Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toljadneki Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2803

Szia !

Ahogy nézem a képeket, úgy látom, hogy az SW A oszlopai nagyjából akkorák mint a többi modellé. Érdekes, én még nem figyeltem fel erre a kitakarásra, de megpróbálom megfigyelni, hogy mit is mutat valójában. Nehogy meglepődjek egyszer csak...

Érdekes a beszámolód, a "Te autód" az egyik lehetséges befutó nálam, ha bővül a család. Ha nem lesz cash a dízelre, akkor egy hasonkorú benyás Lacetti SW - t tervezek a mostani ötajtós helyett, úgy saccper értékazonos cserére gondolva. A G Rastának egyetlen előnye lehet ebben az esetben, hogy van 1,4 - es kombi belőle. De mennyivel többet nyújt a Lacsi SW, ez nem is kétséges.....

No, ez még a távoli jövő.....

Üdv. Toli.

Ui.: Én ütöm a Hankook gyári gumákat, ma nedves fehéraszfalton lóbáltam be egy kicsit egy "S" kanyarban, de a várt alulkormányozottságon felül nem okozott meglepetést. Sőt, azt mondom, hogy jobb, mint az Ignis volt a 195 - ös Sava Intensa gumikkal, mivel nehezebb az autó, így nyugodtabb, kiszámíthatóbb a viselekdése forszírozott tempónál. Ja, meg ez alatt van futómű ! :D

Előzmény: Ormió (2796)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2802


Hali Rockdobos !

Szerintem felejtsd el ezeket a - ráadásul nem olcsó - adalékokat ! Egy új, jó motorba szvsz teljesen felesleges ilyen maszlagokat önteni, sokat nem nyerhetsz vele. Szerintem.

Bye. :)
Előzmény: rockdobos (2794)
Komis Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2801

off

szép hozzászólás időzítés:-)))))

Bejfez válasz | vissza a topikba

2006.05.08 08:00:00 (2800)

 

on

 

Előzőekben írtakhoz:

A kocsi bólintásához csak annyit, hogy ha kapkodó, siető váltást tudod mellőzni nem fog jelenkezni. Valóban meg kell szokni a váltás ritmusát. Én a legkedvezőbbnek tartom a 2000-3000 tartományt. Ha nagyobb fordulaton váltok, akkor is igyekszem a váltást egy gondolatnyi türelemmel tenni. Nálam bevált, de egy fél hónap ráment míg rögzült a mozdulat:-))

Előzmény: Bejfez (2800)
Bejfez Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2800

Résnyire nyitott ablaknál is becsap az eső, létezik elterelő?

 

Én az interneten rendeltem meg 5500-ért, futár hozta ki. Nagyon elégedett vagyok vele.

http://aruhaz.totalcar.hu/index.php?module=category&category=2921&prodfilter=&PHPSESSID=ae3cc2bec47f620451dc6423263ec0a6

Előzmény: IJN Yamato (2797)
sz946cs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2799

Szinte mindennel egyetértek veled. Ezek az én tapasztalataim is az azonos korú és futásteljesítményű testvérről. A fütést kivéve ugyanezek az én tapasztalataim is. Bár főleg a negatívumokról írtál (persze ez az ami nekünk használóknak lényegesebb), de azért sok pozitívum is van ebben a járgányban. Főleg úgy nézve, hogy ennyiért mit kapsz. Én kiegészítőként szereltettem fel tolató radart, és a két első ablakra légterelőt. Nekem nagyon jól bevált. 

Jó utat. 

Előzmény: Ormió (2796)
IJN Yamato Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2798
A neten ezt találtam
Én a márkakereskedésben vettem.
Üdv Y.
Előzmény: IJN Yamato (2797)
IJN Yamato Creative Commons License 2006.05.08 0 0 2797
Résnyire nyitott ablaknál is becsap az eső, létezik elterelő? Nem zajos?

Létezik - a Szatuna gyártja - van első és hátsó is. A Hercegnőn csak elöl van.
A zaj növekedés elhanyagolható - zárt ablaknál (autópálya, 100+ sebesség) gyakorlattilag nem hangosabb, hanem más a zaj. Ilyenkor a kerék- és menetzaj teljesen elnyomja a légterelő "többlet hangját".

Üdv Y.
Előzmény: Ormió (2796)
Ormió Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2796

10 000-es leltár, 10 hónapnyi használat! 1,6-os SW Elite felszereltséggel. Nos, alapvetően jól vizsgázott, DE:

- A fűtés: szerintem is gyengus, amit tetéz a párásodás. Klimával még nincs elég tapasztalatunk (augusztus végén vettük).

- Nagyon zavar a két első vaskos konzol a kilátásban, sőt, ezt kimondottan veszélyesnek tartom! Főleg jobbra a visszapillantó tükörrel együtt elég tetemes látótér kiesést okoz - az első hónapban egy segédmotoros és egy gyalogos is csak a szerencséjének köszönhette, h. nem lett baj. Most csak azért jobb a helyzet, mert nagyon körültekintően hajolgatok (!) a biztos kilátásért, de ez kissé fárasztó. Testméreteim átlagosak, a feleségem jóval alacsonyabb, neki még nehezebb a helyzete. Sajna ezen a propblémán a sok állítási lehetőség sem segített még (ülésmagasság és távolság, stb.), marad a szokásosnál is éberebb óvatosság - ezt viszont már aggodalomnak, kényelmetlenségnek nevezném.

- A kilátás tolatáskor is pocsék, még mindig szoknopm kell.

- Nem tudom megbocsájtani a fogyasztást, ami autópálya/országút viszonylatban is 9-10 liter! Sok szó esett a vezetési technikáról, nos, ezt is ugyanúgy vezetem, mint az elődjét, a 12 éves Ford Oriont (szintén 1,6 motorrral), ami 150 000 Km-rel a háta mögött is 7,5 - 8 liter közti fogyasztást adott ugyanazon az útvonalon, ugyanolyan terheléssel,  ugyanilyen teljesítmény mellett! Valaki múltkor azt mondta, hogy egy "tuning a szervízben" talán segíthet, tudtok erről valamit? Különben költséges dolog lesz ez, jó 25%-kal több fogyasztás, dráguló benzin és kamatterhek mellett...Ez is mindennapi (minden tankolási) bosszúságot jelent, akkor is, ha csak szúrópróba szerűen nézem már a fogyasztást...

- Az eredeti gyári gumik elég silányak: pattogósak, kiperdülnek: múltkor egy füves, kissé felázott ámde sík padkáról alig bírtam elindulni.  Kidobni sajnálom, hiszen eladni még így alig futottan (kb.4000 km) sem tudnám őket. Egész más feeling volt a téli gumikkal. A gumis szaki szerint úgyse bírják sokáig, hát kivárom...

- A lentebb jelzett "bólogatás" váltáskor nálam is volt eleinte, de valószínűleg összeszoktunk, mert megszűnt. Egyébként a váltóval (bár néha 5-ből 4-be akad) nincs bajom, talán mert nem vezetem sportosan.

- Fürgeség: csak mostanában kezdtem jobban a gázra lépni, nekem jó, ahogy reagál. Tényleg csak magasabb fordulaton harap. Nem sportaútó, de nem is azt akartam venni.

- Résnyire nyitott ablaknál is becsap az eső, létezik elterelő? Nem zajos?

 

Itt azokat a kellemetlenségeket soroltam fel, amik sajnos a mindennapos használat során eléggé zavaróan hatnak ahhoz, hogy az egyébként jó autó okozta örömömet beárnyékolják.

extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2795
" A paprikáskrumpli az csak legyen paprikáskrumpli'" hogy ha épp egy nem idevágó, de nagy igazságot tartalmazó dolgot idézzek egy nagy klasszikusunktól. Szerény véleményem szerint elég annak az autónak jófajta bele való olaj is... a gépkönyv szerinti...
Előzmény: rockdobos (2794)
rockdobos Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2794

hello!

olajcserére megyek

az elsőre

valami megalapozott tanácsa van esetleg valakinek amolyan adalék ügyben?

metabo, vagy ilyesmi...

köszi

cucogany Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2793
A rendszerben elegendő hűtővíz van, szerintem az a gond, hogy a termosztát lusta, vagyis a nyitás után túl soká zár be, így túlságosan lehűl a motorban cirkuláló víz. A klímát meg olyankor, amikor túl sok fogyasztó van bekapcsolva, sok a közlekedési lámpáknál alapjáratban töltött idő, véleményem szerint nem érdemes bekapcsolni, mert előbb-utóbb leszívják az akksit, nem beszélve arról, hogy a hőmérséklet ettől nem változik jelentősen.
Előzmény: Törölt nick (2783)
Secretknight Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2792
Szia Toli,
az eredeti cső megmaradt mert a vég átmérője akkora hogy elfért benne úgy hogy egyenes maradt.Ez az utolsó képen nagyjából látszik.Az eredeti cső vége rákonyul a vég aljára...Ez miatt semmit nem változott a hangja.Ha levágtuk volna csak akkor rezegtette volna meg a véget...De nem bánom,így a hátul ülők hosszu távon is elviselik a hangot(ami szinte semmi).

szasz Secret.
Előzmény: Toljadneki (2790)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2791

Hello Dolfi !

Nekem egyre kevésbé, de még megvan a jelenség így 33xx km után. Tény, hogy amikor tolom neki, akkor kevésbé érezni ezt a jelenséget, inkább ha "normálisan" közlekedek, akkor bólint nagyobbat. Egyébként a céges 1,6 - os Bora, amivel jártam egy ideig, pontosan ugyanígy torpangatott míg új volt, sőt, később is. Remélem a kilométerek múlásával és a gyárilag ígért pacik előbukkanásával ez majd múlik valamelyest.

Toli. :)
Előzmény: dolfiazöreg (2777)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2790

Hali Secret !

Szép ! :)) Hang változott valamit ? Eredeti csövet levágtátok tökig ?

Toli. :)
Előzmény: Secretknight (2773)
Toljadneki Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2789

Szia és grat. Cápa !

No, nekem pont olyan váltózáram van, amilyet Te is szeretnél ! Itt képeket is találsz róla :

http://www.bearlock.hu/chevrolet.htm

Nekem a Chevy DI-FER - nél rakták be a cimbik. :))

Üdv. Toli.
Előzmény: cápaFeri (2771)
Bejfez Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2788

sebesség váltásnál mindig bólint az autó

 

Szerintem későn nyomod be a kuplungot és átmész motorfékbe.

A Lacetti megkívánta "spéci" vezetési technikáról egyébként hónapokkal ezelőtt már kimerítően elbeszélgettünk, keress rá.

Előzmény: dolfiazöreg (2777)
Picuj Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2787
Csak derültem egyet a hozzászólásodon.:)
Előzmény: extekergo (2786)
extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2786
?
Előzmény: Picuj (2785)
Picuj Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2785
:DDDD
Előzmény: extekergo (2780)
kojot68 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 2784

Hali!

 

Amit a kocsi lehűtésével kapcsolatban írtál, azt többnyire én is így csinálom. Igazából a remegés aggaszt. Mostanában figyeltem, mire lehül a levegő a szalonban, mintha nem fogná vissza annyira a kocsit. Azért előzés előtt így is muszáj kikapcsolni, már ha persze nem a karambol a végcél :)

üdv

Tibor

Előzmény: subvoice (2767)
extekergo Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2782
Milyen képet? S miért nem tudod? Mi a problámád?
Előzmény: juz630 (2781)
juz630 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2781

Nem,csak nem tudom a képet fel rakni

 

Előzmény: extekergo (2780)
extekergo Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2780
A tanulókkal is így kiabálsz?
Előzmény: juz630 (2779)
juz630 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2779

 

   A tanuló autóm!!

juz630 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2778

 

     SZIASZTOK MÁRKATÁRSAK!!!

 

  A múlt hónapban vettem egy Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16V-t.Már két hete oktatok vele Gyöngyösön.Ha valakinek rokona,ismeröse közel lakik Gyöngyöshöz,és szeretne egy igazi jó autón megtanulni vezetni,akkor nyugodtan keressen itt!

 

                          U.i.:Az autó kitűnő!!!

dolfiazöreg Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2777
üdv márkatársak, szeretnélek megkérdezni Benneteket hogy van e olyan tapasztalat,sebesség váltásnál mindig bólint az autó mintha meg akarna fulladni.Eztcsak úgy tudom kivédeni hogy rátartok egy kis gázt mielőtt felengedem a kuplungot. Most vagy nem tudom rendessen vezetni vagy beállitási hibája van. Más autón elég sok gyakorlatom van nap mint nap, de ott nincs gondom. Mit mondtok erre?Most jelenleg 2800km van benne.
Secretknight Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2776
Itt van CAM és THULE is ,Lacettire való...

http://www.amegastudio.hu/html/blaupunkt.html
Előzmény: t-bird (2772)
Secretknight Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2775
Secretknight Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2774
Secretknight Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2773
Na szasztok,
fent van a kipuvég,hegesztettük.5000-ért vettem szerintem nem rossz...
Nekem tetszik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!