Togának továbbítom a köszönetedet itt a fórumon keresztül! Szerintem is nagyon jók ezek az összehasonlítások! Ez volt az első, van még kettő, nagyon profi korrekt lesz az is! Számteches barátom tanítgat, hogyan kell htm-ben fel tenni ezeket a szövegeket képekkel kiegészítve fel tuningolva. Próbálgatom remélem sikerül.
Köszi a fordítást, korrekt! A cikk csak megerősítette, hogy én személy szerint jól döntöttem a 650 mellett!!:-) Nekem az 1000 már nagy és nehéz lenne a 65 kilómhoz, és 171-es magasságomhoz.
Most találtam a neten, érdemes megnézni az árakat, csak kicsit fura érzés tölt el, mikor egy 2millás gépről beszélünk és mobilszám van, meg freemail-os elérhetőség....cáfoljatok meg
Szerintem érdemes egy kicsit több energiát belefektetni és személyesen is elmenni pár kereskedőhöz (nem telefonon érdeklődni). Nekem is ajánlottak nem hivatalos márkakereskedőt aki alacsonyabb áron árulta a gépeket, de a korábban említett okok miatt én sem mertem bevállalni. A Hollósnál 1.700-ra alkudtam le 1.848-ról (kétszer kellett az eladónak az üzletvezetővel megbeszélnie, hogy engedhet-e még, de kb. 20perc alatt sikerült elérnem a fent említett eredményt). A Suzuki Harmati hasonló történet, a végén 1,7 + minden kiegészítőből 20% engedmény. Persze ez 2005 szezonvégi állapotban történt, nem tudom most mit lehet belőlük kicsikarni az új modellnél.
A SUZUKI Harmati szerintem elég "hivatalos" márkakereskedő, mégis októberben a 2005-ös modelleket 1650e-ért kínálta. Most már gondolom, 06-os modellek vannak kint, ebből engedni a szezon elején biztos nem fognak.
A fordítás készül, de hát valaki dolgozik is, nem úgy mint mások:-)))
Én a télen egy akció keretében 1,550,000ért vettem magyar szervízkönyvvel, garanciával, hivatalos suzuki kerekeskedőnél. Még rajtam kívül is asszem elvittek egy két mocit. 2005ös modellek voltak azt mondták hogy szükségük van a raktárhelyre és meg akarnak szabadulni a 2005ös mociktól, és a DLen kívül más mocikat is nagyon leáraztak. Persze a kiegészítőket ilyen ár mellett ki kellett fizetnem, és a forgalombahelyezés költségét is.
Minden más kereskedő ahova mentem nem akart engedni a listaárból, csak mondták hogy kiegészítőket és forgalombahelyezést bele tudom alkudni az árba.
A hátsó indexek készen vannak. Be is vannak kötve! Típusuk: AlliCators. Paraméterei: alumínium ház, 12V/21W halogén izzók. Ára: 13.900 Ft/pár. Néhány kép róluk:
Tudna nekem vki segíteni a következő kis problémámmal kapcsolatban?
Van egy Finster dobom a Freewindemen és most télen vettem a gyári kiufogó könyök helyett egy HoleShot darabot. A két "racing" elem viszont nem teljesen kompatibilis egymással:) A Finster csonkja egy pár mm-rel szükebb, mint a HS-é, így az lötyög benne. Az eltérés télleg nem nagy, de ahhoz azért már sok, h egy sima kipu pasztával orvosolható legyen a rés kitöltése. Szóval a kérdés: a szűkebb Finster csonkot cseréljem pár mm-rel vastagabb átmérőjű csőre, vagy csak simán tegyek egy gyűrűt a külső részére, ami kitölti a helyet és passzintosan szorulni fog. Az a pár mm-es szűkítés befolyásolja-e a HS által adott plussz erőt (már ha ad egyáltalán:) vagy nem befolyásolja és ezt nyugodtan megcsinálhatjuk? A könyök feltétele után kellene vmit állíttatnom szakemberrel a motorban, vagy ez így rendben van és használhatom? Sajnos nem értek ezekhez a dolgokhoz, azért kérem a tisztelt nagyérdemű, nálam jóval szakavatottabbak segítségét:)
Igen tudunk! Egyik topictársunk írta ide a fórumba anno, engem is jólhúzott vele, mert én ugya a rendes áron, 1.848.000 Ft-ért vettem!:-(( Na mi a helyzet? Tegnap óta már el is döntötted? Vagy megbeszélted a philomentosa-iddal, és a thoracatum-jaiddal??:-))) És ők azt tanácsolták, hajrá?? Mellesleg vidéki márkakereskedésekben, több engedményt lehet kiírni! Miskolcon indulásnak 10%-ot ajánlottak, levásárlásban!
hat nezzukcsak... egy sv 3.5 alatt lehet 100-on... egy sti 5 vagy 6 valamennyi? :) nemtom... nehez kerdes... :))))) De biztos az STI nyert, mert szebb volt a szine. ;))))))
Elovettem a BUSZ-t, vasarnap es hetfon voltam vele a varosban... hat total keszvoltam... kimentem az utcara, es kb 5 km-en keresztul WHIIIIIIIIIIIIIIIII visitva mentem... olyan szepen szoltak az akrak, hogy a konnyem is majdnem kicsordult! :))))) A jobb ido kozeledtevel egyre kevesbe birok magammal... :))))) Mikor lesz mar joido, vazzzeeeeeeeeee :)
mi is keresünk egy DL tulajt. ha valakinek ismerős az alábbi szitu, akkor jelentkezzen hátha köztünk van! Mecsek Rallye 2005 szeptember, Orfű-Abaliget kanyar, beszélgettünk pár percet. Te kedves ismeretlen egy fekete DL 650-nel voltál, de nem egyedül, volt Veled talán Bandittal egy srác meg egy csaj. arról is váltottunk pár szót, hogy volt egy kis csuszkád, de a bukócső sokat védett.
A duplakörös futamot néztük éppen, amikor én mentem oda Hozzátok.
ha ebből rémlik valami, akkor kérlek jelentkezz, ha lehet.
Fú, a múlt évi eladás alapján azt hiszem listavezető volt (a Suzukinál, mínusz robogók) ,de várj csak.
Ezt nézdd meg!
Yamaha FZ 6 167 darab Suzuki DL 650 135 darab Suzuki SV 1000 123 darab Suzuki SV 650 117 darab Suzuki GSF 650 111 darab Yamaha XVS 1100 100 darab Honda CBR 600F 92 darab Yamaha XT 125 96 darab Yamaha XT 660 89 darab Honda CBR 600RR 85 darab
szerintem is egy DL klub lenne számunkra az optimális megoldás. Ettől függetlenül mehetünk úgy együtt, mind túraendurosokkal, mind bárki mással.
Ahogy már más is említette, sokan vagyunk itt, akik kötődünk egy adott típushoz, de megyünk más csapatokkal is a társaság, vagy bármi más miatt. Én pl tagja vagyok a Magyar Burgman Klubnak, holott sosem volt burgmanom, csak egy X9-em, ami szintén túrarobogó, így kerültem kapcsolatba a klubbal, akiket a DL-el sem hagyok el, mert szuper a társaság, szeretek velük lenni, túrázni. Nem sokkal a kezdetek után csatlakoztam a burgi klubhoz, így végig kísérhettem a fejlesztés-fejlődés folyamatát, valamint az elmúlt néhány évben a mountain bike szövetség tagja is voltam, és a cégnél ahol dolgozom is én viszem a szponzorált csapatot.
Tehát szó, ami szó, annak ellenére, hogy ezen a fórumon nem voltam eddig nagyon aktív, azt hiszem van elég tapasztalatom és motívációm ahhoz, hogy szívesen magamra vállaljam a Magyar DL Klub megszervezését, kézben tartását.
Amennyiben a többség támogatja az ötletet, és elfogadjátok kezdeményezésem, szívesen nekiállok szervezni és kitalálni a dolgokat. Ha elindul a szekér, rengeteg segítségre lesz szükségem, de ahogy a társaságot megismertem, ezzel nem lesz gond ;o)
A találkozó időpontjának én is tökéletesnek tartom a 2006. április 22. szombatot. A helyszínnek is jó Eger - Szilvásvárad. Apropó, voltam ma Egerben autóval, és le kellett döbbennem, milyen borzalmas állapotban van a 25-ös út - olyan, mint az ementáli - nagyon kell majd vigyáznunk motorral, ha arra megyünk!
Lampro! Tavaly, amikor az enyémet vettem rengeteg ajánlatot kértem, majdnem az összes hivatalos kereskedőtől. Árakban sehol nem volt különbség, csak a törlesztőrészletek változtak. Több helyen mondták nekem is, h vannak szürke importőrök, akik No-ból hozzák be a motorokat és nem a magyar Suzuki Rt-től veszik és ezért nincs is magyar szervízkönyvük, ergo nincs magyar gari a gépre. Egy ilyennel telefonon beszéltem, ő persze magyar szervízkönyvet mondott, garanciával, de kicsit valóban olcsóbban. Én inkább maradtam a hiv kereskedőnél. Azt tapasztaltam még, hogy az árból sehol nem engedtek (állítólag a suzuki nem engedi) viszont mindenhol más értékű-mértékű ajándékot, extrát stb-t adtak a gép mellé.