Nekem ez a véleményem. Ennyi. Mondjuk azért, mert kinn több tisztességes kereskedőt látok mint itthon. Itt nem az autóiparra gondolok, de egy kis általánosítással erre is ráhúzom.
A behozottnál biztosan nem a szállítás közben csökken a megtett km?
Amúgy pénz függő a dolog. Kevés (értsd senkit) embert láttam, akinek lazán megvolt a pénze újra és használtat vett volna.
Még új vagyok itt. Most készülök használt Octaviat vásárolni. Még nem találtam meg a megfelelőt, de bőszen keresem. Abban kérném a segítségeteket, hogy a mostanában divatos km óra állítgatást ki tudjam védeni, szeretném tudni az octavia műszerfal titkos menüjének elérhetőségét. Ugyanis tuti, hogy az octavianak is van ilyen.
A hét végén egy őz belegyalogolt az Octaviánk elejébe. Sajnos sikerült szétrúgnia (egyebek mellett- index, rendszám a hűtőácsot (ez a neve a fekete rácsos+embélmás műanyagnak?).
Tudna valaki segíteni, hogy hol lehet ilyet vásárolni? (98-as octáviához)
Ezt sajnálattal hallom. :( Viszont nem tudsz a hátsó könyöklőről egy robbantott rajzot küldeni? Mintha Te adtál volna mindig linkeket ilyen rajzokról. :) Nagyon megköszönnék egy linket, így max "legyártatom".
Nekem a kezelési utasítás ettől egy kicsit eltérő megfejtést ír (bár az autóm fiatalabb):
- Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg és tartsa úgy a sebességmérő alsó részében található napi kilométerszámláló visszaállító gombját.
- Kapcsolja be a gyújtást, és engedje el a gombot. A kijelzőn a "service" vagy a "service jetzt" felirat jelenik meg. (Egyes gépkocsiknál a szervizesedékesség kijelzőn a "service oil" vagy a "service insp" kijelzés jelenik meg.)
- A digitális időóra beállító gombját forgassa jobbra és tartsa addig, amíg a kijelzés visszaáll.
Egyik ismerősömet az érdekelné, hogy ki lehet e kapcsolni az INSP figyelmeztetését, vagy csak szervízben tudják. Most vett nemrég egy 8 éves SLX-et, akkor lett ben cserélve olaj, meg minden, most meg kiírja hogy Service.
Sikerült lezúznom múlt héten takarítás közben a hátsó könyöklő kis pöckét, ami bekattan ha lezárom a fedelet. Szervíz szerint csak az egész cserélhető egyben 23ezerért... Muhaha mondom... Nem tudjátok h lehet valahogy bontott alkatrészt szerválni? Esetleg azt a részt amit csak ráhajtok? Nincs valakinek elfekvőben egy? :)
Valóban én voltam az, karácsony környékén ellopták a 17-es 5 csillagos felniket a gyűlölt és kopott Bridgestone gumikkal. De azóta beszéltem szakikkal, illetve egy gumidoktor azt mondta, hogy a 225/45R17 gumi azért válik hama zajossá, mert nem ehhez a futóműhöz val, vagyis nem gyári méret! Valószínűleg van benne valami.
Most acél felniken, ezer forintos dísztárcsákon, és BFGoodrics G-Force Profiler 205/55R16 gumikon járom az utat a naplemente felé.
Tegnap voltam 75 ezres szervízen, külön kértem a DSG váltóolaj cserét. 72 ezret fizettem úgy, hogy én vittem a 4L motorolajat!
Milyen típusú a te tolatóradarod? Ha nem valami no name, akkor lehet hogy tudok hozzá szenzort..
Direkt nem a csíkba tettem a radart, talán már túl magasan is lett volna, illetve néztem a gyári tolatóradar elhelyezkedését és az is a csík alatt van.
Az LCD visszajelző így nagyon kényelmes, mert ha középső tükörből tolatok, akkor pont látom a tükörböl a hátúl lévő visszajelzőn a távolságot, és nem csak a hangra kell hogy hagyatkozzak.
Én a Megánba szereltem utólag ,de én a koptató csíkba tettem az érzékelőket így nem látszik annyira. A kijelzőt pedig a váltó elé.:-) Ehhez a tipushoz van első érzékelő is? Nekem volt ,van az is, de mivel "kicsit" le lett zuzva az autó eleje ,sajnos azok az érzékelők elhaláloztak, külön pedig természetesen nem lehet kapni.:-)
A belső LCD-s visszajelzőt is csak hirtelen behúztam a hátsó szélvédő, és a tetőkárpit találkozásához, de annyira eltaláltam ott a helyét, hogy már át se raknám máshová. Szerintem nagyon jó helyen van ott...
Nem elég hogy Chevy saját magát alázza pl. az Aveoval, most meg már egy Skoda is ;) Oda a régi dicsőség, a V8-ból lett sor4, a köbcentiből is alig maradt... Mingyá' zokogni kezdek :DDD