En 2003-ban vettem uj autot, es azota nem volt olyan hogy ne lett volna valami akcio a Skodanal. Szoval szerintem nem kell sietni, vagy meghosszabizjak a mostani akciokat, vagy lesz helyette masik.
De most hogy az uj autok eladasa csokken (spec. a Skodae nem ha jol emlexem), mindenhol akciok varhatok. De ezt mar nehany napja (hete?) irtam. Azota nezegettem az a2 ujsag kedvezmenyeket felsorolo reszet, hat van mibol valogatni. Persze foleg mas markaknal.
Szerintem most év végén kell teljesíteniük a terveket, úgyhogy most engedékenyebbek. De a tél holtszezon, úgyhogy jövőre érdemes. :o) Az biztos, hogy több helyen is dec. 16-ig illetve 31-ig hirdetik az akciót.
"Lezárt kuplungos autót nem lehet ellopni?" Mindent el lehet lopni:-(
"Annyi van belőle mint a ragya, miért pont a tiédet vinnének el amikor bennevan a váltózár. Csak plussz görcs van vele az meg kinek hiányzik. (szerintem)"
Na ebben nagyon tévedsz. Az előző OFF autónkban a gyári védelmen felül kb. 250e HUF értékű plusz védelem volt. Többek között váltózár is. A parkolóban állt még másik kettő ugyan olyan típusú autó, amik ráadásul fiatalabbak is voltak. Mégis a miénket vitték el. A rendőr hölgy szerint, ha megfelelő színű vagy felszereltségű példányt találnak, akkor nem keresnek tovább, hanem elviszik. Baromira nem hatja meg őket a benne lévő védelem. Max nem 5 perc, hanem 15 elkötni. Az ablakunk alól vontatták el (valszeg, mert a váltózárat ott biztos nem tudták kifúrni).
Igen több féle van. A szervizben mutatták az tuti, valahol olvastam is de nem tudom hogy hol. Egy csomó apró hülyeséget lehet bekapcsolni és állítgatni.
Két régi hozzászólásomat másolom be. Ez a véleményem az autómatikus zárásról: 1."Hali! Én olyan variációt is láttam a beállítások között, hogy nem sebességhatárnál zár hanem 1 nyomásra csak a vezetőajtót nyitja, 2 egymásutáni nyomásra pedig az összeset.(ha többen mentek) Ez nekem azért szinpatikussabb mert nem rángatja feleslegesen a zárat. Már két autómnál kellett zárat javítani. Sz*r és drága mulatság. Üdv." 2."Tudom hogy működik. Nem arra gondoltam hogy a városban egész nap zár és nyit. Mondjuk otthonról indulsz és útköbem megállsz a péknél, akkor indulásnál nyit 4ajtó, majd zár, a péknél nyit 4 majd zár majd megint nyit és megint zár, uticélnál nyit és zár.(4 ajtózár dolgozott 8szor) A másiknál, indulásnál 1nyit a péknél 1zár majd nyit a célnál pedig zár. (1ajtózár dolgozott 4szer!!) Nagy külömbség. Gondolom az a célod hogy menetközben ne lepjen meg senki, erre az én javaslatom is jó mert, egy ajtót kell csak a zárogombal zárnod ha gond van. A zárak megköszönik. (SZERINTEM)
Ép tegnap lettek új képeim a UV-jelőlésröl. Permanentmark. Ha lesz időm délután felteszem őket. De 22.000Ft ért nagyon sok. Rosszul fogalmaztam. Drágán csinálták. Átlag 18e körül szokott lenni. Akkor drágább, ha belteret, netán alúfelnit is szeretnél jelöltetni. Minit
En vegigmer(et)nem a fenyezest, nehogy esetleg evekkel kesobb deruljon ki hogy szallitasi serult volt az auto. Ha azt mondjak hogy nincs muszeruk, nem mondanak igazat :) Ha valahol vastag a feny, akkor jegyzokonyv.
Igazából nem tudom. Nekem minden flottul müködöt. Aztán amikor elindultam ,és kiértem a pályára ,elkezdet zugni a hátsó ablaknál a szél, megnyugodtam ,mert erre számitottam. Mindenkinek zugot na nehogy má pont nekem ne zugjon.:-) Aztán elmentem egy szervizbe ,mondtam (még előtte is telefonon amikor bejelentkeztem) hogy zug hátul ,de ugytudom ez nem egyedi jelenség. hallani sem akartak ilyenről, hogy minden OII zug. Aztán megnézték ,nem tudtak vele kezdeni semmit. mondták majd rendelnek hozzá új gumi tömitést. Hi-hi, ha nem hallottak még ilyenről ,honnan tudták hogy milyen ,illetve melyik tömitést kel cserélni? Mindegy megjött ,kicserélték azota ,minden oké. Kopp,kopp,kopp.
Szóval nézmeg mindent ,probáljki mindent, aztán hajrá. Sok kellemes Km-ert, és csak optimistán.:-)
Én holnap viszem az enyimet Komárnóba, az első szervizre.
Nekem az alhambrámon egy olyan technologia volt amit ugy hivtak, hogy PERMANENTMARK. Érdemes utána néznetek itt a neten mert nagyon jó a technologia! Én az octáviámba nem graviroztatok most de a Superb-mbe majd igen! Tavaly irt egy tolvaj srác itt a neten és erre a technologiára ő hivta fel a figyelmet, hogy amelyiken ilyen jelölés van azt nem viszik el mert tul sok lenne az autó ujboli fényezése és ha 3 X festik át akkor is látszik! Nekem kb 22e ft volt az összes elem + a lámpákba a gravirozás! Valojában nem gravirozzák ez csak egy csunya szó!
Ha javasolhatom, mechanikus és elektronikus védelmet vegyesen érdemes bele építeni. Indításgátláshoz amúgy sem érdekes hogy Can Bus vagy nem. Riasztó csak akkor érdemes, ha az autód általában hallástávolságon belül áll. Ha nem, akkor inkább egy immó ami jobb védelmet képvisel. Ha gondolod, dobj rám egy mailt és leírom mit hogy érdemes, vagy nézz át, az autólopás topikba. Minit
És akkor majd úgy jár mint az, akinek felrakták a trélerre és szépen elvitték... régi módszer ellen, régi módszerek:) Elnézést csak kinomban humorizálok, anno az egy napos Alteámból kiszerelték a komplett ködlámpákat. Szerintem csak azt nem visznek el amit nem akarnak.
Hát nem is tudom. De szerintem azért a véltozár melé csk kell az a motorzár. több helyen körbenéztem kikértem profik véleményét, és engem meggyözött, ha ellopnák a közel 3,8M autót, nem hiszem hogy örülnék neki. de mindenki úgy csinálja ahogy akarja. És addig jár a korsó a kutra,,
Lezárt kuplungos autót nem lehet ellopni? A végtelenségig lehet fokozni de minek. Annyi van belőle mint a ragya, miért pont a tiédet vinnének el amikor bennevan a váltózár. Csak plussz görcs van vele az meg kinek hiányzik. (szerintem)