Utánna érdeklődtem, Mo_on tipusbizonyítvánnyal nem lehet forgalomba helyeni!!!! Ez tuti. Állítólag az unioban is megszűnik. Nem ismerik el a motor részeként
Csak 500 kB-nál kisebb méretű képeket tudsz feltölteni. A kép terjedelmét valamilyen képmanipuláló programmal tudod megváltoztatni. Én az xnview-et használom, de lehet bármi más, infranview, ACDSee, stb.
Nem kell elnézést kérned, azért írtam, mert láttam, nem tudod.
Képfeltöltés:
Új hozzászólás vagy válasz -> beléptél a hozzászólás író oldalra.
A mező - ahová a hozzászólásod írod - alatt
Új kép -> tallózás -> megkeresed a felugró ablak segítségével a gépeden a képet, amit fel akarsz tölteni.
Felttölt, majd kivárod, amíg feltölti. Ekkor a feltölt alatt megjelenik a "beszúrás". A szövegmezőben odaviszed a kurzort, ahová a képet be akarod szúrni és a "beszúrásra" klikkelsz.
Ugy tudom, hogy az unióban a forgalomba helyezés egységes! Mint írtam a kódot amit kaptam azzal az uniós országokban lehet forgalmazni. Az adott ország nem gördíthet elé akadályt. Tehát az én értelmezésem szerint Mo_on műszaki és a kapott papírokkal kint rendszám, ha tévednék szívessen venném a helyreigazítást.
Elnézést,nem vagyok otthon a számítógép kezelésben! Most próbálom megtanulni! Pl: lennének képeim a travett alvázról és egy eladó kulirol, de nem tudom felrakni!
Ha valamihez kötődik a válaszod, kérdésed, hozzászólásod, akkor a vonatkozó hozzászólás felett található "válasz" feliratra klikkeljél. Így követhető lesz a "láncolat" számodra is, meg mások számára is.
Azt nem tudom mindenhol így van-e, de Hollandiában biztos. A németeknél is gyakorlatilag "kerekes csomagtartónak" tartják, végülis az is.
Végigfutottam a német forgalomba helyezéssel kapcsolatos rendeletet, annyi előírást találtam bent, hogy a motorkerékpár vontatmányának egy tengelyesnek kell lennie és nem lehet szélesebb 1 méternél.
Ha nem haragszol ennél mélyebben nem ástam bele magam a dologba. Viszont ha valaki gyártani akarja, feltétlenül ássa bele magát a külföldi előírásokba is, mert lesz ott is piaca.
Az meg igazán abszurd lenne, ha az itthoni forgalombahelyezés egyszerűsítése érdekében először pl. Szlovákiában lenne forgalomba helyezve. Bár már látott reimportot Európa.
Úgy helyezik forgalomba, hogy nem helyezik forgalomba. Ugyanolyan eszköznek tekintik, mint a vonóhorogra akasztható biciklitartó, ráakasztják adó és illetékmentesen a motor rendszámát és húzzák. Ilyen egyszerű.
Most jöttem haza a Kistolmácsi motoros találkozoról, nagyon hasznos volt...
Sok kérdés volt a futóval kapcsolatosan és sok érdeklödő is volt, de a lényeg az, hogy az ötlet, amit ti is kitaláltatok, maga a motorutánfutó gyártása, hatalmas érdeklődésre tett szert. Mindenki jónak tartja a kezdeményezést, és sok sikert kívánnak nekünk a kivitelezéshez.
A tipusbizonyítványrol jut eszembe:A Travett, a műszakivizsgán kapott egy 12 számjegyű alvázszámot ,melyet az eredetiségvizsgán is néztek. Nem tudom, hogy külön alvázszámra adnak e, ugyanolyan rendszámot? Nem lehet ebben valami svindli????
az biztos, de a horvát rendet is érdekelte, mert utánunk ők is párban nézték,nem tudom,hogy ez ott legális e? A robogon lévő rendszám ne tévesszen meg senkit,ott mindegyiken van. Nem csak 50 felett