Sajna csak annyit tudok mondani, hogy a szervíben is azt atnácsolták, mikor a rádióhoz nem kaptam magyar nyelvűt, hogy töltsem le. Persze azt elfelejtették mondani, hogy azt ők tudják a belső hálójukról, a neten nem nyilvános (legalábbis én nem találtam). Végül megkaptam úgy, hogy ők kinyomtatták. Ha bemész egy kereskedésbe, hátha segítenek (vagy elárulják, hogy honnan lehet letölteni - akkor persze kéretik közkinccsé tenni :)
Nahh, végülis megoldódott a probléma. A bal hátsó ajtó ablakemelő elektronikáját és a motort kellett cserélni. Mivel állítólag azon át kap áramot a zár. Szóval az gallyra ment, így nem működött a centrálzár sem. Munkadíjjal, komputerezéssel, motorral együtt volt 20ezer. Sztem elég korrekt ár. Kíváncsiságból megkérdeztem telefonon pár autóvillamosságist. Egyik csóka olyan havashenrik szerénységgel böfögött a telefonba, és gyors fejszámolással kihozott egy 70ezer forintos árat, mivel 10!!! órás munkaidő legalább... Azért jó tudni hogy vannak heroinárban dolgozó szerelők is. :)
Más: Létezik tényleg olyan szoftverrel felszabadítható funkció OI-nél, hogy a riasztó csak akkor kapcsoljon ki, hogyha pitypity-el nyitod a kocsit, és akkor ne ha ténylegesen kulcs be a zárba és nyit? Meglepődötten hallgattam hogy ha a kocsi bezárásra automatikusan felhúzódik a 4 ablak, az nem csak külső lezárásnál működik, hanem akkor is ha én belülről zárom le az ajtókat. Számomra ez kicsit zavaros.
Még egy: milyen gyertyákat ajánlotok? 1.6 benyás. NGK vagy BOSCH?
holnap megnézem ! a polon jobb oldalon van a szem és seat típusó a vonószem, vagy audi.
Neked cegléden megcsinálták a jobb hátsó ajtód szigetelését? Dújban mondtam, kéne valamit tenni, de értetlenül néztek rám, "adták a csodálkozót ". A 60ezres szervízre viszont olaj nélkül 46e ft-os árat kaptam.... Azért még megkérdem a komáromiakat is, bizti, ami bizti...(hátha tudok enni 1 kis sztrapacskát !!!!)
Na mitörtént? Mindenki telel? Mondjuk az jó ha semmi probléma az autókkal, így nincs is mit kérdezni.:-) Nekem lenne egy érdekes észrevételem, ellenőrizzétek légyszíves. Kicsit neki tolatot egy IQ bajnok hölgy. 'Hál istennek nem lett nagy baja. Golyó a dísz rácsom kuka:-( és alul a job ködlámpa melletti kis műanyag is kuka. Nézem ,ez alatt van az első vonószem rögzitő pontja. Ez oké is, vagyis ha húzni kel akkor le pattintom ezt a kis darabot és becsavarom a vonószemet. Tegnap ,teszem fel az új műanyagot , közbe nézelődők. hát bal oldalon ebben a műanyagban ,van egy luk. Nem értem mért a luk ,pont ott van ahol a másik oldalon a rögzitő pont. Viszont bal oldalon nincs alatta semmi. Már azt hittem hogy valaki felcserélte a két elemet a balt a jobbal, de nem lehet nem egyformák. Na most a kérdésem ,csak nekem van így , vagy valami VW örökség része ként ,elképzelhető hogy a VW-ken bal oldalon van a vonószem kialakitása.
Most eltünök ,legközelebb talán vasárnap este ,de inkább hétfőn leszek. Sziasztok, jó hétvégét.
Bármilyennel :( Nekem a nyári tavalyelőtt Bridgestone B390 (vagy 350-es) volt, akkor a Gifthez adták a téligumi szettet, az meg ContiWinterContact volt.
A motor tök új benne. Az a baj, hogy meg se forgatja a motort a centrálzár ki-be kapcsolása. Szal tuti valamilyen elektronikai lehet, csak azt nem tudom hogy hol a bibi. Autóriasztós szakember érthet ilyesmikhez? Esetleg Te, Minit? :)
Ne keverjük a belső lámpa felkapcsolásáért_is_felelős mikrokapcsolót, a záró nyitó motorral.
Apollo leírása alapján neki az ajtó nem nyílik-záródik. Ezt okozhatja akár a központi zár motor meghibásodása is, illetve egyszerű vezeték kontakt, avagy szakadás is. Én első körben az ajtó átvezetőt nézném meg, nincs e valami sérülés nyom rajta.
Apropó. Nem volt a jármű manapság karosszériázva? Minit
2002-es Octavia Elegance-be kéne központizár vezérlő egység. Tud valaki helyet ahol jó áron hozzá lehet jutni? Bár nemtom meg lehet-e javítani. Igazából csak a bal hátsó ajtó nem nílik-csukódik a központi zárral. Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a baj? (lehet nem vezérlő egység, ez csak az én tippem). Vagy szerelő Budapesten?
Nekem az O I (fényszórómosós kivitel) jelzi, hogy fogyóban van a tartály tartalma, de ekkor még úgy kétujjnyi folyadék van benne.
Egyébként érdeks árukapcsolás ez a Skodánál. Ha az ember O I-hez annó hátsó ablaktörlőt, esőérzékelőt, vagy xenont akart, meg kellett vennie a fölösleges lámpamosót is. Az O I-en ez a kocsi orrányak egyik legsérülékenyebb része (szerintem), ráadásul a lakótelepi Octikról (gondolom pont emiatt) gyakran el is tűnik.
Szétszedtem és a szerintem hibázó pontokat kezelésbe vettem. Mivel a hatását még nem ismerem,
ezért, folyamatokat csak később, az eredmény létrejötte után irom le. Azt biztos hogy a foncsor belső felülete, és a bura belső felűlete már nem lesz vizkömentes, szép tiszta.
Üdv, Nem tudja valaki, hogy az indexes sof forummal mi a helyzet, mert nálam jan. 28-i az utolsó bejegyzés, és elég fura, hiszen 1 abszolút pörgős fórum.