Nagyrészt Budapesten használom az autót, ami azt jelenti hogy havonta vagy kéthavonta megyek csak ki a városból. Így az átlag 10.000 kilométerre vetítve 9 vagy 9.2 volt, már nem emlékszem mert régen néztem.
Azt hiszem a chiptuninggal kapcsolatban rosszul fejeztem ki magam, azt akartam mondani, hogy azt a chiptuningot amit a markaszerviz tesz bele. Te hol hasznalod az autodat? Budapesten vagy videken? En Bukarestben lakom, igy jon ki a 18 liter, brutalis korulmenyek kozott. Amikor hazamegyek Nagyvaradra, ott a joval kissebb forgalom, a kozlekedesi dugok hianya miatt nekem is 13 literre csokken a fogyasztasa.
Nem semmi ez a 18 liter... Nekem az 1.6-os automata belefér a 10 literbe városban (Bp.). A gyári adat 11.5.
A "gyári chiptuning" az milyen?
A váltó szvsz biztos hogy nem örül neki. _Én_ biztosan nem áldoznék egy chiptuning árát + egy előrehozott fél millás váltófelújítást néhány plusz lóerőért.
De kérdezd meg az automatás topikban is, van ott pár ember aki látott már automata váltót közelröl :)
Van egy 2003 as Skoda Octavia 20V Turbó motoros autóm, 4 fokozatú autómata váltóval, 84000 kilométerrel. Szeretném gyári chiptuninggal a teljesitményét megnövelni. Ezzel kapcsolatban az a kérdesem, hogy fog e noni a most 18 liter / 100 km es városi fogyasztás, illetve nem fog-e emiatt hamarabb tönkremenni a váltó.
"Többször lehetett hallani, azt hogy a VW motorok előszeretettel fogyasszák az olajt. ...
Tapasztalatok?"
1.6: Amikor először néztem, 10ekm-re 4 deci olaj fogyott. Legutóbb nem volt felső nívóig töltve, de 8ekm alatt a min. és max. között 1/3-adon állt. Aztán a szerelőm töltött utána, nem kérdeztem mennyit. 150ekm van benne, ilyen futásteljesítménynél szvsz ennyi elfogadható.
Bár azt hozzátenném, hogy volt egy Golfom (1986-os), amiben óra szerint ~200ekm volt, a valóságban lehet hogy 300 is. Ennek ellenére két olajcsere között nem volt a nívón látható olajfogyasztás.
Nem tudom mit felejetettek el Jürgenék az elmúlt 20 évben, de tényleg hallani hogy az újabb motorok eszik az olajat. A gépkönyv szerinti 1l/1000km pedig egyenesen vicc...
39: bl gr = kék-zöld, bl = kék 50: ws = fehér 25: rt ge = piros-sárga 24: sw ws = fekete-fehér, sw ge = fekete-sárga
Eltérés lehetséges, mert ez egy BCA motorkódú Golf4 kapcsolásából van. De továbbra is azt mondom, vidd hivatásos villanykergetőhöz. Saját kivitelezéssel _sokkal_ többet bukhatsz a bulin, mint amennyibe egy szakszerű bekötés kerül...
Tudja e valaki itt, hogy ennek az autónak 2003-ban mennyi volt az ára? Már csak azért mert, ha összeadjuk az eladási árat és a kedvezményt akkor ez 6.100. 000 millió HUF. Ez meg egy kicsit sok így első hallásra!
Szóval akkor, hogy ne kelljen kattingatni itt a cikk, röviden arról szól, hogy egy új autót vásárolt a hölgy és egyszer csak kiderült, hogy a kocsi törött volt. Többször próbált egyezkedni, de egyszer sem sikerült, mindig elhajtották. Semmit nem voltak hajlandóak egyezkedni.
köszi mindent még annyit szeretnék megkérdezni mivel semmi leirásom sincsen ezért a veretékek jelölését szeretném, megtudni,szal melyik szin melyik számot jelenti?köszi (jah és a 24 lábnál a két vezeték ugyan oda megy?)
szeretnétek az alkatrészt olcsobban személyesen megvenni a kedvenc autótokhoz??nos itt a lehetőség!!nagykereskedésben -30%-os kedvezménnyel lehet vásárolni,adok vevőkódot és azonnal kiszolgálnak benneteket is.
normális áron új alkatrész garanciával.
elérhetőségeim:skype-on:"mikulas16" néven ill.:tel.:06309117018-as számon.
mivel non-stop van jav.száll.és hibakódolvasás a helyszínen is ,így a tel.szám él 00-24-ig.
A asszony OII-je az első 15e alatt megivott 1 litert (1.6 MPI)
A dizel RS-től féltem (előtte az 1.9 PDTDI seatomba 15e-ként kellett 1 litert önteni) de az első 9e km alatt nem fogyott.
A terhelésről: hétvégén a teraszhoz, lépcsőhöz hoztam akácfa keritésléceket: 200 db 80cm-est, 100-100 60 és 70 cm-est. Az asszony kombijával mentem érte, odavissza 100 km-en óra szerint klimával 6.1 litert fogyasztott:) Igaz visszafelé 70-nél többel nem mertem menni (szerintem több volt a súly a megengedettnél)
A motornak pont ez a legjobb bejáratás ,bár ezek már nem olyan kényesek a bejáratásra mint a régebbi típusok. Az enyémben 500 km-volt mikor Horváthországba, Dubrovnikba mentem. Az autópálya ideális ehhez. 130 Km/h nyugodtan mehetsz 5.be. De ne folyamatosan ezzel a sebességgel , váltogasd a tempót.Gyorsítani is gyorsíthatsz de ne 5000 f/p felé. Ha túl óvatos vagy akkor el lustulhat. Normális használattal nem tudsz kárt tenni benne.
Mi a legjobb bejaratas?? Ha teli van pakolva a kocsi, es finoman megyek vele? Nem art neki hogy erőlkodik? Természetesen a fordulatszam folyamatosan 2-3 ezer kozott van. Győzzetek meg légyszi!
Többször lehetett hallani, azt hogy a VW motorok előszeretettel fogyasszák az olajt.
Én is féltem tőle mikor megvettem, mert az előző járműveim nem ették az oil-t (kivétel a régebbi szoci autók) De lekopogom_ kopp, kopp, kopp_ olajcsere óta figyelem, és a közel 14e kilométer alatt nem fogyott semmit!! Long Life III. 1.6 BGU
Véleményeteket kérném abban, hogy egy 1000km-es -bejáratós- O II-vel illik-e 4személy + csomagokkal megpakolva elindulni nyaralni? Uticél:Horvátország. Vagy inkább ne?
köszi a segiséget... ha nagyon nem megy akkor elmegyek egy szerelöhöz_: :) de hát nem szeretem ha más hozzá nyúl _:) eddig minden baját sikeresen megoldottam ... vigyázok rá mint a gyermekemre_:) üdv