Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

prokop Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1782
Erdekel, hogy valakinek sikerult-e egy 2002es Octavia radiojahoz csatlakoztatni -3.5mm-es jacken - kulso mp3 lejatszot. A keszulek gyarilag nem rendelkezik ilyen aljzattal es elso nekifutasbol, a radio hatlapjan sem talalok ilyen lehetoseget/labkiosztast. Szoval, van ra megoldas? Tudom hogy cigigyujtosvegu FM modulator kutyuvel atviheto a kulso lejatszo jele, de engem most kivetelesen a kabeles osszekotes erdekelne. Kosz.
nohab Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1781
Elhalálozott a zárban a mikrokapcsoló, nem érzékeli a zárást. Azt hiszem, hogy valaki csinálja ezt, gyere át a nagytopikba. A nagyobb gond vele az, hogy baromi macerás kibontani a zárat az ajtóból...
Előzmény: deltaterenye (1778)
P500B Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1780
BING-BING-BING-BING-BINGGGGG!!!!! HELYES A VÁLASZ!!!!:O))
Előzmény: TUZI (1777)
Rupiax Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1779
Szia!

Nekem Golf IV-nél volt hasonló, csak az menet közben is nyitotta zárta az ajtókat.
Szervizben zárcserét javasoltak N x 10eFt-ért. Meg lehet javítan csak türelem kell hozzá. Nekem a zárszerkezeten belül lévő NyÁK lemezre forrasztott csatlakozó egyik érintkezője lett kontakt hibás. Megforrasztottam, utána jó lett. Javaslom, mielőtt szétszeded a zárat, asztalon fényképezd le mert rendeteg ilyen-olyan rugó van rajta.
Előzmény: deltaterenye (1778)
deltaterenye Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1778
Sziasztok.
Új vagyok nálatok. Sikerült szert tennem egy 99-es 1.6 SLX octavia kombira amihez semmi papírom nincsen (kivéve a forgalmi meg mismik) Tudna valaki ajánlani valami kezelési vagy üzemeltetési leírást valahol?
Ja meg egy kérdésem lenne... a vezető oldalról nem zár a centrálzár (csak azt az ajtót zárja). Jobbról tökéletesen zár mindent.
Ha a bal első kárpiton lévő zárógombbal zárom akkor bekattan de röktön utána vissza is kattan. Mi a túró lehet vele?
Ja Salgótarjáni vagyok, alufelniket nem tud valaki itt a környéken?
Még egyszer előre is köszi a segítséget: Csaba
TUZI Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1777
Hoppácska, leeset honnan ismerős a niccked.:-) P mint Pannónia???
Előzmény: P500B (1776)
P500B Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1776
gyári 17
Előzmény: Rupiax (1774)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1775

Egyszer összenéztük valakivel és 160-nál pontosan ugyanannyit, 3300-at forgott a kézi 5.-ben és a DSG 6.-ban. Mindkettő 1.9-es dízel volt.

Ha jól tudom, akkor  a DSG 1. és 2. fokozata rövidebb, a 3.-tól kezdve nincs különbség a kettő között. 

Előzmény: hixel (1771)
Rupiax Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1774
Szia P550B!

Milyen felni van a gépen?
Rupiax
P500B Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1773
 meg vagyok elégedve! már 800km van benne....
ac07 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1772
van ilyen verzió, megnéztem a skoda.hu-n
Előzmény: hixel (1771)
hixel Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1771
Tudomásom szerint létezik 2.0 motor kézi váltóval és az 6 fokozatú. Bár lehet ,hogy tévedek, és csak DSG van. Hmmm,hmmmm.
Az 1.9-es kézi ötfokozatúm 150-nél forog 3000-et. Eddig csak azt nem tudtuk,hogy a 2.0 ilyen tempónál mit forog DSG-s, vagy kézi váltóval.

Köszi az eddigi segítséget.

Előzmény: TUZI (1766)
TUZI Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1770
Állj! 130 paci, én az én 105 lovasomról beszéltem.:-) De nincs jelentősége hogy hány lovas, lényeg a jól illesztett váltó áttételek. A dízel amúgy is szereti a több fokozatott a kevés nyomaték szélesség miatt. A lényeg meg kel találni az egyensúlyt. Szerintem a 1,9-es OII-nél eltalálták.:-)

"jo a hosszu válto csak erö kell hozzá."
Ebben pedig 100%-ig igazad van.

Érdekesség, egyszer olvastam egy cíkket egy kétkerekű motorról, egy elme háborodot bele préselt egy V8-as blokkot. Na mivel súly nyema ,erő doszta, nem is rakott váltót rá, nem volt üres ,csak kiemelt kuplunk, és góóó. :-)))))
Előzmény: Zolkobatyo (1769)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1769

az autom 160-nál forog 2800-at. és 130 lovas széria korában sem volt lomha a hosszu 6-os miatt.

250-nél forog most 4400 körül. jo a hosszu válto csak erö kell hozzá.

 

Előzmény: TUZI (1768)
TUZI Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1768
Igen ezeket én is tudom ,csak számomra világos hogy a Škodriban nagyon eltalálták ezt az utólsó fokozatott. Pont jó ,még, ha ennél hosszabbra vennék a figurát az már szinte alig lenne használható.....szerintem. Off, de a Megánomban lehetne hosszabb az utolsó mert az pl. nagyon forog, és simán elvinne egy hosszabbat is. Persze azt mindig szemelőtt kel tartani hogy teljes terhelésnél is élni e kel a fokozatnak, nem pedig csak egyszemély ,üres csomi tartónál.:-)
Előzmény: Zolkobatyo (1767)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1767

-fogyasztás miatt

-zaj miatt

-nagy temponál motorkimélés miatt

-és ha tuningolod akkor nö a végsebesség

 

tehát jo a hosszu utolso fokozat

 

 

Előzmény: TUZI (1766)
TUZI Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1766
'reggelt!

"manuális 6 gangos "

Mért van ilyen? Tudatlan vagyok, ez tény.:-), Ha jól átgondolom akkor szerintem valószínű, MERT. 6.-ban már nem tud leforogni, még egy személynél sem, vagyis minek még hosszabb? Igazából nem tudom a választ majd jönnek a hozzáértők és megmondják.:-)
Előzmény: hixel (1765)
hixel Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1765
A manuális 6 gangos is ugyanolyan hosszú?????
hixel Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1764
Igen arra gondoltam,hogy adott sebességnél egyik váltóval kevesebbet forog-e a motor mint a másikkal.

Előzmény: TUZI (1763)
TUZI Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1763
Hy.

Mire gondolsz DSG alatt. Nekem 1,9-es DSG-s. Ha akarod megnézem hogy mit forog, de ha jól emlékszem ,egyszer jöttünk hazafelé 3 autóval, mind 1,9-es volt de csak az enyém DSG-s. Akkor talán arra jutottunk hogy nekem a 6. pont olyan hosszú mint a kézinél az 5. Vagyis nem hosszabb csak több felé van elosztva a DSG 6 sebessége.
Előzmény: hixel (1762)
hixel Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1762
Esetleg DSG váltó?????????
hixel Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1761
Üdv. Mindenkinek,

Lenne egy gigantikus kérdésem.
Kollégám autóválasztás .....illetve motorválasztás előtt áll.
Legfontosabb a minél nagyobb csend lenne számára, ezért gondolkodik,hogy 1.9PDTDI legyen, vagy 2.0PDTDI 6-os váltóval.Szeretnék kérni néhány tapasztalati adatot, hogy pl.mennyit forog a 2.0 motor adott sebességnél. Az 1.9 -es adott mert nekem ilyen van ,de nincs az ismeretségi körünkben 2.0-es.

Köszi a válaszokat.
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1760

1.6 octavia vs 1.4 clio témához.

 

van 4 loerö különbség.

van nm-ben kb 20 nm különbség.

suly/loerö és suly/nm arányban is magasan a clio a jobb.

nem kérdés ki nyer.

az hogy 3-ban éri el a 100-at a clio amugy elöny nem hátrány. (rövidebb válto=jobb gyorsulás)

 

anyámnak volt ilyen 98 lovas clioja(nagyon szarul ment és nagyon utáltuk),de az 1.6-os autokat elverte állohelyböl csunyán.

a tömeg az tömeg.

 

1300kg-os kocsinak nagyjábol 120-125 lovasnak kell lenni ,hogy ugy menjen mint a clio.

 

drMinit Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1759
szerintem, holdfogyatkozáskor fényképezte:-))

A sof-on találsz képet..
Előzmény: ckerti (1758)
ckerti Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1758

Hát, kicsit sötét lett, nem? :-))

 

Vagy a fényképezőgép lencséjére tettél fóliát? :-))

 

 

Érdekes, de ezt a színt fotón tetszetősnek látom, de élőben nem tetszett.

Vagy ez nem a cappucino-bézs?

 

Dr.Minit írta a fotódat látva, hogy olyan, mintha az övé szerepelne a képen.

Én nem láttam még az ő kocsiját, fotóm sincs róla.

A kocsijáról sincs. :-)

Előzmény: P500B (1757)
P500B Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1757
 azóta rárőpült 3M/20 fólia...
P500B Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1756
PHOTO??? :o)
Előzmény: ckerti (1752)
TUZI Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1754
Na látod nem vagyunk egyformák. Én napi szinten egy öreg Megánt hajtok. Szvsz. annak még jó a kényelme. Viszont a mostaniaknak már mint az üllése ,mint a futóműve németes.:-( És itt jön ki a különbözőség. Nekem nagyon bejön a franciás kényelem, a billegéssel is igazad van de csak relatíve. Tényleg jobban billeg mint a Škoda ,de az nem aszt jelenti hogy nem fogja az utat. Egyszer csak úgy kíváncsisagból kiprobáltam ,hogy egy kanyarban amiben 80 körül szoktam hajtani, mennyi tartalék van még a gumi ,futóműben. 120-130 körül még mindig szépen tartotta magát és a gumik sem panaszkodtak. Na ekkor megnyugodtam ,mert ha nekem a 80 jó megérzésre, s még a 130 sem sok akkor nincs itt gond. Ja igen , állatalában megérzésre vezetek, nem szokásom a Km órát figyelni, a motor hangja a döntö az egyenesben nem pedig az óra, kanyarban pedig amit biztonságosnak érzek.:-)
Előzmény: Törölt nick (1753)
ckerti Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1752

De szép ÓTÓ! :-)

 

Ráadásul tesója is van Minitnél?

Előzmény: P500B (1728)
ckerti Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1751

Megértem a dilemmát, mert 1,5 éve én is ebben voltam.

 

Nekem a Fabia Sedanról kellett dönteni, hogy utólagos légkondi vagy autócsere.

 

Nekünk akkor minőségi csere lett, de -ha látok előre bizonyos dolgokat- lehet, hogy máshogy döntöttünk volna.

 

Én is imádtam a Sedant, nehezen cseréltem volna használtra pont az ismeretlen előélet miatt (majd mindjárt jönnek a használtautó-pártiak és bebizonyítják, hogy annál jobb üzlet pedig nincs és csak az a járható út :-)), de az utólagos beépítéstől is tartottam erősen.

 

Az asszony szava nálunk is szent -de legalábbis jól felfogott önös érdekből érdemes figyelembe venni :-)-, ő mondta, hogy vegyünk újat.

 

Nem álltam ellene :-)))

 

Azt mondod, nem biztos, hogy beveszik a kocsit taxinak.

Ha társasághoz megy, akkor mindenesetre kérdezzen rá, nehogy potyára beruházzon.

Maszek taxit öregebbet is láttam már sokat.

Előzmény: babymano84 (1748)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!