17? Talán.:-) Kedden megkérdezem ,és ha már úgymond forgalomban van akkor le is fényképezem.
Ez a fóliázás. Ha jól emlékszem a lámpa nem üveg hanem plekszi, de a ködlámpában már nem vagyok biztos. Vagyis a lámpát felesleges foliázni, ködlámpát esetleg ,ha üveg akkor engem is érdekelne a dolog ,sőt egy betörés védő szintelen fólia érdekelne az ablakokra is.
Sokat olvastam róla, hogy nem jó, de nem vagyok meggyőzve. Ráadásul mivel céges és 3 év alatt kiveszik alólam, így annyira nem is izgatom magam :)
A saját kocsiaim automaták (voltak), de ha váltósom lett volna, szerintem akkor is ezt teszem.
Nekem meg a váltóról felemelni a kezem és 10-2 óránál tartani erőszakkal egy sávállításhoz, az nagyon balesetveszélyes. Így a könyöklőn van a kezem és vagy a váltón, vagy a kormány alsó felén nyugszik.
Az ülésfűtéssel igazad van. Eddig nem hiányzott, a jövő évtől meg remélem, hogy leginkább garázstól garázsig mozgok. :)
KoBe mestre mutatot egy hűtő tóldást vagy mi a fenét
TUZI. Nem emlékszel véletlenűl hogy ez milyen árban volt?
A küszöb kérdésnél én egy védőfóliára gondoltam, és ugyanezt szeretném a ködlámpára és a lámpára is kővédelem miatt. Van fóliás partnerem, és szerinte megoldható.
Én még nem vettem észre ,igaz viszonylag keveset is használom, mint az ülésfűtést ,mint az autót.:-(
Tudom nem ez volt a kérdés ,de csak megjegyzem ,hogy a könyv szerint ha csökken az aku feszültsége ,akkor nem kapcsolbe ,pár extra. Pl. az ülésfűtés, lábbtér világitás a tükörben. Ezt már tapasztaltam , mivel nagyon rövid távokra van használva az autó és volt már hogy pár nap felfigyeltem hogy nem világít a tükör amikor kinyitom az autót. Majd amikor beindult a motor kigyulladt. Gondoltam ,biztos "kicsi" fiam buzerálta a beállításokat. Majd pár nap mulva nem inditot reggel a gép. Vagyis már jelezte hogy kevés a delej.:-)))))
Hamár az ülésfűtés szóba került, szerintetek miért van az (Vagy csak nekem) hogy ha rajtahagyom az ülésfűtést, meg a tükörfűtést, akkor van hogy nem kapcsol vissza a következő indításnál. pölö: ha este ülésfűtéssel állítom le a kocsit, és reggel csak behajolok beindítani, nem kapcsol vissza. Le kell kapcsoljam és újra bekapcsolni. Legalábbis így vettem észre.
Igazad van. Nem is reagáltam volna, DE irod hogy a válton lógatod a kezed. Azt ugye tudod hogy ezzel nem igazán használsz a váltónak, hosszútávon?
Na de ha már reagálok akkor ki fejtem az én véleményem is. Bár még csak párnapja van ,és nem is nagyon mentem azóta hogy beüzemeltük (drága nejemet nem tudom kirobbantani az üllésből:-)), de nekem valahogy nem jön be a lenyúlás a rádióhoz. Pedig hozzáteszem hogy én is szoktam lógatni a kezem a váltón (automata így ebben az esetben nincs káros mellék hatás:-)) és az eddig hajtott autók közül a Škodri kartámasza a legjobb, de mégis valahogy lusta vagyok.:-) Már hallottam mástól is hogy nem jól vannak elhejezve a gombok, na majd kiderül.
Ülésfűtés az tényleg király, TÉLEN, de hol van a tél?:-))))
Ez a kormánytávrángató baromi érdekes dolog. Az előző kocsimon volt s nagyon szerettem, hogy nem kell lenyúlkálni a rádióhoz. Ezért rendeltem a skodriba is. Elég sokba fájt. Gyakorlatilag meg nem használom, mert a fél kezem általában a váltón lóg, de ha nem is, a tekerentyűt kezelni sokkal könyebb, mint a kormányon lévő gombokat. A kormány ergonómiája gyakorlatilag 0. A gobok nem kezelhetők kényelmesen. A tekerentyűt meg 1 mozdulattal elérem és egy csavarintással bármit állítok. A többi gomb sincs jó helyen nekem a kormányon. Az egyetlen értelmes dolog a hanghívásos gomb, ami a BT-s kihangolóhoz van. Na azt nagyon megszerettem. De nekem így elég lenne 1 gomb is.
Szóval én nagyon megbántam. Inkább ülésfűtést kértem volna.
De hát izlések és pofonok.
Ezt a rossz választásomat leszámítva viszont imádom a kis dögöt.
Tudja valaki hogyan kell 1.6 oktávián termosztátot cserélni? 0 fok körül csak fél óra alatt megy fel a víz üzemire, és nem is tartja meg túl sokáig, gondolom ez termosztát hiba lehet...
Bizony a köszöb már kicsit karcos volt.:-( Már régen terveztem ,csak tudod az idő ,(na meg a pénz) meg valahogy ha képen látom akkor nem biztos hogy lecsapok a dologra, így hogy oda lehetett próbálni rögtön megtetszet.:-)
Majd kedden ha megkapja a dupla krómozot kipuf. végeket.:-)))) Azt is rá próbáltuk ,dögös.
Audi az is autó? Kel a francnak. De tényleg. KoBe mestre mutatot egy hűtő tóldást vagy mi a fenét amit a hűtőrács alá lehet felfogatni ,na azzal már igen csak Passatos vagy Audis lenne az orra. Nem is hozott lázba.:-)))
Abból az elektromos vezérléssel ellátot földre néző kormányból hol lehet beszerezni.
Az enyémen keresztűl, -az még hagyományos !!- csak a "ronda " műszerfal látszik, bíz a tiéden keresztűl még a föld is látszik. Csak nincs benne valamilyan web kamera? :-)))
Na gondoltam, most van egy kis szabad időm gyorsan, leírom a rövid történetet.
Szóval ,kezdem előröl mert vannak újak akik lehet hogy nem követték az elejétől a dolgot.
Amikor vettem az autót, igen jól felszerelt típust (Elegance) választottam, és természetesen rendeltem még hozzá egy rakat extrát. Sajnos így is kimaradt a kormányról vezérelhető rádió rendelése.:-( Mivel a másik autómon ez széria, így nagyon hozzá szoktam, nagyon hiányzott. Aztán amikor ültem olyan autóban, amiben gyárilag benne volt kimondottam nagy vágyat éreztem, hogy nekem is legyen.:-)Utána kavartam ,elvileg sima kormány csere és működik a dolog. Oké vállaltam a kísérleti nyúl szerepét megvettem a kormányt, felszereltük, bakfitty. Még a duda sem működöt.:-( Jó, biztos fel kel ismertetni a géppel. Nem sikerült. :-( Bizony bekel vallanom nem kicsit de itt elvesztettem az érdeklődésem egy kicsit, majd ha lesz időm. Ez mostanában jött el. Kiderült hogy csak a kormány elektronika csere segít. Gondoltam üsse kavics megint kísérletezek, megrendelem. Na erről írtam a múltkor, hogy Komárnóban még így sem vállalták ,mert nem biztosak abban hogy működni fog a csere után.
Jött egy alkalom, sikerült szerttennem egy bontott elektronikára. Ma bekerült az autóba, lás’ csodát működik minden. Jajdejó nem kel sehova mennem illeszteni a rendszerhez. Gondoltam én. Sajnos ez így túl egyszerű lenne. Indulás után , ha leszedted a kormányt (vagyis széthúzod a légzsák vezetékét) akkor visszaszerelés után egy darabig világit a kormány hibát jelző piktogram, de pár kormány tekerés után elalszik. Na most nem. Mindegy, mondom a végét, egy VW szervizben kötöttem ki nem egészen hivatalos módon, de összehozták a rendszert és egy kedvező díj ellenében már is működik az egész.
Szóval, ha valaki cserén töri a fejét, először is kel egy multifunkciós kormány az átvezető vezetékkel. Ez nem probléma KoBé mesternél simán rendelhető.:-) Kel egy elektronika, ez sajnos még nem rendelhető KoBénál ,de cseszegettem hogy kavarjon utána, ígérte ha lesz egy kis ideje (ez ismerős, nekem is így tolódót) utána jár és akkor nem gond. Kel egy szervizes ismerős, vagy valaki, akinek van kütyüje és ért is hozzá és rá tudja venni az elektronikát hogy megfelelően működjön.
Ilyen emberke elérhetőségét pont a múltkor tette be egy kedves fórumozó, de nekem is van ismerősöm, ha kel szívesen megadom az elérhetőségét.
Szerintem KoBét kellene kicsit kapacitálni hogy kavarjon a dolog után, vagy ha valakinek van kapcsolata lehetősége maga is próbálkozhat az elektronika beszerzésével. Szerintem a pontos típusát KoBé megadja. Én láma módon elfelejtettem felírni, de Ő felírta.
A kormányt pedig írtam nála simán beszerezhető.
Ja és ha már Kobénál jártam kicsit csinosítottam a Škodrit. Küszöbvédők, és króm karikák a fűtés gombok köré. Holnap nappal lefényképezem és felteszem a képeket. Kedden megyek hozzá megint, ismét kísérleti nyulazok. Van nála egy fém kartervédő OII-re megvettem megpróbáljuk felszerelni. Még nem csinált ő sem ilyet azt mondja próba cseresznye. Ja meg kap egy szép kipuff véget is a verda.
Hopp, árakat direkt nem írtam, én pl. a kormányt már régen szereztem, az elektronika meg bontot volt ,így nem akarok senkit tévutra vinni. Megkel kérdezni és ha valakinek megéri, akkor hajrá.
Na talán mindent leírtam, amit akartam, de ha kérdés van azt szívesen megválaszolom, ha tudom.:-)
Én nem tapasztaltam különbséget, lehet csak azért mert nem figyeltem. Az ugrás tényleg így van. Én is jobban szeretek gombbal gyorsítani, de lehet, hogy csak pszichológia az egész.
Arra gondolok, hogy amikor lábbal gyorsítok, egy picit meg is támasztom magam, ezért nem érzem annyira a változást, mint amikor amorf zsákként csak a gombot nyomogatom. A feeling az biztos, hogy megvan!
Halihó! Nem drága ez egy kicsit? Nem olvastam végig, de ha jól látom 200 Eur az alap cucc, plusz a memória, max 4gb, ami nem túl sok, plusz kábel össz:287 EUR. És az mp3 infók nem fognak megjelenni a Stream kijelzőjén, csak könyvtárak és sorszámok 1-99 ig. Szerintem inkább IPOD. kb 400 EUR és lesz 40GB, és némi kijelzés is az IPOD-on. (Persze ha nincs DENSION DMP3........) Nem?