"Próbáltam keresni a kapcsolatot az importörel,de neki nem lehet meg írni a véleményed. De miért nem? Más márkáknak 24-órás online vonala van ahol bármikor elmondhatod a gondod,vagy felteheted a kérdéseid."
Az importőr a Porsche Hungária. Elmész a http://www.porschehungaria.hu/ oldalra, rátaposol a "kapcsolat" linkre, és elsírhatod a bánatod ;)
Lehet,hogy igazad van. Nem biztos,hogy gyorsulnak. Csak egyszer láttam. Az elöző hozzászólásommal senkit nem akartam megbántani, én nem azt mondom,hogy a skoda rossz, csak annyit ,hogy egy corvettel nincs egy kategóriában. Nem értem a koncepciót.
AL kódú, legnagyobb 1.9 pdtdi-be valo pd elemeim eladok. 75 ezer ft a négy darab. Tuning célokra is alakalmas és bele lehet tenni bármelyik 1.9 pd motorba.
Láttátok az új skoda reklámot? Szerintem felháboritó! Egy Chevrolet Corvette-el gyorsul vagy mi a szösz. És mit gondoltok ki a nyerő???? Hát a skoda. Ez egy picit szemtelen és hazug reklám Nemde???Ne haragudjatok ,de valahol le kellett írnom mert felrobbanok..... ezt a pofátlanságot. Próbáltam keresni a kapcsolatot az importörel,de neki nem lehet meg írni a véleményed. De miért nem? Más márkáknak 24-órás online vonala van ahol bármikor elmondhatod a gondod,vagy felteheted a kérdéseid. Na mindegy..... Bocs ,hogy zavartam.
Kétéltű modellek Gázra vált a Skoda 2007. április 27. 17:35 | Utolsó módosítás:2007. április 27. 17:43 k
Magyarországon először a Skoda kínál gyárilag beépített, garanciális benzinnel és folyékony gázzal is működő autót. A Skoda Dual modellek külön típusként szerepelne a márka kínálatában, felárat nem kér értük a kereskedő. A kettős rendszer révén nőtt az autók hatótávolsága és forintban kifejezve akár 30 százalékkal is gazdaságosabb az üzemeltetésük.
Majd lefényképezem,ha kivette a szerelőm...de mondom:úgy képzeld el,mint egy 2x vastag lendkereket(fogaskoszorú-minden),és ha lerakod sík felületre és"nagy"erővel benyomod a közepét tudod mozgatni(a belsejét)a másiktól függetlenűl...
Nem...Minden a hagyományos módon van,annyi külömbséggel,hogy a szerkezet merev,nem "rugózik",mint a hagyományos kuplung,ezt a feladatot veszi át a "gumirozott"lendkerék.Tehát benyomod a kuplungot>a csapágy megnyomja a "merev"szerkezetet>a szerkezet "megnyomja"az elülső lendkereket(a tárcsa a lendkerékben van)>és mivel ez;és a második lendkerék közötti rész gumirozva van-oldja a terhelést.Állítólag azért jó(?) mert gyorsabb és finomabb váltást eredményez>>>viszont a szóbanforgó autóban csak 158.000Km-van........tehát annyira nem megbízható,mint a hagyományos megoldás,viszont 5x drágább...köszi VW!!!>>>>>remélem érthetően írtam...???
Na ez érdekel. Hogy is van ez? A két lendkerék között van akkor a tárcsa? Vagyis a második lendkerék a kuplng szerkezet? Viszont azért valahol csak jól kapizsgáltuk mert ha azt mondod hogy "főtengely felfüggesztésnél gumirozva van,és forgás valamint tengely irányban is tud mozogni" akkor csak eggyenletesébbé teszi a motor járását.
Viszont nemigen tudom elképzelni.:-( A második lendkerék a nyeles tengelyen csuszkál? Hmmm. Jó lenne látni egyet élőben.
Rosszúl tudjátok(boccs...)!A kettős(vagy dupla)tömegű lendkerék a kuplung-szerkezet szerepét hivatott átvenni,oly módon,hogy a 2 lendkerék között+a főtengely felfüggesztésnél gumirozva van,és forgás valamint tengely irányban is tud mozogni(egyébként pont úgy néz ki mint egy "sima",csak 2x olyan vastag).Ha ez a gumirozott rész elöregszik vagy elszakad írtozatos hangot ad(ez van most nekem...) 159.000Ft az új,tehát ha valaki tud még mindig keresek!!! KÖSZI!
Én a hátsó traktus lebontására volnék kíváncsi. A kalaptartó körüli műanyagok nekiálltak sóhajtozni, nyöszörögni, zörögni. Ez a halálom. Sőt!! Egy döglött legyet találtam a fenti féklámpa és a szélvédő között. ÁÁÁÁÁ...