Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

robi25 Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1308
Én egy 1.9 PD-s Altából ültem át az 1.6 MPI OII-be. Persze dizelnyomaték, stb. jobb a PD, de jóval drágább is. Lóerőre kb. ugyanennyi, nyomaték ég és föld.  Nekem az 1.6 kellemes csalódás volt az az igazság rosszabbra számitottam. Fogyasztása kicsit sok - 8-9- liter körül, bár szinte csak város és autópálya. Nagyobb sebességnél kicsit zajosabb az 1.6 mint a dizel volt. Ahogy látom ez a motor gyak. elnyűhetetlen, igaz nem a legmodernebb.
Előzmény: gpsman (1307)
gpsman Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1307

Mi a velemenyetek az 1.6 MPI motorrol?

 

Nagyon sok helyen olvastam, hogy ez egy regi fejlesztesu, oregebb motor....

 

Akkor most az 1.4 16v az valami uj?

Illetve van meg 1.9 PD TDi is azzal mi a helyzet?

 

 

 

kutya. Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1306

Az aranyszínűre -ha kombi lenne- azonnal rámennék. Nagyon tetszik, de még konkrétan van 6-7 hetem a vásárlásra, csak e miatt várok.

 

Egyébként kösz a tippet, egyel több portál amit figyelhetek.

 

Közben kollégám kipróbálta a pécsi "40ezres" fehér gépet. Gumik mind kuka, tehát nem 40 van benne, bár erősen szakértő emberünk szerint is jó vétel a kialkudott 2100EFt, valahonnan 85-95 ezer körülről tekerhették vissza. A légkondi szíj spannolója ad kis hangot, amúgy csont gyári. Jó gép, de még várok.

A mai paksi autóról kb. 5perccel maradtam le, 2,2-be a 18ezret futott vas ajándék lett volna, plusz igazán jó háttérből vehettem volna meg.

 

Remélem hamarosan "bezöldül" az embléma előttem is...

Előzmény: pacs_425 (1303)
MZ/Y Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1305
Az O I-en nem sokat. Szerintem macimum mentális decibel-ben mérhető. :o)
Előzmény: Törölt nick (1304)
pacs_425 Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1303
A Weltautonal kereskedoszam/azonosito kozvetlenul tudsz keresni.
Ezekhez mit szolnal?

4171 / 241
702 / 680


--
pacs_425
Előzmény: kutya. (1302)
kutya. Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1302

Azt hiszem lemaradtam az év Octavia vételéről ... Szó szerint igaz volt, amit állított.

Más kérdés, hogy a feladás után kb. másfél órával már nem volt meg.

Előzmény: Törölt nick (1295)
tamas974 Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1301
Üdv mindenkinek,

Aki tud esetleg egy jó autókárpitost az kérem ossza meg velem az elérhetőségét, mert szeretett Octáviám bal első ülésének a bal szélén a kárpitozás foszlásnak indult :-(
Nem is értem csak 4 és fél éves 53000 km-el és vigyázok ám rá nagyon.

Köszi,
Tamás
TUZI Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1300
Látom kaptálmár választ, és akkor csk arra reagálok hogy ellustulhat e. IGEN. Az enyém olyan lusta hogy csak na. Ehez mondjuk a DSG váltó ,kedves nelyem vezetési stilusa , és a rövid táv amit naponta használja nagyban hozzájárul.


Én sokáig azt mondtam hogy ilyen nincs hogy egy szerkezet ellustul. De van. Mentem golyó épével az ég és főld az én gépemhez képest ,pedig akkor nagyábol még a Km-is egyformán volt bennük.

Na meg amikor drága nelyem járt a Rönóval egy pár honapig és vissza kaptam ,szerelőhöz akartam vinni ,mert olyan volt mintha utánfútot vontattam volna. Aztán párszáz Km és megjavult.:-)


Igyekszem a Škodrit is formában tartani, ha sikerül kirobbantanom nelyemet az autóból.:-)
Előzmény: szede81 (1294)
TUZI Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1299
'reggelt!


De valami tömitést (gondolom az ablak körül a gumi) cseréltek. Először kacsáztak ,hogy ők ilyet még nem hallottak, aztán érdekes modon simánrendeltek hozzá anyagot anélkül hogy megnézték volna hogy pontosan hol is fütyül. Tuttommal tipus hiba és a kis fix ablak tömitése a ludas.
Előzmény: golyo13 (1298)
golyo13 Creative Commons License 2006.12.13 0 0 1298

A jobb hátsó ajtónál nem "sziszeg 1 kicsit a szél ". Nemrég hallottam, mert épp nem szólt semmi/senki, de ez így nem jó.

 

Tuzi !

 

Neked nem ezt csinálták meg Cegléden ???

Előzmény: Törölt nick (1297)
szede81 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1294
Sziasztok!

Nemrég hoztunk el egy új Octaviát (1.9 pdti) a szalonból.
Arra szeretnék választ kapni hogyanis kéne bejáratni, mert hallotam már mindenfélét?
Meddig lehet huzatni? Mekkora gázzal? Hány km-ig bejáratós? Ellustulhat e? stb..

Még valami, egy kicst hangos a gép,bejáratás után halkabb lehet? ezt lehet csak azért érzékelem mert még nem volt dizel autónk.

a válaszokat előre is köszi!
drMinit Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1293
Sziasztok
Rég jártam erre, és a hétvégi talira sem volt időm elmenni, mert sajna én úgy emlékeztem, hogy szombaton van, és így vasárnap nem tudtam sort, és időt keríteni rá.
De nem ez a lényeg: A napokban volt szó arról, hogy kattog valamelyik fűtés állító motor és ezt cserélik.
Illetve ha jól emlékszem, csere után is kattogott tovább.
A helyzet az hogy sima gyújtás mellet, nem járó motor esetén, nekem is kattog. Már az első perctől kezdve de nem igazán foglakkoztam vele, mert én arra gondoltam, hogy a légkondi szivattyújának a hangja ez, ami szabályozza a hömérsékletett. A beírás után kezdte a fülemet, vagyis inkább az agyamat zavarni, a szinte nem is hallható hang, de a napokba találkoztam egy Audi A6-al amiben meglepetésemre ugyanez a hang volt. Ez a jármű 2002es gyártású Avant volt.
Ha neki szabad kattognia, akkor a mienk is kattoghat, gondolom én bizakodva.
De ha tudtok biztos megoldást, vagy újabb fejleményt,
akkor azért szóljatok... :-)))))
TUZI Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1292
Kösz, kb. én s erre gondoltam. csak golyó kevert meg egy kicsit ,mert Ő ugy tudta hogy FŰTI nem pedig HŰTI ez a hűtő.
Előzmény: John 19 (1290)
kutya. Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1291

A 40EKm et alapból nem hiszem el - az ár pedig 300 al lejjebb van, mint ahogy várni lehetne. A légzsák tényleg fura, a szervizkönyvre pedig rákérdezek (bár épp tegnap kínáltak a hirdetett jelenlegi autómhoz "eredeti szervizkönyvet" tetszőleges kilométerrel... :-( Kár hogy itt tartunk.

 

Egy autószerelő kollégám megnézi holnap (ő is pécsi, akárcsak az autó) és ha OK, akkor személyesen is lemegyek.

 

Addig is ma megnéztem helyben egy 2002/6, 257EKm 1.6-ost, nap mint nap láttuk közlekedni, végig szervizelt közeli barátomé a gép.

Csak a sok szám zavar a kilométerórában. Amúgy egy autokozmetika után nyugodtan 150-170 ezret letagadhatna, kívül/belül makulátlan, és 1,690EFT. Ha nagyon gáz a pécsi, ezzel érdemes még (ilyen profi karbantartás mellett) foglalkozni ilyen futással?

 

Egyébként pedig kösz a gyors válaszokat, várhatóan még zaklatom a kedves egybegyűlteket a vétel előtt...

Előzmény: pacs_425 (1285)
John 19 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1290
Tuzi!
Azért van az a hütő az autó alatt,mert:
A PDTDI-nél a gázolaj több száz bár-os nyomását, a hengerfejben lévő PD elemek állitják elő.
Üzemi hőmérsékleten(80-90C')a hengerfejben lévő gázolaj is felmelegszik ilyen hőmérsékletre.
A tank felé visszafolyó ágat(résolaj)ezért kell lehütteni.
Dióhéjban ennyi...
pacs_425 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1289

Ami gyanus:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

egy masik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--

pacs_425

Előzmény: MZ/Y (1288)
MZ/Y Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1288
Úgy látom, a kontrasztot nagyon felvette a fotós (vagy ennyit tud a gépe) és ilyenkor baromira kijönnek a kontúrok. Szóval, lehet, hogy csak a kép hibás.
Előzmény: pacs_425 (1287)
pacs_425 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1287
Egy kicsit jobban megnezegettem ezt a hirdetest.
A jobb oldali legzsaknak ilyennek kell lennie, vagy nyilt mar?

--
pacs_425
Előzmény: tamas974 (1286)
tamas974 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1286
Szervízkönyvet nem említ pedig még csak most járt le a garancia. Bár lehet, hogy csak lefelejtette.
Előzmény: kutya. (1284)
pacs_425 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1285
"Tudtok ajánlani autót"

Nezzel szet a www.weltauto.hu oldalon, ott keves kilometeres, akar garancialis autok kozul valogathatsz.

Amit linkeltel az _szvsz_ valamiert olcso ahhoz kepest hogy kombi, es keveset futott..
Nagyjabol ugy erdemes szamolni, hogy ha megnezel egy hasznaltautos oldalt, akkor a legolcsobb es a legdragabb kozott feluton van valahol egy normalis allapotu peldany.

_Szerintem_ egy Octavia kombinak ennyi kilometerrel, ilyen evjaratban es motorral valahol 2.4 korul kellene lennie.
Tavasszal nezegettem egy 1.4-es nem kombi 2003-as Octaviat 60ekm-rel, azt tartottak 2.3-ra. Azota persze csak lefele mentek az arak, de egy 2004-es kombi akkor sem 2.2...
Persze ne vegyel merget ra, nem vagyok nepper :)


--
pacs_425
Előzmény: kutya. (1284)
kutya. Creative Commons License 2006.12.12 0 0 1284

Üdv mindenki!

 

Hosszú teherautós/furgonos időszak után most személyautót, konkrétan 1,4-1,6 benzines Octaviát keresek.

 

Hosszú távra lesz, szóval 150 EKm felettiek/öregek eleve kilőve, nem 1-2 évre szeretném venni. Tudtok ajánlani autót, ill. tudnátok véleményezni a legfrissebb

Skoda Találatomat , eddig ez volt a legszimpatikusabb, még ha nincs is közel...

 

Előre is kösz!

ckerti Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1283

De jó, hogy -mivel az enyém benzines- nekem nem kell arra is vigyáznom. :-)

 

Ezt a kartervédő témát még boncolgatom, ha jövő héten jobban ráérek.

Előzmény: TUZI (1281)
ckerti Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1282

Csak azért, hogy ne veszítsed el a lelkesedésed:

 

0 km-es kocsi nincs, a legtöbb autó kb. 15-20 km-t megtesz, mielőtt átadják.

Ez kevesebb lehet, de 20-nál több ritkán.

 

Bejáratásnál a max fordulat 3/4-ét ajánlják rövid ideig legfeljebb, a túl alacsony fokozat és a túl alacsony fordulatszám is káros lehet.

Nem ajánlják a monoton autópályázást sem, ellenben szereti a motor, ha kap 5000 km-nél egy friss olajat. (ez persze vitatott)

 

A jobb benzint/gázolajat mindig szívesen fogadja a kocsi, de nem követelmény.

A gumik, fékek az első pár száz kilométeren még nem teljesítenek fullon, figyelj rá, ne kezdj a szalon udvarán rallizni! :-)

 

Nyugisan ismerkedj a kocsival, ráérsz 2-3 ekm után meghajtani.

 

 

Ja, a legfontosabb!

Átvétel után azonnal fotót beszúrni a topikba, különben a garancia érvényét veszti! :-)))

Előzmény: gpsman (1276)
TUZI Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1281
Hát a gázolajat hűti. Mert igaz hogy jó az injektornak a meleg ,de nem a nagyon meleg. Biztos hogy fűti is valahol , de itt inkább a hűtésre tippelek, és nekem azt mondták.:-)
Előzmény: golyo13 (1280)
golyo13 Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1280

Már nem emlékszem , megzavartál....

 

Mit hűtene? Télen és nyáron miért kellene hűteni, -főleg 1fehér autóban ?

 

Inkább fűtsön, az jó az injektornak !

Előzmény: TUZI (1277)
TUZI Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1279
Ha Te mondod, én még nem figyeltem, csak élvezem hogy szépen vált.:-)
Előzmény: Varshi (1278)
Varshi Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1278

> Vagyis nincs slip.

 

Hát izé, menet közben már tényleg nincs, de az aut. váltós topicban írta valaki, hogy elinduláskor márpedig van.

Én leginkább 2-esben visszalassítva szoktam észrevenni, figyeljétek csak meg: amíg csak lehet, nem kapcsol vissza 1-esbe, inkább "belekuplungol" (hogy ne rántson), gázadásra meg csúsztatja kicsit.

 

Álló helyzetből elindulásnál is előbb megugrik a fordulat picit, és onnan kezd felkapaszkodni.

Előzmény: TUZI (1263)
TUZI Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1277
"gázolaj előmelegítő "

Nekem azt mondták hogy hűtő. Ez hihetőbb is mert hűtő bordás és nagyon a menetszél utjában van. Ott melegiteni ,enyhén szolva botorság lenne.
Előzmény: golyo13 (1274)
gpsman Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1276

Aha, értem.

Nekem olyan mondjuk nincs, de tény hogy még O II-m sincs...  :-)

 

 

Előzmény: golyo13 (1273)
pacs_425 Creative Commons License 2006.12.11 0 0 1275
"Nagyon skubizom hogy milyen olajat ír a DSG-be de sehol nem írja."

G052182A2
G052162A2
Erre keress ra, mindkettot emlegetik kulfoldi forumokon.

DSG-olajcsere:
http://www.webter.hu/pacs_425/dsgoilchange.pdf


--
pacs_425

Előzmény: TUZI (1269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!