Szép napot! Reméem nem off kérdés de V63 049 mivel áll? Valamint V63 150 és 156-hoz miért nem állnak neki? Nincs pénz vagy egyszerűen a gépek nem kellenek ? ( Netán az alkatrészek nem érkeztek meg?) Válaszokat előre is köszönöm! Remélem nem voltam tolakodó a kérdésekkel!
Mert élvekkel ezelőtt leállt asszem hajtómű miatt. Azóta csak fogyatkozott, még nem hoztak egy M28 2008-ast és átvette a helyét. Pénz nincs rá, stb, stb.
Én inkább azon csodálkozom, hogy a M44 130 és a M62 227 maradványa miért nem?!
A VF 06-os fűtőgép teljes felújítása jól halad. A kasznit lakatolják ki a szakemberek. A főtrafó is átesik kissebb toldozáson-foltozáson.
A 1047 001-es Teknő hétfőtől péntekig ZÜ2-es nagyjavításon van. A tetőelemek lekerültek, bizonyos részegységek, mint pl levegős állvány kiemelésre kerültek.
Mindent lehet, csak akarni kell! Bp Keleti gépészet elköltözött, Bp Déli elköltözött, Északi jjü elköltözött, Bp Józsefváros pu megszűnt, "Nyugati gurító" megszűnt!
Fradit is el lehet gépészetestül Istvántelekre, pl. A rendezőt is megoldanák valahogyan. De addig jó, még komolyabban nem foglalkoznak ilyesmivel!
hálistennek ezt nem tudják megcsinálni.Nincs hely ahova ki tudnának költöztetni ennyi kapacitást,gépet.Aheklyett hogy inkább a soroksári rendezőt költöztetnék be a rég megszünt egykori gurító vágányaira egy felujitás után.Na az gazdaságosabb lenne mint két rendezőpályaudvar egymástól 1 kilométerre.
2011 március 28-tól három héten át tart a Traxx tanfolyam, a gépészet részére.
Elméleti és gyakorlati oktatás mindenre kiterjesztve. Kettő Bombardier dolgozó érkezett Németországból, egy tolmács segítségével oktatják az anyagot nem csak "Fradisoknak".