Igen én is erősen gondolgodóba esetem hogy hogy lehetet ilyen ovált feltenni a két 50-es helyére. Persze így már világos. Hiába, csak kéne már szednem azt a gyógyszert ,mi is a neve, tudjátok amit elfelejtettem? Megvan Cavilton.:-)))))
Ha valakit esetleg érdekel: Olyan autóalkatrészeket kínál vásárlóinak,melyek németországi autógyárak(Skoda,VW,SeatAudi)jellemzően új évjáratú,pontosan azonositható(motor ill. alvázszám) tesztautóiból kerültek szakszerű-gyári elöírásoknak megfelelő kiszerelésre.Nekem bejött.... http://www.levimpex.hu/vallalat.htm
Hali! Ha valakinek van ismerőse Skoda márkaszervízben, kérnék egy kis segítséget. Próbálnám kitalálni, hogy az 1J0 609 617B gyári kódjelzésű fékdob Octavia mellett mely típusokon használatos még. Esetleg tudna valaki segíteni?
Kormolás? Nemtudom ,igen ritkán megyek saját autóm után, azért előfordul.:-) Majd meglátjuk. Én bízok és remélek hogy nem kormolja össze.:-)))
Nyomkodnám ha drága nejemet kitudnám turni az üllésből:-)) ,tényleg ritkán használom a kodrit ,de nekem tetszik. Az tény hogy lehetnének jobban is elhelyezve a gombok, de így is használható. Na és persze az éjszakai fények:-)))) Üder fasza.:-)))))
Arra, hogy meglegyen minden, úgy ahogy te akartad. Amennyiben nincs, komoly kárpótlás préselhető ki. Ez ügyben vannak tapasztalataim, ha visszaolvasol. Azóta vártam epekedve Tuzi pionír (úttörőt mégsem írhattam :-))) kormánnyal kapcsolatos megpróbáltatásainak eredményét.
A kormolás itt hogy alakul, nem fog rárakódni a fényes felületre is?
Naés mi van a kormánnyal, kolléga?
Nyomkodod? :)
Én egyébként csatlakozom azon táborhoz, akik a Skoda megoldását nem tartják praktikusnak. Nem esik kézre, a gombok sem a legjobb kialakításúak. Egyedül az éjszakai világítása tetszik.
Újként rendelve nem túl drága, de nem rendelhettük (akciós gép, már gyártásban volt - konkrétan azt jelentette, hogy kb. 1 hónap múlva gyártják, de már nem lehet módosítani rajta....). Én már lemondtam róla, majd az O II-n lesz. :o)
Az üvegcsere nem lehet probléma egy átlagos autóüvegezőnek sem, elvégre a technológia adott és azonos a szélvédőcserével.
Azért nem árt, ha látod, mit csinálnak, mert rájuk szólhatsz, ha igénytelenül dolgoznak és mondjuk összekenik a ragasztóval a kárpitot.
Gondot okozhat még az ablaktörlőmotor elhelyezése, a kábelezés és persze kormánykapcsolót is kell cserélni.
Szóval macerás, de a kasztni formájából adódóan 60 alatt -tipikusan városban, ahol pedig jó lenne hátra is kilátni- megmarad a víz a hátsó szélvédőn.
Nekünk az 5 ajtós, hátsó ablaktörlős Felicia után kifejezetten hiányzott a Fabia Sedanban, az Octinál -bár piszokság ezért külön pénzt kérni, de- nem volt kérdés, hogy kell-e, mert kellett.