Ezekszerint nem lehettél ,vagy csak nem akartál az autó mellet álldogálni, mig a "mesterek " dolgoznak.
Én megfogadtam ,csak olyan helyre ahol ott lehetek az autómellet. Nem az ilyen esetek miat hanem pl. olyanok amikor egy ismerősőmnek állt fel a fékpadra a szerelő kiszált egy széles mozdulattal ,na ezzel a lendülettel csapta is a falhoz az ajtó élétt. Ezt üvegen keresztül láttuk ,amikor másodszor is megjáttszotta ezt akkor az ismerősöm ,bement (nem is probálták, de nem is lehetett vissza tartani) és közölte hogy itt a vége ,Ő kiáll és ennyi.
Ha beadom az autót , majd nem látom mitörténik vele, azután elhozom ,nem tudok mindent átnézni, később esetleg napok mulva már hiába veszem észre mondjuk hogy nem jó helyen emelték esetleg. Simán letagadják.
Sajnos ez a valóság, lesem sz@rják más több millás autóját. Nekik csak egy munka, amin minnél előbb jobb túllenni.
hozott olaj. Castrol L.L. III. és szőrő. Pollen cserét nem kértem, hivatkozván a tavaszi "nagytakarításra".
"Ingyenes" mobil garanciával :-( 23..e- be került.
A feketeleves a következő volt. gyakorló koromban a mester mondta hogyí az autóban lévő dolgok TABUK. ez eszembe jutván a középső italtáróban lévő "apró" pénzt darabra és értékre is megszámoltam előtte. Közel 3000.Ft... A távozás után -470FT!!!!!!
Gratula! Hasonlóan én is autókkal foglalkozom, de soha nem jutott eszembe hogy akár 10forintott is kivegyek! Sőt volt hogy a szőnyeg alatt talált valószínűleg hosszú idő ot a ott lévő értéket/ dolgot is visszaadtam.... erős hálálkodás után, ma is az Ügyfelem!!
szegényebb lettem most 470Ft-al, de viszont gazdagabb egy tapaszalttal, amit Veletek is megosztok!!
Sokat gondolkoztam, hogy ezt leírjam- e itt mert hogy én is hasonló iparágban dolgozom, és nem biztos hogy kellene ezt a kérdést feszegetnem, de úgy gondoltam hogy mégiscsak leírom mert ennek nem lenne szabad megtőrtéánnie!!!
Szerintem (...) nem okoz gondot, legfeljebb betárol egy hibaüzenetet. Én majd egy évig használtam úgy, hogy a cd tár enegedélyezve volt, miközben nem is volt benne cd tár. Azt gondolom, hogy ki is lehet kapcsolni a computerben a rádiót és akkor nem fogja indításkor keresni. Azért kérdezz rá.
hello, az uj mp3-at is lejátszani képes Stream-eknek van sztereo aux bemenetük, tehát bármilyen külső forrást meg tudnak szólaltatni. Nekem még a régi van, minden ellentétes infó ellenére nincs aux bemenete (a manual szerint van!!! pukkadjanak meg), de lehet csinálni hozzá cd tár emulálással. Mobil némítás és kihangosítás (mono) működik. Nézd meg a ckerti által adott hivatkozást!
Az enyém SUPERB. Az ára 680 Euro,+ TMC 170 Euro,+ tár 45e Huf. /volt/ Hazai tipp: http://www.martincaraudio.hu/termekek/skoda Én itt vásároltam: http://cgi.ebay.de/SKODA-Navigationssystem-RNS-MFD-2-WIE-NEUE_W0QQitemZ200058141418QQihZ010QQcategoryZ76085QQrdZ1QQcmdZViewItem Képek:http://kep.tar.hu/bigjohni/50314993#2
Sajna nem fekete, " szüke elegancia ", mert koszos, s csak alkalmakkor mosom le.
Állandóan mosni, macera+idő+pénz+kopás. Láttam 1 új kocsit a cégnél, -fekete- valszeg mosoban mosták többször, mert hátul szárazon látszott a kör-körös nyoma a kefének. Hát én erre nem vagyok vevő !
Inkáb legye koszos, ha meg tényleg fekete kell hogy legyen, van nem müag. kefés mosó is, és kézi is, de néha ha "lecsapatom " meleg vízzel a lándzsával, az is hozza "tiszta érzést ".
Üdv Oktavia-sok.Uj vagyok itt nállatok és rögtön egy kérdéssel bombáználak beneteket.2006 01 havi 1.6 Tour-m van.A hangtechnika Cd-s Symphoni rádió.Na ehez keresnék magyar nyelvü kezelési leirást ha lehet letölthető bármilyen formátumban.
Ma beszereltettem utólag az OI-be a tempómat kapcsolót. A kapcsolót én vittem így volt 16e Ft és kb 1.5 óra alatt volt kész! Plusz kértem a srácot, hogy kapcsolja be azt a funkciót amely indulás után 15km/h-nál a központi zárat zárja. Plusz ha már olyan új a gépe nézze meg az eredeti km óra állást is! Szerencsére nekem minden stimmelt! Ő 29e Ft ért hirdeti magát mind a régi fajtát és az új fajta OII-be valót betudja szerezni ill. szerelni!
Most lehet hogy nagy ökörséget mondok, DE egy másik márkánál ez úgy müködik hogy a dízelnél van belső boritó (gondolom zajcsillapitás a fő szerepe) míg a benzinesnél nincs. Szerintem minden kölönössebb probléma nélkül felszerelhető ,és biztos rendelhető is. Ha nem sürgős ,és gondolod januárba rá tudok kérdezni Komárnóban neked hogy mibe fáj ez a dolog.
Az 1,4- esetében a vezérlés vízpumpával együtt 80 + munakdíj, az 1,6-osnál ugyanez 20 (!!!) + munkadíj, gyári anyagokkal. - Igen, én is CSAK a vezérlést említettem.
Ha az 1,4 klímáshoz hasonló a megoldása a nagynak is, akkor az is kb. 15-20 körül lehet. Ha jól emléxem egy rugós konzollal ellátott görgőből, és kb. 1500-1600-as szíjból áll.
Az AEE-s KOMPLETT vezérlése (Gates szíj, SKF görgők egy készletben) motorszámtól függően 12-13 EFT , a vízpumpa német Dolz-ban 8 körül van. Bármikor szívesen segítek benne.