Igazából ,ha nagyon figyelek akkor nekem is kattog, de nem zavaró. Engem különösebben nem zavar ,így nem is érdekel. Ha nem nagyon muszály én nem engedem szétszedni. Ez még számomra nem az a kategoria.
Üdv. mindenkinek. Most írok először az autómról.Kiváncsi lennék,hogy más is küzd-e hasonló problémával. Octavia II-met újonnan vettem.Digitklímája elejétől fogva kattog hidegen( bemelegedve kevésbé hallani).Garanciában kicseréltek már benne több légterelő állítómotort és a klíma vezérlő elektronikáját is (miután az elektronika szoftverét többször frissítették). Próbálják megmagyarázni,hogy ez a kattogás természetes jelenség,de én egy kicsit kételkedve fogadom ezt el az autó 5,5 milliós árához képest. Várom esetleges tapasztalataitokat vagy esetleges megoldást problémámra.
Köszönöm a segítséget. Biztos, hogy bovdenes, megnéztem. A kitről is tudok, csak fölöslegesen nem akarok 13k kidobni egy bovdenért (kitben). Akkor ezek szerint nem tudsz elektronikus (pdf) formában javításit. Orosz nyelvűt találtam, csak azt nem értem és nem teljes.
Sikerült szert tennem egy 1,6-os Octaviara!:-) Természetesen használt és egy-két dolog javításra szorul rajta. Gondoltam megkérdezlek titeket, tudtok-e segíteni benne.
az első az lenne, hogy tud-e valaki gernictámaszhoz bowdwnt szerezni, vagy olyan helyet, ahol beszerezhető
a gyári hangszórók elég érdekesen szólnak, érdekelne, hogy kinek milyen hangszóró van beépítve és milyenek a tapasztalatai
tud-e valaki javítási kézikönyvet (elektronikus is jó) hozzá
Elkészült a zárjavító készlet. A mellékelt anyagokkal javítható az ajtózár, így nem kell az elkopott kapcsoló miatt új zárat vásárolni. Hibajelenségek: belsőtérvilágítás nem működik, LED nem villog, fényszoró bekapcsolva felejtésére figyelmeztető hang nem szól, belső ajtózáró gomb használatakor a hibás zár visszanyit, üzemanyagszivattyú ajtónyitásra nem indul, stb. A módosított kialakításnak köszönhetően a hiba többé nem fordul elő. Azoknál a záraknál is használható ahol a kapcsoló már bemarást okozott az excenteren. Javítási idő 10 perc (kiszerelt zárnál). A csomag tartalma: 1db speciálisan előkészített mikrokapcsoló (IP67), 2db kapcsolóillesztő műanyag lap (bal ill. jobb oldali zárhoz), 2db zsugorcső, szerelési segédlet. Remélem sokat tudok vele segíteni. (Én már kétszer cseréltem zárat, az első annyit bírt mint a gyári a második (bontott) két hónapot.)
Igen ,tudom ide elég kevesen írogatunk, de még is, valahogy nem igazán hallok sok panaszt a kodákra. Pedig ha valaki tollat ,billentyűzetett ragad azt álltalában nem azért teszi hogy azt írja hogy milyen szép és milyen jó az autó. Álltalában ha valaki ír azt azért teszi mert gondja van és segítséget kér vagy szidja mert ez sem jó meg az sem. Nekem már lassan 2 éves lesz , de nem írtam a népitéletbe, mert, nincs gondom azt pedig minek ismételni hogy szuper, kettő igazából nem is járok túlsokat az autóval akkor mit okoskodjak. Bár a másik autóról sem írtam ,pedig abba már bőven 100 ezer felet tettem Km-ert. Majd talán egyszer rászánom magam és beirom a véleményem. Érdekes hogy néha ráismerek az íróra, csak a szöveg alapján. Pl. golyó ,mondjuk őt már régen ismerem, de volt már olyan hogy más márkánál is összefutottam ismerős arccal.
Alapvetően a cégünknél csak én szeretem a Volvokat. Svéd részről felvetődött ugyan a gondolat az OII beszerzésekor,hogy használhatnánk svéd autókat. Az ár miatt maximum V50-es lehetett volna, de a kipróbálása után közösen úgy döntöttünk a kollégákkal ,hogy marad az Octavia. Bár nekem kicsit fájt a szívem a Volvo után de azt be kellett látnom,hogy az Octavia nagyobb, tágasabb, kényelmesebb mint a V50-es.Nameg persze az Octavia már hozzánk nőtt. A V70 ötletemtől pedig megemelkedett a főnököm vérnyomása:)))) Pedig azért már beáldoztam volna az Octi-t. :))))
"Ha ezt főnőköm hallaná. Volvó mániás, szerintem még az alsója is volvó feliratos.:-)"
Kerdez meg tole tudja-e hogy a Volvokba mindenfele motort pakoltak, pl. Renult, VW Transporter :) Legalabbis regebben igy volt, most nem tudom mi a palya.