Elkészült a zárjavító készlet. A mellékelt anyagokkal javítható az ajtózár, így nem kell az elkopott kapcsoló miatt új zárat vásárolni. Hibajelenségek: belsőtérvilágítás nem működik, LED nem villog, fényszoró bekapcsolva felejtésére figyelmeztető hang nem szól, belső ajtózáró gomb használatakor a hibás zár visszanyit, üzemanyagszivattyú ajtónyitásra nem indul, stb. A módosított kialakításnak köszönhetően a hiba többé nem fordul elő. Azoknál a záraknál is használható ahol a kapcsoló már bemarást okozott az excenteren. Javítási idő 10 perc (kiszerelt zárnál). A csomag tartalma: 1db speciálisan előkészített mikrokapcsoló (IP67), 2db kapcsolóillesztő műanyag lap (bal ill. jobb oldali zárhoz), 2db zsugorcső, szerelési segédlet. Remélem sokat tudok vele segíteni. (Én már kétszer cseréltem zárat, az első annyit bírt mint a gyári a második (bontott) két hónapot.)
Igen ,tudom ide elég kevesen írogatunk, de még is, valahogy nem igazán hallok sok panaszt a kodákra. Pedig ha valaki tollat ,billentyűzetett ragad azt álltalában nem azért teszi hogy azt írja hogy milyen szép és milyen jó az autó. Álltalában ha valaki ír azt azért teszi mert gondja van és segítséget kér vagy szidja mert ez sem jó meg az sem. Nekem már lassan 2 éves lesz , de nem írtam a népitéletbe, mert, nincs gondom azt pedig minek ismételni hogy szuper, kettő igazából nem is járok túlsokat az autóval akkor mit okoskodjak. Bár a másik autóról sem írtam ,pedig abba már bőven 100 ezer felet tettem Km-ert. Majd talán egyszer rászánom magam és beirom a véleményem. Érdekes hogy néha ráismerek az íróra, csak a szöveg alapján. Pl. golyó ,mondjuk őt már régen ismerem, de volt már olyan hogy más márkánál is összefutottam ismerős arccal.
Alapvetően a cégünknél csak én szeretem a Volvokat. Svéd részről felvetődött ugyan a gondolat az OII beszerzésekor,hogy használhatnánk svéd autókat. Az ár miatt maximum V50-es lehetett volna, de a kipróbálása után közösen úgy döntöttünk a kollégákkal ,hogy marad az Octavia. Bár nekem kicsit fájt a szívem a Volvo után de azt be kellett látnom,hogy az Octavia nagyobb, tágasabb, kényelmesebb mint a V50-es.Nameg persze az Octavia már hozzánk nőtt. A V70 ötletemtől pedig megemelkedett a főnököm vérnyomása:)))) Pedig azért már beáldoztam volna az Octi-t. :))))
"Ha ezt főnőköm hallaná. Volvó mániás, szerintem még az alsója is volvó feliratos.:-)"
Kerdez meg tole tudja-e hogy a Volvokba mindenfele motort pakoltak, pl. Renult, VW Transporter :) Legalabbis regebben igy volt, most nem tudom mi a palya.
Az Octik között az enyém most az egyetlen OII. Ebben most 55 000km van. A 300 000km egy 1.6SR motorosban van, ez volt az előző autóm csak nem lett eladva hanem tovább használják az irodisták. 250 000km környékiekből pedig egy db 1.9-es 90 Le-s a többiek az 1.9-es 110 Le-sek. Egyébként nem egyszerre fut nálunk ennyi autó, hanem 1999 óta használ ilyeneket a cég és ezek cserélődnek , illetve 1-2 új kollégával ha bővül a cég Ők kapnak újakat.Most elvileg május környékén jön 2db 1.9 PDTDI. Azt csak érdekességként mondom,hogy a cég svéd tulajdonú és a svédek döntöttek az Octavia mellett.
Az ilyenek miért nem vesznek fakerekű biciklit. :) Valamiért az ismeretségi körömben még soha nem hallottam ilyen rossz autóról.(Most nem csak kodáról beszélek). Valóban vannak problémásabb masinák na de,hogy ennyire az szerintem túlzás. Ha ennyire rosszak akkor miért van,hogy a cégnél lévő "tizenvalahány" Octávia közül még egy sem produkált ennyi hibát. Hozzá teszem,hogy 250 000 és 300 000 km között cserélik őket. Na jó most nem akarom ennyire védeni a cseheket. :)))))) ---de ezek az ökör írások feldühítettek.
Az kellemetlen ha nem azt kaptad amit kértél. Próbálj érvényt szerezni követelésednek, mert ha azt rendelted / fizetted ki, akkor ami jár az jár, de cseppet se bánkódj hogy nincs benne. A gyári dolgok sajna nem sokat érnek. Ez ugyanúgy igaz a riasztóra, mint a gyári inditásgátlóra is. Egy- két utólagos dolog sokkal többet ér.!!! Minit
OZ F1 EVO 5×100/114,3 7,5×16 ET35 tipusú dupla lyukosztású alufelni eladó (Skoda Octávián volt, de sok más márkára is megfelelő). Minden gyári tartozékkal, egy nyarat futott, szinte új, néhány használati nyommal. Ajándékba adok 4 db kerékőrt (B65 14×1,5), illetve 4 db "kopottas" GOOD YEAR Hydra Grip 205/55 R 16" abroncsot (az abroncsok nincsenek a felnire szerelve). e-meil nyilvános, telcsi: 06-30-941-6382
Még egy kérdés! A Stream rádióhoz kapott valaki kódot, vagy a "Komfort lopás elleni kódolás"-ra hívatkozva nem adnak? Amúgy lehet hozzá magyar nyelvű kezelési útmutatót kapni, csak kérni kell, mert alapból nem adják. Bár ez is elég szegényes, mert pl. az MP3 funkciókkal nem foglalkozik. Ha kell valakinek, szívesen bescannelem.
Én is így olvastam a gépkönyvben, de nekem nincs ott mind a két kapcsoló, csak az egyik (belső mozgás érzékelő tiltás). Ezek szerint nem az a riasztó került a gépbe mint amit megvettem. Mehetek reklamálni :-(
Nekem belső védelmes emelésellenes gyári risztóm van. A két funkciónak van két külön kapcsolója megfelelő piktogrammal a középső oszlop alján. Magyarul a vezető fenekénél bal oldalon.