Erdekel, hogy valakinek sikerult-e egy 2002es Octavia radiojahoz csatlakoztatni -3.5mm-es jacken - kulso mp3 lejatszot. A keszulek gyarilag nem rendelkezik ilyen aljzattal es elso nekifutasbol, a radio hatlapjan sem talalok ilyen lehetoseget/labkiosztast. Szoval, van ra megoldas? Tudom hogy cigigyujtosvegu FM modulator kutyuvel atviheto a kulso lejatszo jele, de engem most kivetelesen a kabeles osszekotes erdekelne. Kosz.
Elhalálozott a zárban a mikrokapcsoló, nem érzékeli a zárást. Azt hiszem, hogy valaki csinálja ezt, gyere át a nagytopikba. A nagyobb gond vele az, hogy baromi macerás kibontani a zárat az ajtóból...
Nekem Golf IV-nél volt hasonló, csak az menet közben is nyitotta zárta az ajtókat. Szervizben zárcserét javasoltak N x 10eFt-ért. Meg lehet javítan csak türelem kell hozzá. Nekem a zárszerkezeten belül lévő NyÁK lemezre forrasztott csatlakozó egyik érintkezője lett kontakt hibás. Megforrasztottam, utána jó lett. Javaslom, mielőtt szétszeded a zárat, asztalon fényképezd le mert rendeteg ilyen-olyan rugó van rajta.
Sziasztok. Új vagyok nálatok. Sikerült szert tennem egy 99-es 1.6 SLX octavia kombira amihez semmi papírom nincsen (kivéve a forgalmi meg mismik) Tudna valaki ajánlani valami kezelési vagy üzemeltetési leírást valahol? Ja meg egy kérdésem lenne... a vezető oldalról nem zár a centrálzár (csak azt az ajtót zárja). Jobbról tökéletesen zár mindent. Ha a bal első kárpiton lévő zárógombbal zárom akkor bekattan de röktön utána vissza is kattan. Mi a túró lehet vele? Ja Salgótarjáni vagyok, alufelniket nem tud valaki itt a környéken? Még egyszer előre is köszi a segítséget: Csaba
Tudomásom szerint létezik 2.0 motor kézi váltóval és az 6 fokozatú. Bár lehet ,hogy tévedek, és csak DSG van. Hmmm,hmmmm. Az 1.9-es kézi ötfokozatúm 150-nél forog 3000-et. Eddig csak azt nem tudtuk,hogy a 2.0 ilyen tempónál mit forog DSG-s, vagy kézi váltóval.
Állj! 130 paci, én az én 105 lovasomról beszéltem.:-) De nincs jelentősége hogy hány lovas, lényeg a jól illesztett váltó áttételek. A dízel amúgy is szereti a több fokozatott a kevés nyomaték szélesség miatt. A lényeg meg kel találni az egyensúlyt. Szerintem a 1,9-es OII-nél eltalálták.:-)
"jo a hosszu válto csak erö kell hozzá." Ebben pedig 100%-ig igazad van.
Érdekesség, egyszer olvastam egy cíkket egy kétkerekű motorról, egy elme háborodot bele préselt egy V8-as blokkot. Na mivel súly nyema ,erő doszta, nem is rakott váltót rá, nem volt üres ,csak kiemelt kuplunk, és góóó. :-)))))
Igen ezeket én is tudom ,csak számomra világos hogy a kodriban nagyon eltalálták ezt az utólsó fokozatott. Pont jó ,még, ha ennél hosszabbra vennék a figurát az már szinte alig lenne használható.....szerintem. Off, de a Megánomban lehetne hosszabb az utolsó mert az pl. nagyon forog, és simán elvinne egy hosszabbat is. Persze azt mindig szemelőtt kel tartani hogy teljes terhelésnél is élni e kel a fokozatnak, nem pedig csak egyszemély ,üres csomi tartónál.:-)
Mért van ilyen? Tudatlan vagyok, ez tény.:-), Ha jól átgondolom akkor szerintem valószínű, MERT. 6.-ban már nem tud leforogni, még egy személynél sem, vagyis minek még hosszabb? Igazából nem tudom a választ majd jönnek a hozzáértők és megmondják.:-)
Mire gondolsz DSG alatt. Nekem 1,9-es DSG-s. Ha akarod megnézem hogy mit forog, de ha jól emlékszem ,egyszer jöttünk hazafelé 3 autóval, mind 1,9-es volt de csak az enyém DSG-s. Akkor talán arra jutottunk hogy nekem a 6. pont olyan hosszú mint a kézinél az 5. Vagyis nem hosszabb csak több felé van elosztva a DSG 6 sebessége.
Lenne egy gigantikus kérdésem. Kollégám autóválasztás .....illetve motorválasztás előtt áll. Legfontosabb a minél nagyobb csend lenne számára, ezért gondolkodik,hogy 1.9PDTDI legyen, vagy 2.0PDTDI 6-os váltóval.Szeretnék kérni néhány tapasztalati adatot, hogy pl.mennyit forog a 2.0 motor adott sebességnél. Az 1.9 -es adott mert nekem ilyen van ,de nincs az ismeretségi körünkben 2.0-es.
Na látod nem vagyunk egyformák. Én napi szinten egy öreg Megánt hajtok. Szvsz. annak még jó a kényelme. Viszont a mostaniaknak már mint az üllése ,mint a futóműve németes.:-( És itt jön ki a különbözőség. Nekem nagyon bejön a franciás kényelem, a billegéssel is igazad van de csak relatíve. Tényleg jobban billeg mint a koda ,de az nem aszt jelenti hogy nem fogja az utat. Egyszer csak úgy kíváncsisagból kiprobáltam ,hogy egy kanyarban amiben 80 körül szoktam hajtani, mennyi tartalék van még a gumi ,futóműben. 120-130 körül még mindig szépen tartotta magát és a gumik sem panaszkodtak. Na ekkor megnyugodtam ,mert ha nekem a 80 jó megérzésre, s még a 130 sem sok akkor nincs itt gond. Ja igen , állatalában megérzésre vezetek, nem szokásom a Km órát figyelni, a motor hangja a döntö az egyenesben nem pedig az óra, kanyarban pedig amit biztonságosnak érzek.:-)
Megértem a dilemmát, mert 1,5 éve én is ebben voltam.
Nekem a Fabia Sedanról kellett dönteni, hogy utólagos légkondi vagy autócsere.
Nekünk akkor minőségi csere lett, de -ha látok előre bizonyos dolgokat- lehet, hogy máshogy döntöttünk volna.
Én is imádtam a Sedant, nehezen cseréltem volna használtra pont az ismeretlen előélet miatt (majd mindjárt jönnek a használtautó-pártiak és bebizonyítják, hogy annál jobb üzlet pedig nincs és csak az a járható út :-)), de az utólagos beépítéstől is tartottam erősen.
Az asszony szava nálunk is szent -de legalábbis jól felfogott önös érdekből érdemes figyelembe venni :-)-, ő mondta, hogy vegyünk újat.
Nem álltam ellene :-)))
Azt mondod, nem biztos, hogy beveszik a kocsit taxinak.
Ha társasághoz megy, akkor mindenesetre kérdezzen rá, nehogy potyára beruházzon.