1.6 16V soha nem volt Octavia1-ben. Az összes 1.6 8 szelepes, sokak véleménye szerint érdemesebb az erősebbet venni. 1.8-asból meg háromféle létezik, 125, 150, és 180LE-s.
Ha most kellene vennem, akkor 1.6 ~100LE vagy 1.8T 150LE.
Fenntartás: www.netrisk.hu Itt tudsz kötelzőt és casco-t számolni, a teljesítmény(súly)adó az adott. Link: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szivas2007/
Egyéb költség: Darabja válogatja :) 100ekm felett érdemes számolni a futómű és a kipuff hibáival. Használtnál (1.6) vétel után meg amúgy is érdemes a vezérműszíjat, feszítőt, olajat, vízpumpát, ékszíjat cserélni, magyarul ez egy nagyszervíz. Alkatrésztől és mestertől függően szvsz 50-100kHUF. Persze maszeknál, nem márkaszervízben.
Típushibák, ami így hirtelen eszembe jut.: - mikorokapcsolók az ajtózárban - ajtók nyöszörgése - futómű nyöszörgése - beeső villanyablakok
Szaisztok. MI most szeretnénk venni egy használt Octavi-át. Kérdésem kinek mik a tapasztalatai egy 1999-2001 es évjáratú benzines (vagy az 1.6 70 pár lovasról ill az 1.6 16 szelepes 101 lovasról esetleg az 1,8as benzinessel) modellekkel kapcsolatban.
Mik a tipushibák (ha vannak), kb mennyi a fenntartása.
Előre is köszönök minden hosszászólást.
Kérlek titeket, hogy a lacazsu2003@freemail.hu cimre irjon, ott hamarabb meg tudom nézni a véleményeket. Előre köszönök minden építő jellegű hozzászólást.
Meg tudna mondani nekem valaki milyen olajat hasznalhatok O II-be? Honnan tudom meg hogy kulonbozo gyartok olajai kozul melyiket tolthetem bele? Van erre valamifele tablazat, illetve link?
Köszi. Nekem csak arra van szükségem, hogy legyen egy line-in bemenetem. Az iPod vezérlésre, meg illesztésre van Harman/Kardon. Nagyon jó. A Connects2 a jó, ami egy "buta" aux interface. Még1x köszi.
"Az alváz és motorszám függő ékszíj elgondolkoztatott.."
Nem kell megijedni, az hogy milyen kell bele, ezek alapján állapítható meg.
Ha jól emlékszem, akkor a te autód 2003-as 1.4-es, a motorkód (a motorszám első 3 karaktere) AXP vagy BCA lesz. De tökmindegy, mindkettőhöz ua. a szíj való.
Olajat ne márkaszervizben vegyél, ha megfelelő VW-minősítésűt viszel, el kell hogy fogadják. De szerintem egy olaj, ékszíj és légszűrőcserét szinte bármelyik sarki szerelőre rá lehet bízni, aki látott már Zsigulniál újabb autót :)
"Ha jól értelmeztem, akkor a kocsi 2003-as és csak most ért el a 15.000 km-es szervizhez? Hát nincsen agyonhajtva :-)"
Kicsit több a km, úgy emlékszem 100e fölött. Szvsz csak egy olajcsere + apróbb szervízről van szó
Egyébként a Filtercentertől én pollenszűrőnél komolyabb dolgot nem vennék. Nem véletlenül hívja wrcsiga topiktárs flittercenternek :) A Formula3000 az OK.
A Shell Helix Ultra nem mond önmagában semmit, a VW-besorolás és a viszkozitás/telj. szint az érdekes. A kérdésre visszatérve, a leggazdaságosabban úgy lehet megoldani, hogy az ember megkeresi a legolcsóbb anyagokat, és maga cserél mindent.
Az említett 5W-40-es olaj 2550Ft/lter a Formula3000-nél. Ugyanott a Q8 VW500.00 besorolással csak 1000Ft/l, és gépkönyv szerint az is jó bele. 4 literes kiszerelésben meg csak 3850Ft. Vagy 10W-40 OMV BIXXOL EXTRA 4 literes kiszerelésben 4050Ft, és a VW502.00-át is teljesíti.
Mennyire új? Az újaknál a Maxi-DOT kijelzővel lehet ilyet állítani, ha az nincs vagy régebbi, akkor szervízben lehet állítani ilyen műszerrel. Nekem anno nem kértek érte pénzt, egy telefont szerintem megérhet egy közeli Skoda szervízben.
Akkor ha jol ertem, amig nincs kesz a kartya addig nem is tudom igenybe venni az 5-10-15%-os kedvezmenyeket? Vagy meg tudna adni valaki a tagsagi szamom amig nem jon meg a kartya?
ha érdekelne valakit akkor nálam lenne AUTÓDIAGNOSZTIKA ELADÓ"lapto p+progi+csatlakozó.amit tud: autohibakód olvasás(audi ,seat,skoda,vw) tipusokhoz,beavatkozótesztek,stb...
betanítást válalok.ha valaki otthonszeretné javítani az autóját.