Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2007.04.28 0 0 2000
> Pont a Corvette a lényeg.

 

Miért, talán pont egy Corvette volt gyerekkorodban a szobád falán? :o))

Nem értem, miért fáj ez neked ennyire. :D Vicces.

Előzmény: hotwheels71 (1996)
pacs_425 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1999
"Próbáltam keresni a kapcsolatot az importörel,de neki nem lehet meg írni a véleményed. De miért nem? Más márkáknak 24-órás online vonala van ahol bármikor elmondhatod a gondod,vagy felteheted a kérdéseid."

Az importőr a Porsche Hungária.
Elmész a http://www.porschehungaria.hu/ oldalra, rátaposol a "kapcsolat" linkre, és elsírhatod a bánatod ;)


--
pacs_425
Előzmény: hotwheels71 (1992)
hotwheels71 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1998
Mármint a reklám koncepcióját.
hotwheels71 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1997
Lehet,hogy igazad van. Nem biztos,hogy gyorsulnak. Csak egyszer láttam. Az elöző hozzászólásommal senkit nem akartam megbántani, én nem azt mondom,hogy a skoda rossz, csak annyit ,hogy egy corvettel nincs egy kategóriában. Nem értem a koncepciót.
Előzmény: Törölt nick (1994)
hotwheels71 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1996
Szar élet??? Én nem skodával járok..... Pont a Corvette a lényeg.
Előzmény: Varshi (1995)
Varshi Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1995
Szar életed lehet, ha már ezen is kiborulsz. :)))
Előzmény: hotwheels71 (1992)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1993
 

Szevasztok!

 

AL kódú, legnagyobb 1.9 pdtdi-be valo pd elemeim eladok. 75 ezer ft a négy darab. Tuning célokra is alakalmas és bele lehet tenni bármelyik 1.9 pd motorba.

akit érdekel csörgessen meg nyugodtan.

számom:06205107937

hotwheels71 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1992

Láttátok az új skoda reklámot? Szerintem felháboritó! Egy Chevrolet Corvette-el gyorsul vagy mi a szösz. És mit gondoltok ki a nyerő???? Hát a skoda. Ez egy picit szemtelen és hazug reklám Nemde???Ne haragudjatok ,de valahol le kellett írnom mert felrobbanok..... ezt a pofátlanságot. Próbáltam keresni a kapcsolatot az importörel,de neki nem lehet meg írni a véleményed. De miért nem? Más márkáknak 24-órás online vonala van ahol bármikor elmondhatod a gondod,vagy felteheted a kérdéseid. Na mindegy..... Bocs ,hogy zavartam.

Sziasztok!!!

TUZI Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1991
hy.

Talán most még nem ,hosszútávra terveztem, na meg a bankok is.:-)))))
Előzmény: pacs_425 (1989)
golyo13 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1990
a Jövő autója...

Kétéltű modellek
Gázra vált a Skoda
2007. április 27. 17:35 | Utolsó módosítás:2007. április 27. 17:43
k

Magyarországon először a Skoda kínál gyárilag beépített, garanciális benzinnel és folyékony gázzal is működő autót. A Skoda Dual modellek külön típusként szerepelne a márka kínálatában, felárat nem kér értük a kereskedő. A kettős rendszer révén nőtt az autók hatótávolsága és forintban kifejezve akár 30 százalékkal is gazdaságosabb az üzemeltetésük.

HVG.


pacs_425 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1989
Nem baj, add el amig nincs baja, es vegyel uj autot ;)))

--
pacs_425
Előzmény: TUZI (1988)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1988
Köszi, ez így még bonyolultabb mint leírva.:-))))))
Előzmény: pacs_425 (1986)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1987
Igen ezt tudom :-) Azért irtam hogy ez egy komplet váltó, míg a DSG.nél van két kuplung.:-)
Előzmény: nagygabi69 (1984)
pacs_425 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1986
Előzmény: TUZI (1982)
nagygabi69 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1984
Kuplung?...Nincs kuplung...
Előzmény: TUZI (1983)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1983
Na ,de ez a teljes váltó csere ,nem pedig "csak" kuplunk.
Előzmény: nagygabi69 (1981)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1982
Ez nekem nem jön le.:-(((
Előzmény: pacs_425 (1980)
nagygabi69 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1981
A DSG-t nem tudom,de Audi A/6 Multitronic(6-gang) 1.5MFt+a cserét le kell adni(Porsche Hungaria...)
Előzmény: TUZI (1979)
pacs_425 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1980
"Viszont nemigen tudom elképzelni.:-( A második lendkerék a nyeles tengelyen csuszkál? Hmmm. Jó lenne látni egyet élőben."

http://159.51.238.62/remotemedien/media/_shared_media/products/passenger_cars/clutches___clutch_systems___dampers/dual_mass_flywheel__dmf_/ZMS3_RGB_13x18_g1_1.jpg

--
pacs_425
Előzmény: TUZI (1975)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1979
Igen, így már értem ,bár szívesen néznék meg eggyet élőben.:-)

Én a olajos, kuplungokra leszek kíváncsi hogy mennyit bírnak és esetleg mibe kerűl a cseréjük. Vagyis a DSG kuplungjaira vagyok kíváncsi.
Előzmény: nagygabi69 (1977)
nagygabi69 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1978
Majd lefényképezem,ha kivette a szerelőm...de mondom:úgy képzeld el,mint egy 2x vastag lendkereket(fogaskoszorú-minden),és ha lerakod sík felületre és"nagy"erővel benyomod a közepét  tudod mozgatni(a belsejét)a másiktól  függetlenűl...
Előzmény: TUZI (1975)
nagygabi69 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1977
Nem...Minden a hagyományos módon van,annyi külömbséggel,hogy a szerkezet merev,nem "rugózik",mint a hagyományos kuplung,ezt a feladatot veszi át a "gumirozott"lendkerék.Tehát benyomod a kuplungot>a csapágy megnyomja a "merev"szerkezetet>a szerkezet "megnyomja"az elülső lendkereket(a tárcsa a lendkerékben van)>és mivel ez;és a második lendkerék közötti rész gumirozva van-oldja a terhelést.Állítólag azért jó(?) mert gyorsabb és finomabb váltást eredményez>>>viszont a szóbanforgó autóban csak 158.000Km-van........tehát annyira nem megbízható,mint a hagyományos megoldás,viszont 5x drágább...köszi VW!!!>>>>>remélem érthetően írtam...???
Előzmény: TUZI (1975)
drMinit Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1976
Döglött legyem nekem is van,
a hátsó lámpában :-/
Előzmény: Serpa (1971)
TUZI Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1975
Hy.

Na ez érdekel. Hogy is van ez? A két lendkerék között van akkor a tárcsa? Vagyis a második lendkerék a kuplng szerkezet? Viszont azért valahol csak jól kapizsgáltuk mert ha azt mondod hogy "főtengely felfüggesztésnél gumirozva van,és forgás valamint tengely irányban is tud mozogni" akkor csak eggyenletesébbé teszi a motor járását.

Viszont nemigen tudom elképzelni.:-( A második lendkerék a nyeles tengelyen csuszkál? Hmmm. Jó lenne látni egyet élőben.

KoBéval beszéltél?
Előzmény: nagygabi69 (1974)
nagygabi69 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1974

Tiszteletem!

Rosszúl tudjátok(boccs...)!A kettős(vagy dupla)tömegű lendkerék a kuplung-szerkezet szerepét hivatott átvenni,oly módon,hogy a 2 lendkerék között+a főtengely felfüggesztésnél gumirozva van,és forgás valamint tengely irányban is tud mozogni(egyébként pont úgy néz ki mint egy "sima",csak 2x olyan vastag).Ha ez a gumirozott rész elöregszik vagy elszakad írtozatos hangot ad(ez van most nekem...) 159.000Ft az új,tehát ha valaki tud még mindig keresek!!! KÖSZI!

Előzmény: ckerti (1962)
Serpa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1973

Igazából a német oktáv forumon van pár jó dolog:

 

http://www.octavia-forum.de/forum/index.php

Előzmény: Törölt nick (1967)
Serpa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1972
Ajtó szétszerelésre van egy pdf-em. Hova küldjem?
Előzmény: Törölt nick (1967)
Serpa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1971

Én a hátsó traktus lebontására volnék kíváncsi. A kalaptartó körüli műanyagok nekiálltak sóhajtozni, nyöszörögni, zörögni. Ez a halálom. Sőt!! Egy döglött legyet találtam a fenti féklámpa és a szélvédő között. ÁÁÁÁÁ...

 

Tanácsok? Feladni nem fogom!!

 

Serpa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1970

:-)) Na még egyszer:

 

 

Elölnézet Hátulnézet

 

Siker.

Serpa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1969

Feltöltök én is két "művészképet" a lovamról:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!