"Tudja esetleg valaki, hogy hol van ennek az érzékelője?"
A biztonsagi ov zarszerkezeteben (ahova bekattintod az ovet).
Csak tipp, nem neztem meg tuzetesebben meg: Az ules alatt talalsz egy kabelt ami az ov zarszerkezetehez megy, ott esetleg erdemes megnezni hogy nem csuszott-e szet a csatlakozas.
Sziasztok! Asszem elhalálozott a bizt. öv becsatolását jelző berendezésem az OII-ben. Tudja esetleg valaki, hogy hol van ennek az érzékelője? Nem jelez, ha a vezető oldali öv nincs becsatolva :( Persze még garanciális, hamarosan eléri a 30e-t, akkor úgyis viszem szervízre, de hátha bütykölhető vagy ellenőrizhető házilag is.
Pontosan nem vágom, de mint ha itt írta volna valaki (esetleg próbálj vissza keresni) hogy a négy sarkában valami takaró lemez ,és alatta a négy luk. Na abba kel egy spéci szerszám:-) én általában szöget ,vagy derótot használok:-) és már lehet is kivenni az egésszet. Felelőséget nem vállalok a tanácsért.:-)
Sikerült megoldanom a kezelési könyv kérdést. Kaptam egyet kölcsön amit lefotóztam, úgyhogy ha valakinek szüksége van rá most már elektronikus formában is megvan, át tudom küldeni.
Sajna csak annyit tudok mondani, hogy a szervíben is azt atnácsolták, mikor a rádióhoz nem kaptam magyar nyelvűt, hogy töltsem le. Persze azt elfelejtették mondani, hogy azt ők tudják a belső hálójukról, a neten nem nyilvános (legalábbis én nem találtam). Végül megkaptam úgy, hogy ők kinyomtatták. Ha bemész egy kereskedésbe, hátha segítenek (vagy elárulják, hogy honnan lehet letölteni - akkor persze kéretik közkinccsé tenni :)
Nahh, végülis megoldódott a probléma. A bal hátsó ajtó ablakemelő elektronikáját és a motort kellett cserélni. Mivel állítólag azon át kap áramot a zár. Szóval az gallyra ment, így nem működött a centrálzár sem. Munkadíjjal, komputerezéssel, motorral együtt volt 20ezer. Sztem elég korrekt ár. Kíváncsiságból megkérdeztem telefonon pár autóvillamosságist. Egyik csóka olyan havashenrik szerénységgel böfögött a telefonba, és gyors fejszámolással kihozott egy 70ezer forintos árat, mivel 10!!! órás munkaidő legalább... Azért jó tudni hogy vannak heroinárban dolgozó szerelők is. :)
Más: Létezik tényleg olyan szoftverrel felszabadítható funkció OI-nél, hogy a riasztó csak akkor kapcsoljon ki, hogyha pitypity-el nyitod a kocsit, és akkor ne ha ténylegesen kulcs be a zárba és nyit? Meglepődötten hallgattam hogy ha a kocsi bezárásra automatikusan felhúzódik a 4 ablak, az nem csak külső lezárásnál működik, hanem akkor is ha én belülről zárom le az ajtókat. Számomra ez kicsit zavaros.
Még egy: milyen gyertyákat ajánlotok? 1.6 benyás. NGK vagy BOSCH?
holnap megnézem ! a polon jobb oldalon van a szem és seat típusó a vonószem, vagy audi.
Neked cegléden megcsinálták a jobb hátsó ajtód szigetelését? Dújban mondtam, kéne valamit tenni, de értetlenül néztek rám, "adták a csodálkozót ". A 60ezres szervízre viszont olaj nélkül 46e ft-os árat kaptam.... Azért még megkérdem a komáromiakat is, bizti, ami bizti...(hátha tudok enni 1 kis sztrapacskát !!!!)
Na mitörtént? Mindenki telel? Mondjuk az jó ha semmi probléma az autókkal, így nincs is mit kérdezni.:-) Nekem lenne egy érdekes észrevételem, ellenőrizzétek légyszíves. Kicsit neki tolatot egy IQ bajnok hölgy. 'Hál istennek nem lett nagy baja. Golyó a dísz rácsom kuka:-( és alul a job ködlámpa melletti kis műanyag is kuka. Nézem ,ez alatt van az első vonószem rögzitő pontja. Ez oké is, vagyis ha húzni kel akkor le pattintom ezt a kis darabot és becsavarom a vonószemet. Tegnap ,teszem fel az új műanyagot , közbe nézelődők. hát bal oldalon ebben a műanyagban ,van egy luk. Nem értem mért a luk ,pont ott van ahol a másik oldalon a rögzitő pont. Viszont bal oldalon nincs alatta semmi. Már azt hittem hogy valaki felcserélte a két elemet a balt a jobbal, de nem lehet nem egyformák. Na most a kérdésem ,csak nekem van így , vagy valami VW örökség része ként ,elképzelhető hogy a VW-ken bal oldalon van a vonószem kialakitása.
Most eltünök ,legközelebb talán vasárnap este ,de inkább hétfőn leszek. Sziasztok, jó hétvégét.