Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pacs_425 Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1799
"es itt jon a nagy kerdes, hogy milyen motorral??"

Hany km-t mesz egy evben?
Foleg hol? (varos, palya...)
Benzinesben _en_ 1.6-ost vagy nagyobbat vennek.
Ha nem vagy idegbeteg alkat, vagy sokat mesz varosban, az 1.4 is tokeletes lesz.
Csak ne AMD legyen a motorkod.


"az 1.8as csak 2001ben gyartottak - sajnos"

Szerintem elejetol fogva minden modellevben volt 1.8.


"a modelvaltas (2004) csak kulso elemekben nyilvanult meg?"

Nem. Az elozo Octavia alapja a Golf4, az ujabbake a Golf5.
Pl. az uj Octavia alatt komolyabb futomu van hatul.

De ha 2mill kornyeken gondolkodsz, akkor ugyis csak a regebbi johet szoba.


--
pacs_425
Előzmény: Liszti (1798)
Liszti Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1798

Sziasztok!

 

gondoltam hozzatok fordulok, hisz ennel jobb helyen meg se tudom kerdezni, hogy milyen octaviat vegyek:o)

szoval octavia vasarlasan torom a fejem.

parameterek: 2003-2004 es max (de nagyon max) 2,5M (de inkabb 2M lenne).

es itt jon a nagy kerdes, hogy milyen motorral??

 

azt vagom, a az 1.4-es epphogy megmozditja, az 1.6ost nemtom (az 1.8as csak 2001ben gyartottak - sajnos) es van a 1.9(PDTI)TDI.

szoval ezek kozul kellene valamit kitalalni.

 

szivem szerint 1.9es TDI vagy PDTI lenne, de azok azert 4-500e-rel kerulnek tobbe, mint a benzinesek. az mar viszon eleg sok:o(

 

a benzinesekrol nem igazan tudom, hogy mennyire eri meg. ebben szeretnek tanacsot kerni toletek.

a modelvaltas (2004) csak kulso elemekben nyilvanult meg?

 

elore is koszi,

Liszti

deltaterenye Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1797
Ok. Megköszönném, hát ha ki tudok belőle silabizálni valamit.
Előzmény: pacs_425 (1795)
deltaterenye Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1796
Köszi....felkészülök agyilag.
Előzmény: Rupiax (1794)
pacs_425 Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1795
Angol nyelvu szerelesi leirast tudok digizni ha erdekel.
De idopontot nem igerek, nem tudom mikor all ossze a konyv, a scanner, es az ido...

--
pacs_425
Előzmény: deltaterenye (1793)
Rupiax Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1794
Ennyir nem egyszerű a dolog. A csavarok felett van (legalábbis a Golfnál IV-nél volt) egy ledugózott lyuk. Azon keresztül lehet a külső zárbetétet kiszedni. Amig az a helyén van, nem tudod kivenni a zárszerkezetet sem. A torx csavarok eltávolítása előtt ezt szedd ki. A kilincs bovbenét is ki kell akasztani.
sok sikert.
Rupiax
Előzmény: deltaterenye (1793)
deltaterenye Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1793
Ok. Köszi, próbálkozom. Jól láttam? a 2db 6-os csavart kell kiszednem az ajtóoszlop felőli oldalról (torx csavarok) hogy a vezérlőt ki tudjam venni?
Előzmény: pacs_425 (1791)
ckerti Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1792
Ne fokozd, mert én is elkezdem a szaharabézzsel! :-))
Előzmény: P500B (1789)
pacs_425 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1791
A komplett zarszerkezet 30-40kHUF, gyariban szvsz 50 is lehet.

En itt neznem:
http://www.tlxkft.fw.hu/
vagy
http://www.radius.ehc.hu/

A nagytopik:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819&la=57280205

--
pacs_425
Előzmény: deltaterenye (1790)
deltaterenye Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1790
Köszi mindenkinek a választ.
Levettem a kárpitot, aztán elborzadtam (ahogy írtad nem egyszerű szülés kiszedni) ha vanni akarok egy másikat (komplet kütyüt az ajtóba) merre nézzek szét? Mi lehet az ára? Ja hogy megyek át a "nagytopikkba"?
Előzmény: nohab (1781)
P500B Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1789
P500B Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1788

 

 NEKEM IS ÉRDEKES A SZIN"VARÁZS"

 

P500B Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1787
cappuccino-bézs metál - PEGASUS 7,0JX17" 225/45R17
Előzmény: ckerti (1783)
prokop Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1786
Koszonom.
Előzmény: fepeti001 (1785)
fepeti001 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1785
hello

neked egy Connects2 aux adapter kell.

http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=42&manID=229&modID=552

vagy

http://www.carlink.hu/product.html#connects2_cd
Előzmény: prokop (1782)
ckerti Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1783

Érdekes, ezken a képeken szaharabézs a kocsid (mint az enyém és drMinit-é.

Az előzőeken más árnyalatnak tűnt.

 

Mi a valóság?

 

Mellesleg szép kocsi, majd a talin megnézem a fóliázott ablakodat is.

A felni nagyon jó.

Előzmény: P500B (1773)
prokop Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1782
Erdekel, hogy valakinek sikerult-e egy 2002es Octavia radiojahoz csatlakoztatni -3.5mm-es jacken - kulso mp3 lejatszot. A keszulek gyarilag nem rendelkezik ilyen aljzattal es elso nekifutasbol, a radio hatlapjan sem talalok ilyen lehetoseget/labkiosztast. Szoval, van ra megoldas? Tudom hogy cigigyujtosvegu FM modulator kutyuvel atviheto a kulso lejatszo jele, de engem most kivetelesen a kabeles osszekotes erdekelne. Kosz.
nohab Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1781
Elhalálozott a zárban a mikrokapcsoló, nem érzékeli a zárást. Azt hiszem, hogy valaki csinálja ezt, gyere át a nagytopikba. A nagyobb gond vele az, hogy baromi macerás kibontani a zárat az ajtóból...
Előzmény: deltaterenye (1778)
P500B Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1780
BING-BING-BING-BING-BINGGGGG!!!!! HELYES A VÁLASZ!!!!:O))
Előzmény: TUZI (1777)
Rupiax Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1779
Szia!

Nekem Golf IV-nél volt hasonló, csak az menet közben is nyitotta zárta az ajtókat.
Szervizben zárcserét javasoltak N x 10eFt-ért. Meg lehet javítan csak türelem kell hozzá. Nekem a zárszerkezeten belül lévő NyÁK lemezre forrasztott csatlakozó egyik érintkezője lett kontakt hibás. Megforrasztottam, utána jó lett. Javaslom, mielőtt szétszeded a zárat, asztalon fényképezd le mert rendeteg ilyen-olyan rugó van rajta.
Előzmény: deltaterenye (1778)
deltaterenye Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1778
Sziasztok.
Új vagyok nálatok. Sikerült szert tennem egy 99-es 1.6 SLX octavia kombira amihez semmi papírom nincsen (kivéve a forgalmi meg mismik) Tudna valaki ajánlani valami kezelési vagy üzemeltetési leírást valahol?
Ja meg egy kérdésem lenne... a vezető oldalról nem zár a centrálzár (csak azt az ajtót zárja). Jobbról tökéletesen zár mindent.
Ha a bal első kárpiton lévő zárógombbal zárom akkor bekattan de röktön utána vissza is kattan. Mi a túró lehet vele?
Ja Salgótarjáni vagyok, alufelniket nem tud valaki itt a környéken?
Még egyszer előre is köszi a segítséget: Csaba
TUZI Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1777
Hoppácska, leeset honnan ismerős a niccked.:-) P mint Pannónia???
Előzmény: P500B (1776)
P500B Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1776
gyári 17
Előzmény: Rupiax (1774)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1775

Egyszer összenéztük valakivel és 160-nál pontosan ugyanannyit, 3300-at forgott a kézi 5.-ben és a DSG 6.-ban. Mindkettő 1.9-es dízel volt.

Ha jól tudom, akkor  a DSG 1. és 2. fokozata rövidebb, a 3.-tól kezdve nincs különbség a kettő között. 

Előzmény: hixel (1771)
Rupiax Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1774
Szia P550B!

Milyen felni van a gépen?
Rupiax
P500B Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1773
 meg vagyok elégedve! már 800km van benne....
ac07 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1772
van ilyen verzió, megnéztem a skoda.hu-n
Előzmény: hixel (1771)
hixel Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1771
Tudomásom szerint létezik 2.0 motor kézi váltóval és az 6 fokozatú. Bár lehet ,hogy tévedek, és csak DSG van. Hmmm,hmmmm.
Az 1.9-es kézi ötfokozatúm 150-nél forog 3000-et. Eddig csak azt nem tudtuk,hogy a 2.0 ilyen tempónál mit forog DSG-s, vagy kézi váltóval.

Köszi az eddigi segítséget.

Előzmény: TUZI (1766)
TUZI Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1770
Állj! 130 paci, én az én 105 lovasomról beszéltem.:-) De nincs jelentősége hogy hány lovas, lényeg a jól illesztett váltó áttételek. A dízel amúgy is szereti a több fokozatott a kevés nyomaték szélesség miatt. A lényeg meg kel találni az egyensúlyt. Szerintem a 1,9-es OII-nél eltalálták.:-)

"jo a hosszu válto csak erö kell hozzá."
Ebben pedig 100%-ig igazad van.

Érdekesség, egyszer olvastam egy cíkket egy kétkerekű motorról, egy elme háborodot bele préselt egy V8-as blokkot. Na mivel súly nyema ,erő doszta, nem is rakott váltót rá, nem volt üres ,csak kiemelt kuplunk, és góóó. :-)))))
Előzmény: Zolkobatyo (1769)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1769

az autom 160-nál forog 2800-at. és 130 lovas széria korában sem volt lomha a hosszu 6-os miatt.

250-nél forog most 4400 körül. jo a hosszu válto csak erö kell hozzá.

 

Előzmény: TUZI (1768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!