagy diffúzor. :-)
Köszönöm ,de töröm az angolt.:-) Idő oké, táv,szintén, és ha jól forditom akkor valamit a vazetési (hajtási ) módról regél. Csak azt nem értem hogy ezen mit ért. Mégegyszer, én érdeklődtem ,(vagyis saját szememmel még nem láttam) és azt az infót kaptam hogy csak simán a fordulatot számolja. Nelegyen igazam ,és nézzen még ezer dolgot ,de nekem nagyon hihetőnek tünik.
Csak egy érdekesség. Cseszte a csőrőm hogy honnan tudja a gép hogy már cserés az olaj. Nincs itt semmi bonyolult érzékelő rendszer. Állitólag csak simán a főtengely fordulatát számolja ,és ha eléri a X fordulatott akkor jelez. Ha jól belegondolok akkor ésszerű mert ha sokat araszolgatok a városban 1-2-ben akkor evidens hogy ugyan annyi Km-ren jobban elhasználodik ,mint ha a pályán 6.-ban suhanok.:-)
Biztos tud egy ügyes ember lemezt vágni-hajlítani, de nekem jobb, ha hozzáértő szakember szereli fel a gépekkel legyártott, feltételezhetően méretezett fémlemezt.
A felszereltségem és a szaktudásom is kevés a házi lemezhajlításhoz.
Speciel most a pénztárcám is kevés a vásárláshoz, tehát halasztom a témát egy kicsit.
Hogy választani lehet-e, azt nem tudom, de a rugalmasról át lehet térni a fixre, az biztos.
Azon is múlik az áttérés, hogy a gyári olaj milyen. Erre utalt nagyrabecsült kollégám, amikor leírta az egyes intervallumokhoz tartozó, az olajtól megkövetelt VW minősítések első 3 számjegyét.
Az autó számítógépe -elvileg- tudja figyelni a hidegindítások számát, a hideg motorral megtett távolságokat és még sok-sok paramétert és ez alapján dönti el, mikor menjen szervizbe a kocsi. A változó intervallumú kocsik ezt használják.
A fix intervallumosak ezt nem, csak egy naptárt és egy kilométerszámlálót.
Hogy a gyárban mi alapján döntenek, hogy egy kocsi változó vagy fix intervallumos legyen, nem tudom, de szerintem az Octavia II-ők mind rugalmasak.
Javítsatok ki, ha tévedek!
A kereskedőnél érdemes rákérdezni előre, akár írásban a megrendelésben rögzíthetitek is.
Ha külföldön viszed szervizbe -feltéve, hogy Skoda márkaszerviz-, akkor a garancia megmarad -elvégre lehetnél Te akár szlovák államplogár is, nem?-, de a PoHu által adott ún. Mobiilitásgarancia (ingyen segélykocsi, tréler, esetleg szállás baleset esetén...) elveszik és a harmadik évben a "Méltányosságból átvállalt javítási költségek" kategória szűnhet meg.
Ez megér egy másik misét, mert akkor szoktak "átvállalni" költséget, ha érzik, hogy sárosak. Egy határozott fellépéssel elérhető, hogy szavatosságból javítsanak a 3. évben is.
A Skoda, orrmotor (Favorittól Fabiáig) topikban stevie wonder elég egyértelműen foglal állást ezügyben, probléma esetén érdemes a véleményét kérni.
A Mobilitásgaranciához hasonló szolgáltatást ad az Autóklub és egye sbiztosítók is, tehát nem nagy durranás, bár nekem már 2x jól jött (igaz 1x pedig rám se pipáltak).
Ha nem márkaszervizbe viszed, akkor ugyanaz van, mint itthon a nem márkaszervizzel, ugrik a gari.
Ebben tudod mi az érdekes? Az hogy milyen olajat tettek bele. Mert ugyi a 15ezreshez jó a 505-ös mig a 30 vagyis változóhoz minimum 506 vagy a 507-es kel.:-)
Nem szeretnék erről vitázni.:-) Megértem a Te álláspontod is, de azt irtad hogy vékony, szerintem a 1,5-ös már nem igazán tartozik a vékonyak közé, de ez lényegtelen.
"és azt úgy ráhajlítod, hogy ne érje el a kartellt" Na erről beszéltem, hajlitod a lemez közepét? Nem azt mondom hogy nem lehet csak szerintem ezt inkább egy présgépre biznám.:-)
A másik pedig hogy lehet ,sőt biztos megtudnám csinálni, de nem akarom. Én el szarakodnék vele X időt ,és nem is biztos hogy lesz olyan merev mint a "gyári",viszont ha kifizetek 30 vagy akármennyi pénzt azt tudom hogy rávaló ,és elég massziv. Mert ugye előbb azért megnézem hogy mit akarnak feltenni, nekem igaz hogy nem tank kel (bár szoktam dózerban ülni na annak nem lemez hanem haspáncélja van az már tuti:-)) de azért ha esetleg egy magassabb járdán felül akkor ne csak disznek legyen alatta.