Valaki tudna nekem segiteni tempomat ügyben? Már kicseréltem az indexkart meg be is vezetékeltem , de tudja valaki hogy melyik vezetéket hova kell kötni?? kösz...
Hali, Van valakinek tapasztalata a debreceni Martin Car Audio nevű cégről? Szereltek-e valakinek M Power nevű tuningot az Octiba? Szeretnék az Octáviába (OII 1.9 PD TDI)szereltetni, csak egy dologra nem tudott senki megnyugtató választ adni--- az autónak el kell menni 280-300e km-t.(Cégautó, és ekkor cserélik)Esetleg valami tapasztalat?????????????? Köszönöm a segítséget.
"Ha hamarabb olvasom a leveled, lehet beszerzem a rozsaiillatu csodasprayt, de igy mar keso, meg 1x nem esek neki. Van uj szuro oszt annyi, par honapig remelem jobb lesz, mint volt."
Még nem késő :) Ahogy bano1 is mondta, lehet spary-t kapni. Olyat is lehet ami úgy fertőtlenít, hogy csak beteszed az utastérbe, és belső keringetésen járatod a klímát jó negyed óráig.
A pollenszűrő cseréje nem fogja megoldani a problémádat ha gombás a klímád...
szervusz Druszam:) na, kicserltem. Tenyleg nem volt nagyon maceras, de az octi II-s leirashoz kepest azert picit bonyolultabb. Nem tortem le semmit, sot, meg az ablaktorlolapatot sem kellett leszerelnem. Nem igazan ertem, hogy jon az a temaba, de lehet van olyam modell, ahol a leszedendo muanyag boritas egyben van, nalam ket darabbol allt es a "nemkormanyoldali" - amely alatt rohadt a kutya - leszedheto a lapatleveves nelkul is. Ha hamarabb olvasom a leveled, lehet beszerzem a rozsaiillatu csodasprayt, de igy mar keso, meg 1x nem esek neki. Van uj szuro oszt annyi, par honapig remelem jobb lesz, mint volt. Udv es kosz.
Nem macera és a beszúrt leírás tényleg jó, de arra tényleg nagyon figyelj oda, hogy amikor kipattiontod a műanyag borítást el ne törd. Hallottam olyan rémisztő dolgokat, hogy valaki eltöre, sőt állítólag olyan is előfordult, hogy valaki a munka hevében berepesztette a szélvédőt. Ha már kinn a szűrő érdemes venni egy nagyjából 1500 környékén beszerezhető tisztító szprét és befújni a klímának ezt a részét, mert a szag a klíma gombásodása miatt van, ami káros az egészségre. Így kellemes "virágos rét" illatú levegő jut majd be az utastérbe a "döglöttkutyaszag" helyett és nem fog kaparni a torkod egy hosszabb út után.
kar, hogy nem lehet elozo beszolasom szerkeszteni (vagy csak en nem tudom?:)
guglit kerdezve, talaltam egy klassz leirast http://www.skoda-orrmotor.hu/muhelytip.php?id=83 , valszeg ez vonatkozik az oregebb octaviak pollenszurocserejere. kivancsi vagyok mennyie maceras egy ilyen cserebere. ha valaki mas megoldast ismer, ne tartsa magaba:) udv es bocs a monologert.
Jo napot. Ha mar pollenszuro-csere a tema, kerlek irjatok meg nekem is, hogy egy octavia I.esnel hol a busba kell keresni a szoban forgo kutyut. drMinit valaszat olvasva, gondoltam lecsekkolom hogy milyen allapotban van a szuro, mert valszeg az 5 ev alatt soha nem csereltek :( vagy ha igen az nagyon regen volt. (mellekesen olyan doglottkutyaszagot araszt az egesz kondirendszer, hogy az mar kibirhatatlan.) szoval nekiugrottam a lent magyarazott helyen keresve, de a 2002es octaviaban jobban elrejtettek, igy nem talaltam. Motorterben es korbefigyeltem mindent, de a motornak szukseges legszurojen kivul mas levegofiltert nem lattam sehol. Merre keressem? es 1altalan hazilag 1xruen cserelheto egy ilyen szuro? a valaszokat elore is kosz
Szóval rájöttem , hogy lehet nullázni az "oil" illetve "insp" feliratot természetesen szervíz után. A fórumban eddig felsorolt taktikák nálam nem váltak be mivel computeres a kocsi. Gondoltam leirom ide segítség lehet valakinek.
Tehát:
1- napi kilóméteróra száláló gombját benyoni éás folyamatosan tartani
2- gyújtás ráad megjeleni az "oil" illetve a gomb újjab megnyomása esetén az "insp" felirat.
3- a balodali gombot ami valakinél az óra állító gomb nálam fordulat számláló van, folyamatosan kb.1-2 másodpercig jobbra fordítva tartani megjegyzem nagyon keveset mozdul nem kell megijedni és ezután nullázodnak az értékek a "---" felirat jelenik meg.
4- gyújtás le.
Remélem tudtam valakinek segíteni mert én is elég sokat bíbelődtem vele.
"Tudsz valami ésszerű magyarázatfélét arra, hogy a formulánál miképpen lehet, hogy ilyen számottevő különbség van a Shell és az általuk forgalmazott olajok áraiban?"
Erre egyet tudok mondani, vegyél egy üveg sört egy italdiszkontban, aztán egy ugyanolyat a benzinkúton. Ugye hogy van árkülönbség? :)
Az 1 literes éppen a kettő közötti árban van a Totalcar-áruházban: http://aruhaz.totalcar.hu/index.php?module=product&ps_id=31671&category=&prodfilter=
Pacs! Te valóban profi vagy Oktavia info ügyekben.
Köszi a segítséget!
Nem kifejezetteen gyötör a dolog, de azé' kérdezem:
Tudsz valami ésszerű magyarázatfélét arra, hogy a formulánál miképpen lehet, hogy ilyen számottevő különbség van a Shell és az általuk forgalmazott olajok áraiban?
Shell Helix Ultra 5W-40 5L. Shell-nél: 18190,-
Shell Helix Ultra 5W-40 5L. Formula : 12150,-
Shell Helix Ultra 5W-40 1L. Shell-nél: 5150,-
Shell Helix Ultra 5W-40 1L. Formula : 2550,-
Lehet, hogy túlságosan sok csalódás ért azért vagyok ilyen gyanakvó...:-))
Nem lehetséges, hogy valami gagyi olajak vannak az eredeti flakonokban?
Én, ha gazember lennék begyűjteném a márkaszervizekben az üres göngyöleget, megtölteném valamivel, amivel nem okozok nagy bajt és lefóliáznám, hadd vigye a sok lama jópízért...
Egy hiteles laborvizsgálat választ adhatna a kérdésre, vagy csak eccerűen hinni kell?
1.6 16V soha nem volt Octavia1-ben. Az összes 1.6 8 szelepes, sokak véleménye szerint érdemesebb az erősebbet venni. 1.8-asból meg háromféle létezik, 125, 150, és 180LE-s.
Ha most kellene vennem, akkor 1.6 ~100LE vagy 1.8T 150LE.
Fenntartás: www.netrisk.hu Itt tudsz kötelzőt és casco-t számolni, a teljesítmény(súly)adó az adott. Link: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szivas2007/
Egyéb költség: Darabja válogatja :) 100ekm felett érdemes számolni a futómű és a kipuff hibáival. Használtnál (1.6) vétel után meg amúgy is érdemes a vezérműszíjat, feszítőt, olajat, vízpumpát, ékszíjat cserélni, magyarul ez egy nagyszervíz. Alkatrésztől és mestertől függően szvsz 50-100kHUF. Persze maszeknál, nem márkaszervízben.
Típushibák, ami így hirtelen eszembe jut.: - mikorokapcsolók az ajtózárban - ajtók nyöszörgése - futómű nyöszörgése - beeső villanyablakok
Szaisztok. MI most szeretnénk venni egy használt Octavi-át. Kérdésem kinek mik a tapasztalatai egy 1999-2001 es évjáratú benzines (vagy az 1.6 70 pár lovasról ill az 1.6 16 szelepes 101 lovasról esetleg az 1,8as benzinessel) modellekkel kapcsolatban.
Mik a tipushibák (ha vannak), kb mennyi a fenntartása.
Előre is köszönök minden hosszászólást.
Kérlek titeket, hogy a lacazsu2003@freemail.hu cimre irjon, ott hamarabb meg tudom nézni a véleményeket. Előre köszönök minden építő jellegű hozzászólást.
Meg tudna mondani nekem valaki milyen olajat hasznalhatok O II-be? Honnan tudom meg hogy kulonbozo gyartok olajai kozul melyiket tolthetem bele? Van erre valamifele tablazat, illetve link?