Igen több féle van. A szervizben mutatták az tuti, valahol olvastam is de nem tudom hogy hol. Egy csomó apró hülyeséget lehet bekapcsolni és állítgatni.
Két régi hozzászólásomat másolom be. Ez a véleményem az autómatikus zárásról: 1."Hali! Én olyan variációt is láttam a beállítások között, hogy nem sebességhatárnál zár hanem 1 nyomásra csak a vezetőajtót nyitja, 2 egymásutáni nyomásra pedig az összeset.(ha többen mentek) Ez nekem azért szinpatikussabb mert nem rángatja feleslegesen a zárat. Már két autómnál kellett zárat javítani. Sz*r és drága mulatság. Üdv." 2."Tudom hogy működik. Nem arra gondoltam hogy a városban egész nap zár és nyit. Mondjuk otthonról indulsz és útköbem megállsz a péknél, akkor indulásnál nyit 4ajtó, majd zár, a péknél nyit 4 majd zár majd megint nyit és megint zár, uticélnál nyit és zár.(4 ajtózár dolgozott 8szor) A másiknál, indulásnál 1nyit a péknél 1zár majd nyit a célnál pedig zár. (1ajtózár dolgozott 4szer!!) Nagy külömbség. Gondolom az a célod hogy menetközben ne lepjen meg senki, erre az én javaslatom is jó mert, egy ajtót kell csak a zárogombal zárnod ha gond van. A zárak megköszönik. (SZERINTEM)
Ép tegnap lettek új képeim a UV-jelőlésröl. Permanentmark. Ha lesz időm délután felteszem őket. De 22.000Ft ért nagyon sok. Rosszul fogalmaztam. Drágán csinálták. Átlag 18e körül szokott lenni. Akkor drágább, ha belteret, netán alúfelnit is szeretnél jelöltetni. Minit
En vegigmer(et)nem a fenyezest, nehogy esetleg evekkel kesobb deruljon ki hogy szallitasi serult volt az auto. Ha azt mondjak hogy nincs muszeruk, nem mondanak igazat :) Ha valahol vastag a feny, akkor jegyzokonyv.
Igazából nem tudom. Nekem minden flottul müködöt. Aztán amikor elindultam ,és kiértem a pályára ,elkezdet zugni a hátsó ablaknál a szél, megnyugodtam ,mert erre számitottam. Mindenkinek zugot na nehogy má pont nekem ne zugjon.:-) Aztán elmentem egy szervizbe ,mondtam (még előtte is telefonon amikor bejelentkeztem) hogy zug hátul ,de ugytudom ez nem egyedi jelenség. hallani sem akartak ilyenről, hogy minden OII zug. Aztán megnézték ,nem tudtak vele kezdeni semmit. mondták majd rendelnek hozzá új gumi tömitést. Hi-hi, ha nem hallottak még ilyenről ,honnan tudták hogy milyen ,illetve melyik tömitést kel cserélni? Mindegy megjött ,kicserélték azota ,minden oké. Kopp,kopp,kopp.
Szóval nézmeg mindent ,probáljki mindent, aztán hajrá. Sok kellemes Km-ert, és csak optimistán.:-)
Én holnap viszem az enyimet Komárnóba, az első szervizre.
Nekem az alhambrámon egy olyan technologia volt amit ugy hivtak, hogy PERMANENTMARK. Érdemes utána néznetek itt a neten mert nagyon jó a technologia! Én az octáviámba nem graviroztatok most de a Superb-mbe majd igen! Tavaly irt egy tolvaj srác itt a neten és erre a technologiára ő hivta fel a figyelmet, hogy amelyiken ilyen jelölés van azt nem viszik el mert tul sok lenne az autó ujboli fényezése és ha 3 X festik át akkor is látszik! Nekem kb 22e ft volt az összes elem + a lámpákba a gravirozás! Valojában nem gravirozzák ez csak egy csunya szó!
Ha javasolhatom, mechanikus és elektronikus védelmet vegyesen érdemes bele építeni. Indításgátláshoz amúgy sem érdekes hogy Can Bus vagy nem. Riasztó csak akkor érdemes, ha az autód általában hallástávolságon belül áll. Ha nem, akkor inkább egy immó ami jobb védelmet képvisel. Ha gondolod, dobj rám egy mailt és leírom mit hogy érdemes, vagy nézz át, az autólopás topikba. Minit
És akkor majd úgy jár mint az, akinek felrakták a trélerre és szépen elvitték... régi módszer ellen, régi módszerek:) Elnézést csak kinomban humorizálok, anno az egy napos Alteámból kiszerelték a komplett ködlámpákat. Szerintem csak azt nem visznek el amit nem akarnak.
Hát nem is tudom. De szerintem azért a véltozár melé csk kell az a motorzár. több helyen körbenéztem kikértem profik véleményét, és engem meggyözött, ha ellopnák a közel 3,8M autót, nem hiszem hogy örülnék neki. de mindenki úgy csinálja ahogy akarja. És addig jár a korsó a kutra,,
Lezárt kuplungos autót nem lehet ellopni? A végtelenségig lehet fokozni de minek. Annyi van belőle mint a ragya, miért pont a tiédet vinnének el amikor bennevan a váltózár. Csak plussz görcs van vele az meg kinek hiányzik. (szerintem)
"Ezen esetben, neki 3x hozta vissza a jármű árát, a védelem."
Nem, csak megakadalyozta a veszteseget. Hacsak nem barmoltak el valamit kozben, amit jo penzert renovalni kell. :) Nyilvan a kevesbe vedett autoval fog probalkozni a tolvaj, ezzel nincs erteleme vitatkozni.
"Casco egy új, vagy kelendő típusra ajánlott, -én is kötöttem- de nem pótolja a védelmet. Ha elviszik elbukod azt az 1-2 millát, mint önrészt, amortizáció illetve részlet esetén a kamatot, és ugye ekkor az egész évi biztosítást is be kell fizetned egybe."
Nalam az a helyzet, hogy az auto az ertekenek nagy reszet mar elvesztette (masnal :), nincs szo tobb millios amortizaciorol. De kotottem cascot, hogy ha ellopnak ne alljak ott "mezitlab" es a veszteseg _egy resze_ megteruljon. Nekem ennyit er a dolog, nem vagyok hajlando tobbet parazni rajta. Aztan meg ha belerakatok egy-ket cuccot es elviszik, raghatom a kormom hogy meg valami mast is erdemes lett volna :) Ha valakinek pont az enyem kell, ugyis elviszi, lebetonozni nem tudom. Akkor meg veszek masikat, olyat amire futja. Az a lenyeg hogy ne kelljen gyalogolni :)
Ki-ki dontse el hogy megeri-e neki a casco, de szerintem erdemes kotni. Foleg ha az ember akkorat bukna casco nelkul, hogy nem tudna meg csak egy hasonlo autot sem venni. Akkor abbol amit fizet a biztosito, el lehet inditani egy masik ugyanolyat reszletre.
Persze egy fel millas autonal nem eri meg havi tizezreket kidobalni az ablakon.
Es akinek van kedve, tetessen bele sok-sok vedelmet ;)
Ha elotte beleinvesztaltam mondjuk 100eFt-ot vedelemre, azt is elbukom
Egy 2 millás autót 100e pénzből már elégé meg lehet védeni. Szinte biztos, hogy nem azt fogják elvinni!!!
Már többször elmeséltem azt az esetet mikor az egyik ügyfelem vett egy Passátott. kb 130-140ért szereltetett bele védelmet, majd kb fél év múlva hívott, hogy amit lehet, szereljünk ki, mert eladja a járművet, ugyanis ezen idő alatt 3X próbálták meg elvinni, és fél hogy előbb utóbb el is viszik. Inkább eladja.
Ezen esetben, neki 3x hozta vissza a jármű árát, a védelem.
Casco egy új, vagy kelendő típusra ajánlott, -én is kötöttem- de nem pótolja a védelmet. Ha elviszik elbukod azt az 1-2 millát, mint önrészt, amortizáció illetve részlet esetén a kamatot, és ugye ekkor az egész évi biztosítást is be kell fizetned egybe. Ha viszont van védelem a járműbe, akkor sokkal de sokkal kisebb az esélye, hogy a tiedet viszik el. Én addig örülök, amíg vannak akik nem szereltettnek semmit a járművükbe, mert így nekem nől az esélyem, hogy az én védett járművem helyett azt viszik el amiben semmi, vagy legalábbis nagyon kevés védelem van. :-))) Minit
Próbáltam képet beszúrni, de valami miatt most nem sikerül. :-(
Szóval az egyik típus pont úgy néz ki mint az alább említett, tehát felülről kezelhető, mig a család másik darabja, oldalról kezelhető. Ki melyiket szereti.. :-) Ha kell küldők róla képet..