Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zeusz1 Creative Commons License 2007.03.03 0 0 1705
Vagy csak én nem voltam szerencsés.Lehet ,hogy egyedi eset vagyok.-:(
Előzmény: hixel (1704)
hixel Creative Commons License 2007.03.03 0 0 1704
Az enyémben most 54 000km. Kezdhetek aggódni?????Ráadásul néha kénytelen vagyok földutakon is rohangálni. Hallottam már jobb hírt is. :)
Előzmény: Zeusz1 (1702)
TUZI Creative Commons License 2007.03.03 0 0 1703
Hy.

Ez nem jó hír.:-)
Előzmény: Zeusz1 (1702)
Zeusz1 Creative Commons License 2007.03.03 0 0 1702

Sziasztok Octávosok!

Úgylátszik az OII-t is elérte elődje OI első stabilizátor kar gumiszilent nyikorgás betegsége. Nálam föleg 5C fok körül kezdett elviselhetetlenné válni a nyöszörgése. Az autóban 50 000 km van. Bementem a D.A.C-hoz és elmondtam a panaszom. Mivel az OII - nél a szilent rá van prészelve a stabilizátor karra,  csak egyben lehet cserélni. Bizony ilyet még nem csináltak. Megrendelték a stabilizátort. A csere már nem volt ily egyszerü.  Nekiláttak én ott álltam  OII mellett és egyre sápadttabb lettem , mikor rájöttek arra ,hogy az egész első futómű tartószerkezetét egy kb 30x20 cm alu öntvényt ,ami tarja az egészet ,le kell venni. 3/4 órás bírkózásal sikerüült is szétbontani. Úgy 20 db csavar tartotta. Stabilizáror kifűz és a másik be. Majd vagy 1.5 óra mig sikerült rendesen összerakni az egészet . Én jobban izzadtam mint a szerelő srác. Pedig fullos szerelő, tapasztalatból mindom. És ezek után fütómű állítás . Számitógépes csoda szerkentyúvel. Most csendes!-:). De ha tudom mivel jár biztos hezitáltam volna a csere és a nyöszörgés hallgatása között.

Hát ennyi. Üdv:Zeusz

TUZI Creative Commons License 2007.03.02 0 0 1701
Hy.
Nemfognak.:-)

Ő azt mondja ,hogy VAGY ennyi+ennyi KM, VAGY ennyi +ennyi nap:-) Tehát amilyeket előbb eléred.:-) Nekem van tippem hogy az melyiklesz.:-):-)

Ha most le állítod akkor csak 2xx nap mulva fog aggodni.:-)
Előzmény: ac07 (1696)
zöldmálna Creative Commons License 2007.03.02 0 0 1699
Talán majd idetéved egy Octaviában járatos elektromos szaki, aki megvilágosítja az elménket...:)
Előzmény: elsoocsi (1694)
ckerti Creative Commons License 2007.03.02 0 0 1698

Mármint a kilométereket és a napokat egymástól függetlenül számolgatja.

Szerintem.

Előzmény: ckerti (1697)
ckerti Creative Commons License 2007.03.02 0 0 1697

Kétszáznyolcvanvalahány nap van hátra?

Kilométerből pedig csak 1200?

 

Vagy most voltál szervizben és így sikerült lenullázni?

 

Szerintem a kilométereket nem osztja vissza napokra az átlagos futást számolgatva. Azt külön számolgatja, nem?

Előzmény: ac07 (1696)
ac07 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 1696
Megjelent 28.800 km-nél a szervízjelzés (meg az is, hogy 28x nap lehet hátra).
Kíváncsi vagyok, hogy ha mostantól számol futásteljesítményt, akkor a napok elkezdenek-e drasztikusan csökkenni?
elsoocsi Creative Commons License 2007.03.01 0 0 1694
Nekem néha folyamatosan világit menet közben( kb 2Xvolt ilyen és csak nyitás zárásra múlt el) de még választ nem kaptam a miértre, pedig érdekelne
Előzmény: zöldmálna (1692)
ckerti Creative Commons License 2007.02.28 0 0 1693

Csatlakozom.

 

Hajrá Skoda!

Előzmény: Serpa (1691)
zöldmálna Creative Commons License 2007.02.28 0 0 1692
sziasztok!

hátha tud valamelyikőtök segíteni nekem. a céges octaviámon,ha kinytom távirányítóval az autót, már harmadszor járok úgy, hogy továbbra is villog a piros lámpa a veztőoldali ajtón.

a szervizben nem találtak semmilyen hibát, de én megőrülök tőle.
nincs valami ötletetek?

köszi
Serpa Creative Commons License 2007.02.28 0 0 1691
Hajrá Skoda! :-))))
Előzmény: ApolloBSG (1684)
bano1 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 1690

Ne legyetek már ennyire pesszimisták! Szerintem ne hellgess rájuk! :o)

 

A gyorsulást legkönnyebben a súlycsökkentéssel tudod javítani, amit lehet pakolj ki (hátsóülés, pótkerék stb.) Keveset számít, de első gumikat engedd laposabbra, hátsókat fújd nagyon keményre és a csodabenzinek is segíthetnek.

A lényeg, hogy 150-160-at érj el a táv alatt. Gyorsulási futamokon negyedmérföldön az 1,6-os kategórába tartozó gépek olyan 150 környékére gyorsulnak, de többségük erre felkészített autó ehhez a sebességbez neked az Octival szerintem minimum 500 m kellhet.

Előzmény: ApolloBSG (1684)
mnoo Creative Commons License 2007.02.28 0 0 1688

Pakolj ki mindet sulyt a kocsibol (potkerék, stb) és tankolj drága benzint egy ideig (v-power és társai). A csata közben persze csak kevés legyen a tankba!

Szerintem nem nyersz,de hajrá!

Előzmény: ApolloBSG (1684)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1687

Sziasztok!

Ha így áll a dolog, csak annyit mondhatok:HAJRÁ SKODA!!!!!

Előzmény: ApolloBSG (1684)
pacs_425 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1686
"megyek megküldöm a gépet, és lemérem ;-)"

0-100?
Ora vagy Climatronic szerint? ;)

--
pacs_425

Előzmény: drMinit (1685)
drMinit Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1685
megyek megküldöm a gépet, és lemérem ;-)

ha nem hibázik a gyertya szerintem nem sok értelme van hozzányúlni..
Légszűrőt vedd ki, és máris van egy szuper, ellenállás nélküli sport, szűrés nélküli szűrőd"
Garantáltan kisebb az ellenállása, mint a sportszűrőnek :-)
Előzmény: ApolloBSG (1684)
ApolloBSG Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1684

Nekem azt mondta a srác, hogy 100-ig neki már harmadikba kell kapcsolni, én másodikba elérem. Hát nem tudom,  elég vicces verseny lesz azért. :) 8 szelepes a motor, elég jól húz azért alacsony fordulatszámon is, én bízom a kocsiban, meg magamban is. :)

Gyertyát cseréljek, hátha segít valamit? :)

 

Kisebb trükköket, tanácsokat szívesen elfogadok a vérprofiktól, hiszen nemá hogy egy cliós lenyomjon egy octit. :)

 

Milyen táv lenne a nyerő? Olyan 300m? Vagy az nagyon kevés?

Előzmény: drMinit (1681)
bano1 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1683

De 100-120 fölött sehol sem lesz a Clio.

Egyszer felhúzott egy háromajtós 16V szuzuki sofőrje az M5 kivezetőjén és úgy döntöttem nem hagyom magam és az elefánttel megleckéztetem a bolhát. 60-ig megalázó volt, amit kaptam tőle, 80-tól nem nőtt az előnye, 100-nál már közelítettem hozzá, 140-nél lehagytam, 150-nél gangoltam a negyediket... :o)

 

Nem tudom, hogy a szuzuki és a Clio paraméterei mennyire egyeznek meg, de a 16V szuzi 90 paci körül van és még a Clionál is könnyebb, így kb. hasonlóan gyorsulhatnak.

 

Csatlakozom drMinit-hez, ha legalább 150-160-ig fel tudsz gyorsulni a táv alatt, szerintem te leszel a nyerő.

Előzmény: pacs_425 (1682)
pacs_425 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1682
Clio: Gyorsulás (0-100 km/h): 10,5 s
O1 1.6: Gyorsulás (0-100 km/h): 11,8 s
O2 1.6: Gyorsulás (0-100 km/h): 12,3 s

--
pacs_425
drMinit Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1681
Mivel használtam francé autót is és most OII 1.6 V8 at szerintem
0-60 ig a Clio a nyerő. ez szinte biztos.
Utána 60-80 közt egyenlő, majd sehol se lesz.

Trükközd meg a versenyt...
Számítsad ki, hogy te 140-150ig mekkora távolságon gyorsulsz fel, és akkora távolságon hívd ki a Cliót.
Ha ügyi vagy , nyersz:-)))

Ja, és a kipörgés gátlót előtte nyomd ki, és a fékpedálhoz véletlen se érj, mert letiltja a gázpedált pár másodpercre...
Előzmény: ApolloBSG (1679)
TUZI Creative Commons License 2007.02.27 0 0 1680
'reggelt!

Bizony ,szerintem sok az a 250 Kg.:-(
Persze azért lehetsz nyerő. Gumik (tapadás), váltó osztása, Nyomatékot írtad , de nem mindegy hogy hol adja le. 8V-s vagy 16V-s mármint a tied? Mert ha a Okti 8-as és a Clio 16-s akkor esetleg valamit indulásnál hozhat a konyhára. Na és persze a reflekszek.:-)

Szvsz. a kipuff. meg a légszűrő csak javít az esélyeiden.:-) Hú mit kapok én ezért mindjárt.:-)
Előzmény: ApolloBSG (1679)
ApolloBSG Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1679
Igazából azon gondolkodom h elfogadjam-e a "kihívást". :)
Az Octi 148 Nm-es, a Clio "csak" 127 Nm. Octi sajna 250 kilóval nehezebb, így azért már sok a +negyed tonna. :(
Bár nemtom, egy próbát megér sztem. ha esetleg elkenném a száját, az csak öröm lenne, hiszen a cliósokat meg a leonosokat a modern kor zsigulisainak tartom, szal a vezetési kultúrájuk annyira nem lopta be magát a szívembe. :)

Az számit h haver clio-ján, sportkipuff és sportlégszűrő van? Vagy csak annyit ér, mint az aranyozott műfux? :)
Előzmény: ricsi07 (1678)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1678

Szia!

Talán fogadtál valakivel,és most megerősités kell,hogy a te "lovad"e a nyerő???

Előzmény: ApolloBSG (1675)
pacs_425 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1677
Az Octavia regi vagy uj?
Az autok tomege hogy alakul?

Szvsz igy latatlanba a Clio a nyero...

--
pacs_425
Előzmény: ApolloBSG (1675)
TUZI Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1676
Szerintem a Clió a nyerő.

Indok, nem ismerem a 1,6-os Oktit, ellenben a Cliotsem.:-)
Nekem a napi autóm egy 1,6-os Megán ,de ez semmit sem jelent.:-)

Na akkor komolyan.
Csak az adatok alapján. Az 1,6 Oktávia biztos egy súlyos egyéniség (gondolom) míg a Clió egy filigrán alkatt. Mivel a LE csak 6 a Okti javára így feltételezem hogy sokkal jobb a Clió LE/súly aránya. Vagyis ha más tényezőket nem veszünk számitásba, gondolok itt a gumi, vezető, váltó , stb.-re akkor az Clionak kel nyernie.:-)
Előzmény: ApolloBSG (1675)
ApolloBSG Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1675
Tudom kicsit fura kérdés, de gyorsulásban ha fogadnotok kéne, melyikre tennétek?
1.6 Octavia (105LE) v 1.4 Clio (99LE) ?

Ha valaki jobban ért ezekhez a típusokhoz az kicsi indokot is dobhatna. Köszi
ac07 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1674
Az a tuti, amikor már a hátsó ülésen is szól majd, amikor érzékeli, hogy ül ott valaki :)
Előzmény: drMinit (1672)
ckerti Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1673
Ebben mondjuk igazad van.
Előzmény: drMinit (1672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!