Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2771

Hali Toli!

Végreeee!!!  Megrendelés leadva!..:-)) Lacetti-projekt beindult!..:-))

Na és a kicsike: 1.4 Elite HB mint a tied!..:-)) .....merthogy Poly Silver lett végülis, nem beige..:-))

Sikerült lealkudni úgy, hogy a lemezfelnik a csomagtartóban, 4 db alessio montecarlo 15"-os a gyári gumikkal rajta. Kértem még rá az eredeti hátsó légterelőt és egy vonóhorgot is....mindezt kereken 3 millióért. Nekem úgy tűnik, hogy nem rossz bolt. Szerinted? Valahol Pest alatt egy kikötőben vár már rám a kicsike, ugyanis megkaptam az alváz és motorszámot is....ott sóvárog a gazdija után..:-)) Aztán még hátravan négy kemény év, amire a másik felét kifizetem. De nem érdekel! Már nagyon várom, hogy itt simogathassam a garázsban! Kapnak az ablakok még szép fekete fóliát, no meg egy sebváltózár is kell. Merthogy a riasztó csak visít, már senki nem figyel arra. Ha valaki ki akar rámolni egy autót, akkor azt fényes nappal forgalmas utcán riasztó mellett is megteszi. Az a lényeg, hogy el ne vigyék a kicsikét, cuccot meg nem kell az ülésen hagyni. Talán asszony is megérti ezt és nem a táskája miatt verik majd be az ablakot..:-)) Tényleg. Nem tudja valaki, hol lehet gyorsan és olcsón beszereltetni? Olyan típus kellene, amelyikből nem kell külön tárolóba kihúzni a biztosítószeget, hanem csak kijjebb a kulccsal, de benne marad a helyén, nem kell pakolgatni. Na egyelőre ennyit....jön a feszült várakozás! Másfél hét múlva már itt lesz a kereskedésben, jún. másodikán a pénzt is ki tudom fizetni kamatvesztés nélkül és hazaterelgetem a kicsikét!

Addig is jó utat mindenkinek!

Neked Toli, mint szín és típustárs: külön üdvözlet! :-)

 

Előzmény: Toljadneki (2754)
Secretknight Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2770
Hát nekem az astrámnál volt ilyen.És minden tökéletesen működött(uj termosztátnál).
Én egyszerűen letakartam a fél hűtőt ha jött a tél.Pont annyi hely volt a hűtő előtt ahova befért egy műanyag lap....egy mozdulattal be-ill.ki tudtam venni.0 fok alatt muszáj volt ezt csinálni,viszont utánna jött a meleg rendesen,elég hamar...
Tudnivaló, a Fastra motorja "túlhűtött rendszerű" mondta a szerelőm...
Lehet hogy a 1,4 Lacsival is ez a helyzet?Nem tudom...
Előzmény: cucogany (2769)
cucogany Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2769
Az a helyzet, hogy amikor a vízhőmérséklet - nagy nehezen - elérte az üzemi hőfokot, akkor a termosztát nyitott, a hőmérő mutatója azonnal elindult balra, vagy 10-15 fokkal lejjebb megállt, innen elég nehezen melegedett megint üzemi hőfokra, de amint elérte, kezdődött minden elölről, amíg a teljes hűtőrendszerben fel nem melegedett a víz. Onnantól kezdve jött befelé a meleg levegő. Persze ez csak Pesten tudott megtörténni, vidéki úton erről szó sem lehetett, mert a menetszél annyira hűtötte a hűtőt, hogy nem tudott az egész rendszer felmelegedni, így csak langymeleg levegő jött befelé. A belső keringetés szóba sem jöhetett, mert azonnal bepárásodtak az ablakok. Én azt gondoltam, hogy a Lacsinak ilyen a fűtése és visszasírtam az 1200-as Ladák fűtését. Olvastam rockdobos kolléga hozzászólását az erős fűtésről és nem akartam elhinni, mert úgy gondoltam, hogy két Lacsi fűtése között ennyi különbség nem lehet.
Előzmény: Sarkany (2768)
Sarkany Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2768

én sem voltam megelégedve a fűtéssel

 

Azzal pedig valami gond lehet.

Nálam nagyon erős a fűtés. Néha olyan érzésem támad, le fogja pörkölni a lábamról a szőrt!

rockdobos kollega is panaszkodott egyszer, hogy megolvadt és eldeformálódott a cipőjének a talpa...

Előzmény: cucogany (2766)
subvoice Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2767

Sziasztok!

 

Fűtés-hűtés témában az én észrevételeim. Alapjáraton az életben nem melegszik fel, sokáig így járatni télen Dunába hányt benzin.

 

A klíma leginkább a beindítása utáni percekben fogja a motort, miután a kompresszor "bejáródott" nem sok vizet zavar. Sok összehasonlítási alapom nincs, de szüleim Transporterében a klíma sokkal jobban megfogja a motort (2.5TDI, nem egy gebe). Igaz, itt azért a klíma is jóval nagyobb teljesítményű.

 

Nyári napokon ha az autó napon állt és a fülkében ezer fok van, akkor a lehűtésre nekem bevállt az alábbi módszer:

- első ablakok le;

- klíma 1. fokozaton bekapcs;

- pár percig így autózni, míg a fülkében elviselhető hőmérséklet lesz;

- addigra a rostélyokból is hideg levegő fog jönni;

- ablakok fel;

- belső keringetésre átkapcsolni.

 

A klímának sokkal könnyebb a dolga, ha nem a kinti meleget, hanem a benti hűvösebb levegőt kell szinten tartania. Ezzel a módszerrel a legnagyobb kánikulában is 1. fokozaton (zaj!) kellemes hőmérsékletet lehet tartani.

cucogany Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2766
Az enyém is piros Lacsi, a télen én sem voltam megelégedve a fűtéssel, ezért elvittem a Gyulai szervizbe, ahol nem cseréltek termosztátot, mert bemérték és megállapították, hogy a gyári értéknél kezd el nyitni. Bele kellett nyugodnom, hogy a fűtés csak hosszú távon működik rendesen.
Előzmény: piroslacsi (2751)
Picuj Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2765
Én speciel nem vagyok oda a lépcsőshátú kocsiért. (kombibuzi vagyok:) A Lacetti Sedan feneke azonban tényleg szép, és magasről pipálja pl. a G Astráét, vagy bármely más kategóriatársét. Olyan szexi. :D
Előzmény: Tschaby (2759)
Komis Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2764

Tényleg klasszik a dizájn. Majd élőben is megvizslatom a szalonban is..

Felszereltséged milyen?, mert úgy látom nem puritán verzót vettél..:-))

Előzmény: hicar (2761)
Komis Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2763

Dettó!!

 

Azért +80L hátra = mennyország négykeréken :-))))

Előzmény: Secretknight (2758)
kojot68 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2762

Sziasztok!

 

Először is annyit, hogy már fél éve rendszeres olvasója vagyok a fórumnak (amióta megvan a Lacsi), de még csak egyszer írtam ide, akkor is csak a listára írtam föl magam :) (32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)). Lassan meglesz a 8. 1000 km. Imádom a hibái ellenére, élvezem vele a közlekedést. Lomhább, mint a régi Thaliám, de sokkal komfortosabb. És és föld, na :)) Igazán csak a klímában csalódtam. Most, hogy egyre gyakrabban van meleg idő, én is egyre gyakrabban kapcsolom be, és úgy érzem, hogy nagyon levesz a motor teljesítményéből. Más hasonló kategóriájú autóknál is ez a helyzet? Pl. ha piros lámpánál állok, és bekapcsolom a klímát, az alapjárat picit ugrál (a mutató elmozdul kb 1mm-t), aztán abbahagyja, de a sebváltón érezni lehet valami remegést. Ezen kívül azt is észrevettem, ha akkor kapcsolom ki a klímát, amikor nyomom a féket, akkor a fék keménysége csökken, és úgy 0,5 cm-t "beesik" a pedál... Más is tapasztalt ilyet? Mert ha nem, akkor gondolom irány a szervíz :)

 

üdv

kojot68

hicar Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2761
A 4 ajtós belső!
hicar Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2760
Lehet kapni gyári csomagtartót a márkakereskedésekben kb 35.000,- ért.! Legalábbis a chevrolet dunánál van!
Előzmény: surrender (2755)
Tschaby Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2759

Mondjuk nekem a 4 ajtósnak pont a feneke az ami tetsz.:-))

Vagy úgy hátulról féloldalról :-)

Előzmény: Komis (2757)
Secretknight Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2758
Forever 5door, praktikus,sportosan elegáns...imádom.
Azért a többi Lacetti is gyönyörű :)))
Előzmény: Komis (2757)
Komis Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2757

Nos, ha megnézitek a prospektusokat, akkor a következőt látni.

 

Az 5ajtóst mindig a fenekéről fényképezik, mert annál szebb popsi csak a barátnőmnek..:-))) A 4ajtóst mindig oldalról, mert valóban klasszikus eleganciát sugall. A combit elsősorban elölről és kicsit srégen, így baromi hosszúnak tűnik.

 

Ki van ez találva..

 

Az első négyajtósok hátulja nem tetszett, mert túl amerikaias volt. Tudjátok, az amikor a lökös 30 cm távolabb van a csomagtartótól. Nekem ez iszonyú látványra. A mostani sorozatnál ez szebb, nincs olyan nagy túldimenzionálás.

 

A belsőket nem nagyon hasonlítottam össze. Túl hamar leragadtam az 5ajtós kivitelnél...:-))))

Előzmény: hicar (2756)
hicar Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2756
Igen, egyetértek a sedán belűl elegánsabbra sikerült, nemcsak a szerelvényfal lett elegánsabb, az ajtó kárpitok is mások. Sőt még a belső kilincsek is szebbek. Azt hiszem ezt direkt így is tervezték. Az ötajtóst meg egy kicsit sportosabbra alakították ki. A sedán meg egy igazi négyajtós eleganciáját sugallja. Szerintem a karosszéria is nagyon szépre sikerült, nemhiába ezt is az olaszok tervezték. Többekközött ezek miatt is választottam a sedant nemcsak a csomagtartó mérete miatt.
Előzmény: Toljadneki (2753)
surrender Creative Commons License 2006.05.05 0 0 2755

Hali lacsisok!

 

Tetőcsomagtartót szeretnék 5 ajtós lacsihoz. Gyári nincs úgy tudom. Van valakinek ilyen tapasztalata, milyet lehet rárakni rendesen?

 

Thanks előre is.

Toljadneki Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2754
Hello !

Üdv. a fórumon !

Szerintem egy "biztos ami tuti" pillantást a szervíz részéről mielőbb megér a dolog. lehet, hogy egy bagatell semmiség, de lehet ennek az ellenkezője is !

Toli. :)
Előzmény: piroslacsi (2751)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2753

Hi !

A sedannak szerintem nagyon szép a kozépkonzolja, szebb - nekem - mint a többi ! Valahogy elegántosabb ! :))

Előzmény: hicar (2750)
Bejfez Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2752

Én a magamét nem adom el...!

Legalább is 4-5 évig.

Előzmény: Komis (2746)
piroslacsi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2751

Sziasztok! Üdvözlök mindenkit!

 

Tavaly Karácsonyra leptük meg magunkat egy 1.6-os piros színű Lacettivel. Mivel abban az időszakban meglehetősen hideg volt, elég nehezen indult be a fűtése. Ezért el is vittük az egri márkakereskedésbe, ahol azonnal kicserélték benne a termosztátot. Akkor úgy éreztük, hogy melegebbet nyom, de későbbb kiderült minden maradt a régiben.

Egyébként már lassan 7 ezer km lesz benne és idáig semmi rendkívülit nem tapasztaltam. Két dolgot kivéve. Az egyik az, hogyha a kormánykereket folyamatosan körbeforgatom, akkor súrlódó, kattogó zaj hallható a burkolat alól, a másik pedig az, hogy a kormánykerék fordításánál egy ponton koppanást érzek. Ezt úgy érzem, olyan, mint amikor a Zsigulinál a kormány gömbcsukló koppant annak idején.

Kérdésem a következő: van-e közületek valaki, aki már tapasztalta ezeket a jelenségeket és ha igen akkor mi a teendő.

 

Annyit én is sejtek, hogy a legközelebbi szervizkor mindezeket elmondom.

 

Engem az érdekelne, hogy várjak-e addig vagy már korábban vigyem el a gépet szervízbe?

hicar Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2750
Hali!
Nekem Sedanom van és szerintem igazán az 1.6-os motor illik hozzá, nem éreztem, hogy az 1.8-as valamivel is jobban menne. Legfeljebb a végsebesség körül van eltérés. Én nagyon megszerettem, jó kényelmes van hely bőven benne, szerintem jobbak mint az Octáviák vagy a Focusok, nem is beszélve az áráról. Hiba semmi! A kidolgozás minősége is jó, precizen összerakott autó, nem zörög semmi. Csöndes motor. Mire vagy még konkrétan kiváncsi?
Előzmény: Tschaby (2744)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2749

Hi !

A használtautó.hu - n elég sok kinti Lacsit lehet találni, főleg sedant és 5 ajtósat. Jó kis két lityis mocikkal, kevés km - rel.

Jó böngészést !

Toli. :)
Előzmény: Tschaby (2744)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2748

Hi fanok !

A vízenfutáshoz : most hétvégén M3 szakadó esőben, 140 km/h körül tartottam, nem vettem el, és nem éreztem semmi rosszat a gyári Hankook cuccossal. Előtte az Ignisen, sőt előtte a Lanoson is 195 - ös Sava Intensák voltak, azokat dícsérik vízen, de nem éreztem, hogy a Hankook bármiben gyengébb lett volna. Aztán lehet, hogy nagyobb a biztonságérzetem a Lacsiban mint az Ignácban volt, mert annál rendszerint elvettem esőben, mert féltem, hogy megúszik, de a Lacsinál nem paráztam ettől. Jó, nem mondom, hogy lazán vezettem, de nem volt gond.

Toli. :)
Előzmény: IJN Yamato (2728)
t-bird Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2747
Úgy keresd, hogy Suzuki Forenza, vannak belőle szépek, kb egy évesek, főleg 2 literes, Platinum vagy Diamond (ilyen Európában eredetileg nincs is) felszereltséggel, kevés mérföld, tip-top állapot, nagyon jó áron.
Előzmény: Tschaby (2744)
Komis Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2746

"Sedan mennyire elterjedt itt köztetek"

 

A topik flotta:

01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 győzelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43.Secretknight-1.6 elite HB denim blue

 

"1.4-hez semmi felszereltség nincsen"

Van! úgy hívják Elite.. www.chevrolet.hu

 

"tapasztalat a szervizelésével? kell-e a kötelezőn kívül"

sokszor még az sem kéne..:-))

 

"vannak-e hibák amik sok kocsinál előfordultak"

ha lesz majd szólunk..:-))

 

Üdv

 

 

Előzmény: Tschaby (2744)
Tschaby Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2745

Még egy kérdés.

 

Említettétek itt a dizelt. Hol lehet erről infot találni?

Előzmény: Tschaby (2744)
Tschaby Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2744

Sziasztok Lacettisek!

Én nem vagyok az de érdekel a szerkezet.

Jelenleg 4ajtós kocsim van így ragaszkodnék ehhez a felépítéshez. Nekem spec szimpatikusabb a 4ajtós Chev Lac.

 

Szóval arra vonatkozóan szeretnék tőletek infot kapni, hogy mennyire jó autó a Lacetti.

- a fogyasztásról olvastam eleget :-)

- Sedan mennyire elterjedt itt köztetek?

- Sedant érdemes/szabad-e 1.4 motorral venni? (Habár ahogy néztem az 1.4-hez semmi felszereltség nincsen)

- mi a véleményetek a külföldről hozott Lacikkal? (elég előnyös áron lehetne külföldről hozni. esetleg 1.8-ast 1.6 árban)

- mi a tapasztalat a szervizelésével? kell-e a kötelezőn kívül?

- vannak-e hibák amik sok kocsinál előfordultak?

 

Előre is köszi.

 

 

IJN Yamato Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2743
Hallottam a régi legendákat.:-))
Akkor én egy régi, legendás alak vagyok:-)) - '77-ben 3,00-3,10-ért ment :-)). (És nem volt jövedéki termék.):-)
Előzmény: Komis (2742)
Komis Creative Commons License 2006.05.03 0 0 2742

Frissen csapolva a tankból még olcsóbb volt...

Hallottam a régi legendákat.:-))

Ha belegondolsz - 80szoros áremelkedés 30-40 év alatt..Hmmm

Előzmény: IJN Yamato (2741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!