Barátom 4 éves VW T4-es be (2.5 TD) szeretne szereltetni ilyen tempomatot, de nem tudjuk hogy jó bele vagy sem. Esetleg ha tudja valaki megköszönnénk a segítséget.
"a tempomat beszerelés gyakorlatilag egyenértékű az indexkar cseréjével, majd a computerben történő engedélyezéssel. Max 1 óra. (Valójában 15 perc). Ahol többet kérnek, ott átvernek. Ha jól tudom 8-10 ezer körüli óradíjjal számolnak."
Vagom, csak azert jegyeztem meg a dolgot, hogy a ~20eFt nem tokkal-vonoval ertendo.
Hello, a tempomat beszerelés gyakorlatilag egyenértékű az indexkar cseréjével, majd a computerben történő engedélyezéssel. Max 1 óra. (Valójában 15 perc). Ahol többet kérnek, ott átvernek. Ha jól tudom 8-10 ezer körüli óradíjjal számolnak. Amikor én csináltattam, volt olyan budapesti márkaszerviz amelyik 60 ezret, volt amelyik 45 ezret, míg volt amelyik 28 ezer körül kért anyaggal. Mellesleg a gyári indexkart nem adták vissza.... Én meg elfelejtettem visszakérni. Ennyit a márkaszarvizekről.
Mi az hogy a számlán szerepelt? Én eddig sem igen vittem olyan helyre ahol nem lehetek mellette , ezek után pedig biztos hogy csak olyan helyre menyek ahol ott lehetek végig. Akkor látom ,hogy mit cserélnek és hogyan.
A visszaszámlálót szerintem ,neked is elkeffentették mint nekem.:-( Én fogtam és simán visszatettem (a könyv írja a módját), sajnos ha Te állitod vissza akkor vissza ugrik 15 ezres periodusra.:-(
Sziasztok. Nem tudjátok megy még a 19.9-es akciós OII tempomat beszerelés? Nagyon gondolkodom, hogy beszereltetném..
más. Nekem a cserénél leeresztették az olajat, és tettek is alá új alátétet, legalábbis a számlán szerepelt. :-) Viszont nem tudom hogy a szerviz intervalúm számlálót visszaállították e. Csere előtt nekem már visszafelé számolt majd a 0 nap után már nem is mutatott semmit. Kb 1 hónappal mentem tovább. És most, szervízelés után sem mutat semmit. Egyátalán kellene e valamit mutatnia, mint pőlő. 29800km Köszi
Csengével mentünk volna, de nem volt a korához való korosztály, így ez elmaradt.
1 kérdés: neked leeresztették, vagy kiszívták/vákumozták az olajat a csere alkalmával ???
Nálam nem eresztették le Newton segítségével energiatakarékosan, hanem igénybevettek valami szivattyú félét, mely 1 átlátszó kalibrált plexi gömbbe szívta le az olajat. Így a hivatalos mondták. Gyorsabbnak tuti, hogy gyorsabb, de a kocsi is hamarabb megy így tönkre, gondolom én....
Most 2. csere alkalmával ezt még1szer nem játszanám el, eresszék csak le a "sűrejét is " !!!
Decemberben amikor vittem a kötelező szervizre ,kérdeztem a kormány cserémet (régiek már tudják miről beszélek) telefonon azt mondták persze oké. Na ott kiderült hogy persze de nem fognak müködni a gombok ,mert ahoz elektronika cserére is szükség van. Jó mondtam legyen ,akkor azt a választ kaptam hogy térjünk vissza Januárban a kérdésre, felírtak minden adatot ,olyanokat mint a mostani elektronikám száma, meg mittudom én miket még.
Hívom őket párnapja ,azt mondja az emberke hogy bekéne menni hogy mégegyszer megnézzék ,meg előleget is kérnének az elektronikára. Mondom mit néznének mert mindent felírtak a multkor ,és nekem nem igazán vannak ők a szomszédban ,így inkább utalok pénzt de nem szivesen utaznék ki ha nem muszály. Erre az emberke ,hogy jó akkor hívjam másnap addig megnézi hogy mit is tudnak kezdeni.
Hívom. Azt mondja hogy nem vállalják mert nem biztosak magukba ,vigyem máshova. Na meg a gyár sem ajálja az utolagos extrák beszerelését. Kérdezem hogy hova vigyem ha ők mint márka szerviz nem válllják, talán a gyárba? Na meg miaz hogy a gyár sem ajálja, vegyek új autót, ha ilyen kormányt akarok? Szóval azt hiszem befejeztem a márka szervizek látogatását. Van még 7 hónapom a garanciából, addig már olajcseresem esedékes ,így részemről ennyi. Maradnak a jó bevált szerelők, és kapjákbe a szervizek.
Pont azért probálkoztam a kinti szervizzel ,mert a magyar csapatról enyhén szólva nincs tul jó véleményem, de látom ott sem különb a helyzet.:-(
Azért talán nincs veszve minden mert most adódot egy lehetőség a megoldásra , de már nem merek semmit sem elkiabálni. Majd ha müködik a kormány ahogy kel akkor elmondom.
Szia, mail ment ,de visszapattant a címedről. Privátban küldj el kérlek egy valós elérhetőséget. Egyébként a találkozásnak természetesen semmi akadálya!
Nekem is kétoldali fogja kb.már kemény 3 hónapja(RS lökösön csak így frankó)és keményen nyomom neki a gőzborotvát,és eddig stabil!!De ha belegondolsz az oldalvédőcsíkot is kétoldali fogja fel a helyére;-)
Ablakemelö ügyben:-O I.-ben csak kulccsal müxik az ablak le-fel. -O II távnyitóról tudja (nyomva kell tartani) -Superb 2004-től tudja(nyomva tartva)
AKL-es motorkódnál felejtős a tempomat(túl drága a megoldása),de 1,4 16V-nél müxik,a tempomat.
Gyönögyösi Skodánál,aki dolgozott ismerösöm sajna elment máshova dolgozni,nem is jut a neve az eszembe,de tudom hogy nagy Trabi tunningos volt:-)),mást nem ismertem ott.
Erre én is gondoltam, ez eddig is így volt.....további kérdés a hátsó....erre is van megoldás- néha nagyot kell fékezni és a mögöttem lévő majd egy kicsit mindig rányomja.......úgy csak fenn marad :)
Nekem ez a második tél ragasztot rendszámmal. Kicsit a szélénél elvált ,de ez az ív miatt van. Amúgy áll mint Katiban a gyerek. Még egy jó tanács, gyorsan kel közlekedni és akkor az elsőt a menetszél is fent tartja.:-)))))))))
Gigantikus kérdésem lenne a rutinosabbakhoz:) Leszedtem a rendszámtartó keretet az Octiról és mivel a rendszámot nem akartam furkálni,megpróbálkoztam a kétoldalú ragasztóval.(Piszok jól néz ki)....szerintem. Most már csak az aggaszt,hogy nagyobb hidegben nem adja -e fel a harcot a ragasztó. Szerintetek???? Bár előbb-utóbb kiderül:)