Jó magyar pénzért.... őőőőőő..... Boci csokiért bármire. :o) Egyébként akár be is írhatnám, ha valaki küldene, de azt már nem vállalnám, hogy nézegessem a kereskedők oldalait. Az nem férne bele az időmbe. :o(
Vagy itt, vagy a másik topikban gondolkodott valaki Octi Tour vásárlásán. Találtam egy akciót Debrecenben, dec. 16-ig Octi Tour vásárlásakor fél millás MediaMarkt vásárlási utalványt adnak. Nem feltétel a hitel, lehet kp-s vétel is. Fabia Classicnál meg 700 e-s beszámítás működik, szintén dec. 16-ig.
Egy kis segitséget kérnék. Vettem 1.4 16V octaviához NGK platinaelektródás gyertyákat (filtercenterben), mert esedékes lesz a csere. Ezeknek a száma: PFR6Q-6458, viszon neten amit találtam ott BKUR6ET-10-et irnak a BCA motorkódhoz. Ha valaki esetleg tudja, hogy ez is jó bele biztosan akkor irja meg nekem. (A filtercenterben katalógusból nézték, de neten a másikat írják csak.)
Üzemóra alatt azt érted hogy mennyit jár a motor, és mit értesz az alatt hogy nézi az olaj hőmérsékletét?
Vagy arra gondolsz hogy nézi hány fokos az olaj ,majd fűtimagát ,és a vissza hűlésből számol valahogy? Valami ilyennek kel hogy legyen mert ha nem akkor elvileg vagy bizonyos időközönként (de ez ökörség) vagy mondjuk hideg motornál mérne. Na de mi a hideg motor? +20 fokos , vagy a -10 fokos?:-)
Na de mindegy ,lényeg hogy ez egy sokkal korszerűbb és talán pontosabb mérés ,mint mondjuk a fordulat számlálás.
Sziasztok. Ma lecseréltetem a gumiijaimat. 205/55R16 ról 195/65R15 re. Elméletileg, szabvány váltóméret. Viszont az új gumik felszerelése után, a keréknyomás ellenőrző rendszer bejelzett, jó keréknyomás mellett! A szenzor működése számomra ismert, de a jelenséget nem értem. Ugyanis a váltóméretnek pont az a lényege hogy az ármérő nem változik, és főleg nem egy tengelyen. Valaki találkozott hasonló jelenséggel. Lehet, hogy a kerék cserét is érzékeli, és új beállítást kíván?? Minit
Én csak közvetitettem, amit a szervizből megtudtam. Valszeg ez a kütyüs megoldás lesz. Épitkezek, úgyhogy létkérdés a vonóhorog. Még ha nagy is a kombi csomagtere, a betkonkeverőt mégsem szuszakolhatom bele:)))
Nem értelek pontossan ,vagy férre értelek. Azt mondod hogy a kütyü nélkül is simán belehet kötni? Ezt kétlem, sőt szinte (mondom szinte) biztos vagyok abban hogy csak simán nem köthetsz rá.
Ja igen ,talán már le is írtam egyszer. Tudtommal ,két fajta kormány elektronikával szerelik az OII-ket. Ezzel csak azt akarom jelezni hogy a kapcsóló az egy dolog , de kellene az elektronika is. Vagyis ha nincs benne akkor húzos lehet. Én érdeklődtem, (a kormány miatt) ez az elektronika 40-45 ezer körül van.:-(
Talán itt ,vagy a másik topicban ,de volt erről már szó. Igazából nem tudok hozzá szólni, az tuti hogy kel ez a canbuszos kütyü, illetve mintha valaki írt volna valami relés megoldást ,de én nem javasolnám ,mert kicsit olyan sufni szerelésnek tünik. Persze attól még lehet jó.
Oké. Ha jutok valamire a kormánnyal mindenképpen jelzem.
Tempomat.
Rosszul emlékszem ,vagy már öregszem ,és képzelődők, de mint ha lett volna valami akció a kodánál utolagos tempomat beszerelésre. Talán 18 ezer? Nemtudom ,nem szeretnélek félre vezetni. Ha gondolod szivesen megérdeklődőm ,Komárnoban neked.
Érdekes ,én nagyon örülnék ha így lenne.:-) Viszont akkor érdekes hogy amikor még csak talán 5 ezer körül volt az autóban ,egy hosszabb út előtt néztem hogy mikor küldene el szervízlátogatásra. Már nem emlégszem a pontos KM-re, de haza érkezés után ismét néztem (kb. olyan 500KM-er egynap alatt) és feljebb nyomta rögtön vagy 2 ezer KM-t a szervízlátogatást. Na már most vagy közben a nap folyamán mért egyet vagy csak így alakult. Ja igen és pályáztam elég sokat az 500-ból. Szóval én ennek tudatában ,és mondom valahonnan szedtem (de már nem emlékszem hogy honnan) de megvoltam győződve hogy tényleg a fordulatot méri.:-)
OII kombira (ezévi) tervezek vonóhorgot szereltetni. Eddig a legjobb ár 50e körül van + vizsgáztatás. Valami canbusos kütyüt kell mindenképp beleszerelni. Valakinek van valamilyen tapasztala ilyen témában?
A szervizből egy 1,9 TDI kombi OII-vel vitettem magamat a munkahelyemre.
Pontosabban én vezettem, az eladó pedig jött, hogy visszavigye a kocsit :-(
Az egy felextrázott Ambiente volt, többek között a multifunkciós bőrkormány is benne volt.
Egész úton a városban -már amikor nem a motor rugalmasságán csodálkoztam éppen- azt nyomogattam és meg kell mondjam, hogy tetszett.
Annak ellenére, hogy stevie szerint ez nem olyan kellemes kialakítású gombokkal készült, mint pl. aaa, izé ... elfelejtettem, hogy mondott-e más márkát. :-/
Szóval nekem tetszett, majd meséld el, mire jutottak a kormányoddal.
Az utólagos tempomatról azt az infót kaptam, hogy 19 eFt a kapcsoló és kb. két munkaóra a beszerelés, nem kell bontani a kormányoszlopon kívül semmit, csak akkor, ha az első szériákból származik a kocsi.
Összesen márkaszervizben kb. 40 eFt a teljes költség, garanciával.
Remélem nem fogok csalodni, DE Komárnot elsőre sikerült felhívnom:-) 7.-ére vállalták, szerintük a kormányt is simán megoldják (legalább is megprobálják:-)), és fizethetek kártyával is.:-) Eddig sokkal szimpibbek mint Párkány. :-) Majd beszámolok az eredményekről.:-)