Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Dkv-fan a honlapodon ha be mek a fotó pályázatra és meg nézném a képeket hibát ír ki és nem azvan írv hogy - DKV kategória - Hajdú Volán kategória hanem - DKV ketegória - Hajdú Volán ketegória
Bekövetkezett, ami várható volt. A KDB megtiltotta az önkormányzatnak a villamosbeszerzésre kiírt pályázaton győztesnek kihirdetett pályázóval a szerződés megkötését!
Egy újabb dolog a honlapomon. Készül a debreceni tömegközékedési naptár, melynek az a lényege, hogy adott nap kiírja, hogy anno mi történt ezen a napon a DKV, illetve a Hajdú Volán, valamint jogelődjeik életében (lehet ez egy jármű forgalomba állítása, selejtezése, bármi.)
Hogy minél több adat legyen benne a naptárban, Ti is küldhettek be dátumokat egy kérdőív segítségével, melyet itt találtok:
Meg tudná nekem mondani valaki hogy március 15-én milyen rend szerint közlekednek a buszok,trolik, villamosok? Mert a DKV honlapján nem találtam erre vonatkozó dolgot.
Tudom. Ettől függetlenül a szoftver elvileg képes kellene, hogy legyen arra, hogy forda alapján felkínálja a következő járatot, ez így volt "beígérve".
Unikuminak üzenem, a 44232 hsz-ére hogy mikor beáll a busz, és leveszi az elektronikus táblát, akkor a viszonylat marad, csak azt kell átállítani, hogy merre felé. Lehet, a sofőr tartalékos volt, és előző 24-es volt, és rosszul állitotta be, mert csak visszát nyomott.
Mocskos szájú verebek voltak.:D A doberdós rész valós, a rendszer pedig kb. 20-30 buszt nem lát ez 100%. Majd ha ezt megoldják akkor irányíthatnak bentről.:-)
A forgalomirányítók először a Doberdóról mennek ki az ITK-hoz, de nem áprilisban, hanem most márciusban. Utána meg a többi helyről. A forgalomirányítórendszer pedig az összes buszt látja folyamatosan, de néhánynak a poziciója téves. Ez azért van, mert a busz GPS vevője nem kap jelet. (Ilyen pedig előfordulhat).
Mostantól - unikumi által az utolsó HV-s hónapokról készítetthez hasonlóan - be lehet küldeni a Debrecenben közlekedő autóbuszok előfordulását, melyről statisztika a honlapomon fog készülni.
Olyat is csiripeltek a tavaszi napsütésben a kis verebek, hogy a központban nem látszik az összes busz a monitoron,
A telephely átadásakor bemutatott diszpécserközpontban én is ezt tapasztaltam, illetve mintha nem a valóságnak nem megfelelően mutatta volna a buszok pozícióját. Több járat nem ott volt, ahol lennie kellett volna. A déli városrészben kb. 3 buszt számoltam meg összesen. (Hogy azóta mi változott nem tudom)
A.R.C. is félrebeszél. Innen-onnan azt tudtam meg, hogy elsőnek a doberdón (áprilistól elvileg) nem lesz forgalomirányító, mert az a "legkönnyebb" irányítóhely és a központból fogják irányítani. Ha sikeres lesz a többi irányítóhelyről is elrakják a forgalomirányítókat a központba. Aztán, hogy ebből mi lesz majd az okosok megmondják. Olyat is csiripeltek a tavaszi napsütésben a kis verebek, hogy a központban nem látszik az összes busz a monitoron, ha ez így marad akkor mindenhol nem lesz központi irányítás. Szurkolok, hogy sikerüljön nekik.
Én is köszönöm a pontosítást! Le is döbbentem nagyon azon, amit mondott a sofőr.
De ezek szerint a sofőr igencsak félreértelmezte az utasítást, mert ugyan csuklós busz volt, de a klíma is teljes mértékben ki volt kapcsolva. Remélem holnap nem az illető jön reggel.