Szvsz ne barkácsolják az autót, adjanak olyat amilyet kértél. A kérdés az, hogy van-e nyoma papíron hogy milyet rendeltél?
Ha nincs akkor egyezkedjél, ha van akkor ragaszkodj hozzá hogy a vállalt határidőre teljesítsék a rendelést. Bár valószínűleg nem fognak másik autó gyártásával pöcsölni, egyszerűen ki fogják cserélni a "hibás" színű darabokat.
Nekem bézs színű bele van az autónak, de ez nem csak az ajtókárpitot és az üléseket érinti, hanem pl. a műszerfal alja, kézifék környéke és a könyöktámasz is más színű mint az alapkivitelben. http://www.skoda-orrmotor.hu/kepek/o4.jpg
Ami kérdéses még, hogy a bézs belső feláras-e? Ha igen, akkor csak valami kisebb értékű dolgot lehet kérni kompenzációként szvsz. Ha nem, akkor próbálj minél nagyobb kárpótlást kérni, amit utólag is könnyen be lehet szerelni. Végül is kellemetlenséget okoztak neked, tegyék oda megukat hogy korrigálják a hibájukat...
Összegezve:
- Ha tetszik neked a bézs (és illik az autó színéhez) akkor maradjon. - Ha nem tetszik, akkor keríts egy jogászt és taposd ki a sz@rt belőlük :)
Megrendeltem egy O II.-t, es most az atadas elott derult ki hogy a fekete karpit helyett egy vilagos bézs szinu kerult bele, mert ok utolag elrontottak a rendelesnel.
Azt mondja az ipse nem problema legfeljebb kicserelik, leszedik a karpitot, uleseket.
Nem fog ez nekem zorogni, milyen egyeb hatranyokkal jarhat ez a csere??
Jobban orultem volna, ha az eredeti gyari nejlonozott fekete karpit van benne. Lehet ilyenkor alkudni valamit annak ellenere hogy a szervizben kicserelik, es en vegulis azt kapom amilyet rendeltem....
Szia! Én úgy emlékszem, hogy itt Mo-on csak a dízelhez van "gyári" chiptuning (P-Box), benzineshez még nem hallottam, de majd a többiek jól megmondják :)
Nagyrészt Budapesten használom az autót, ami azt jelenti hogy havonta vagy kéthavonta megyek csak ki a városból. Így az átlag 10.000 kilométerre vetítve 9 vagy 9.2 volt, már nem emlékszem mert régen néztem.
Azt hiszem a chiptuninggal kapcsolatban rosszul fejeztem ki magam, azt akartam mondani, hogy azt a chiptuningot amit a markaszerviz tesz bele. Te hol hasznalod az autodat? Budapesten vagy videken? En Bukarestben lakom, igy jon ki a 18 liter, brutalis korulmenyek kozott. Amikor hazamegyek Nagyvaradra, ott a joval kissebb forgalom, a kozlekedesi dugok hianya miatt nekem is 13 literre csokken a fogyasztasa.
Nem semmi ez a 18 liter... Nekem az 1.6-os automata belefér a 10 literbe városban (Bp.). A gyári adat 11.5.
A "gyári chiptuning" az milyen?
A váltó szvsz biztos hogy nem örül neki. _Én_ biztosan nem áldoznék egy chiptuning árát + egy előrehozott fél millás váltófelújítást néhány plusz lóerőért.
De kérdezd meg az automatás topikban is, van ott pár ember aki látott már automata váltót közelröl :)
Van egy 2003 as Skoda Octavia 20V Turbó motoros autóm, 4 fokozatú autómata váltóval, 84000 kilométerrel. Szeretném gyári chiptuninggal a teljesitményét megnövelni. Ezzel kapcsolatban az a kérdesem, hogy fog e noni a most 18 liter / 100 km es városi fogyasztás, illetve nem fog-e emiatt hamarabb tönkremenni a váltó.
"Többször lehetett hallani, azt hogy a VW motorok előszeretettel fogyasszák az olajt. ...
Tapasztalatok?"
1.6: Amikor először néztem, 10ekm-re 4 deci olaj fogyott. Legutóbb nem volt felső nívóig töltve, de 8ekm alatt a min. és max. között 1/3-adon állt. Aztán a szerelőm töltött utána, nem kérdeztem mennyit. 150ekm van benne, ilyen futásteljesítménynél szvsz ennyi elfogadható.
Bár azt hozzátenném, hogy volt egy Golfom (1986-os), amiben óra szerint ~200ekm volt, a valóságban lehet hogy 300 is. Ennek ellenére két olajcsere között nem volt a nívón látható olajfogyasztás.
Nem tudom mit felejetettek el Jürgenék az elmúlt 20 évben, de tényleg hallani hogy az újabb motorok eszik az olajat. A gépkönyv szerinti 1l/1000km pedig egyenesen vicc...
39: bl gr = kék-zöld, bl = kék 50: ws = fehér 25: rt ge = piros-sárga 24: sw ws = fekete-fehér, sw ge = fekete-sárga
Eltérés lehetséges, mert ez egy BCA motorkódú Golf4 kapcsolásából van. De továbbra is azt mondom, vidd hivatásos villanykergetőhöz. Saját kivitelezéssel _sokkal_ többet bukhatsz a bulin, mint amennyibe egy szakszerű bekötés kerül...
Tudja e valaki itt, hogy ennek az autónak 2003-ban mennyi volt az ára? Már csak azért mert, ha összeadjuk az eladási árat és a kedvezményt akkor ez 6.100. 000 millió HUF. Ez meg egy kicsit sok így első hallásra!
Szóval akkor, hogy ne kelljen kattingatni itt a cikk, röviden arról szól, hogy egy új autót vásárolt a hölgy és egyszer csak kiderült, hogy a kocsi törött volt. Többször próbált egyezkedni, de egyszer sem sikerült, mindig elhajtották. Semmit nem voltak hajlandóak egyezkedni.
köszi mindent még annyit szeretnék megkérdezni mivel semmi leirásom sincsen ezért a veretékek jelölését szeretném, megtudni,szal melyik szin melyik számot jelenti?köszi (jah és a 24 lábnál a két vezeték ugyan oda megy?)
szeretnétek az alkatrészt olcsobban személyesen megvenni a kedvenc autótokhoz??nos itt a lehetőség!!nagykereskedésben -30%-os kedvezménnyel lehet vásárolni,adok vevőkódot és azonnal kiszolgálnak benneteket is.
normális áron új alkatrész garanciával.
elérhetőségeim:skype-on:"mikulas16" néven ill.:tel.:06309117018-as számon.
mivel non-stop van jav.száll.és hibakódolvasás a helyszínen is ,így a tel.szám él 00-24-ig.
A asszony OII-je az első 15e alatt megivott 1 litert (1.6 MPI)
A dizel RS-től féltem (előtte az 1.9 PDTDI seatomba 15e-ként kellett 1 litert önteni) de az első 9e km alatt nem fogyott.
A terhelésről: hétvégén a teraszhoz, lépcsőhöz hoztam akácfa keritésléceket: 200 db 80cm-est, 100-100 60 és 70 cm-est. Az asszony kombijával mentem érte, odavissza 100 km-en óra szerint klimával 6.1 litert fogyasztott:) Igaz visszafelé 70-nél többel nem mertem menni (szerintem több volt a súly a megengedettnél)
A motornak pont ez a legjobb bejáratás ,bár ezek már nem olyan kényesek a bejáratásra mint a régebbi típusok. Az enyémben 500 km-volt mikor Horváthországba, Dubrovnikba mentem. Az autópálya ideális ehhez. 130 Km/h nyugodtan mehetsz 5.be. De ne folyamatosan ezzel a sebességgel , váltogasd a tempót.Gyorsítani is gyorsíthatsz de ne 5000 f/p felé. Ha túl óvatos vagy akkor el lustulhat. Normális használattal nem tudsz kárt tenni benne.
Mi a legjobb bejaratas?? Ha teli van pakolva a kocsi, es finoman megyek vele? Nem art neki hogy erőlkodik? Természetesen a fordulatszam folyamatosan 2-3 ezer kozott van. Győzzetek meg légyszi!
Többször lehetett hallani, azt hogy a VW motorok előszeretettel fogyasszák az olajt.
Én is féltem tőle mikor megvettem, mert az előző járműveim nem ették az oil-t (kivétel a régebbi szoci autók) De lekopogom_ kopp, kopp, kopp_ olajcsere óta figyelem, és a közel 14e kilométer alatt nem fogyott semmit!! Long Life III. 1.6 BGU