Az a minimális felár 300ezer. A korábban linkelt oldalon van egy kalkulátor is, amivel ki tudod számolni, hogy mikorra hozza be az árát (kell hozzá ismerni egy aktuális LPG liter árat, az 1.6-os fogysztását szerintem lehet 8 l-nek venni). A pótkerék helyett nem defektjavító szettet adnak? Egyébként asszem tegnap láttam a villamosból egy dual OII-t, egy taxi volt.
Köszönöm Mindenkinek a segítő hozzászólást!:) Valszeg az esetlegesen szökő gáz miatt van a mélygarázsból való kitiltás, bár való igaz, hogy nem hiszem, hogy ezeknek az új gázrendszereknek a sajátja lenne az időnkénti szivárgás...
Bevallom, hogy az Octaviaban elsődlegesen a bődületes csomagtartója tetszett meg, bár a 2-es szériának már a megjelenése is tetszetős. Eredetileg a dízelen gondolkodtunk az asszonnyal, de a 102 lovas 1,6-os képesti 1 milkás különbözet bőven 100 ezer kilóméter felett jönne vissza. + a dual gázos rendszerért asszem' most minimális felárat kérnek. Engem annyira nem érint a mélygarázsos tilalom, így max a bugyiba rángatott és poggyásztérbe dobott pótkerék jelentkezik negatívumként:)
Ezt a korlátot én sem értem, különösen, mert a benzin gyúlékonyabb anyag -tudtommal.
Ráadásul pont a gázrendszereket védik mindenféle nyomásfigyelő meg lefújó, meg elzáró szelepekkel, míg a csöpögő benzintartálytr senki és semmi nem figyeli.
A kutakat csak meg kéne keresnem, tudom, de mivel nem vagyok érintett sem gázos kocsi vásárlásában, sem semmilyen kocsi vásárlásában, vagy az enyém "gázosításában", ezért nem fektettem bele energiát.
Azt persze nem igazán értem, hogy miért nem lehet ezekbe a parkolókba beállni gázos autókkal, mikor a gáztartály szvsz ezerszer biztonságosabb, mint a hagyományos... Nekünk szinte a ház előtt van egy M** kút, ott van gázt tankolási lehetőség, de a városban is van több gázkút is.
Szerintem a dual az a most bevezetett autógázos rendszert jelenti.
Emlékeim szerint itt ilyen "gyári" cucc még senkinek sincs.
Az 1.6-os motorral kapcsolatos tapasztalataidat csak megerősíteni tudom, nálunk az átlagfogyi az elmúlt 36e km alatt kb. 7,5 (sok autópálya, kevés város, kevés főút, tempomat). Télen sem igen ment 8 fölé.
Nekem ilyen motorral szerelt OII limousinom van -bár az egy limitált verziójú, "Ckerti EDITION" :-)
Ha most vennék autót, akkor vagy ezt a Holidayt, vagy egy erősen lealkudott árú dízelt vennék.
A motor pont elég, kellemes a karakterisztikája, pörgetni nem érdemes, de alul is elég nyomatékos a dinamikus autózáshoz.
A végsebessége -óra szerint- pont 200, a valóságban ez a katalógusadattal egyezhet meg (192 km/h). Utazótempónak -a német autópályákon- a 160 pont jó, országúton a 120-130 a megfelelő, onnan még képes, ha nem is kilőni, de dinamikusan gyorsítani.
A fogyasztása elég jól szabályozható egy érdekes szériafelszereléssel, úgy hívják, gázpedál. :-)
Amennyiben ezt az egységet kíméletesen kezeljük, a fogyasztás mérsékelt marad, országúton a 6,5-7 l/100 km sem ritaság, de durva bánásmóddal és városi forgalomban akár két számjegyű fogyasztás is könnyedén produkálható.
Nálam -dinamikus autózás, fele-fele város ill. autópálya-országút - a nagy átlag közel 50 ezer km alatt 8,25 l/100 km.
A Dual rendszer alatt a kétoldali automata klímát érted?
Ha igen, akkor nincsen személyes tapasztalatom, de van ismerősöm, aki szerint ez csak vakítás.
Mindenesetre jól néz ki, és megadja az önállóság illúzióját a J1 utasának, ami a hosszú és boldog házasság, valamint a vitamentes utazások egyik záloga lehet.
Ez tipikus hiba az OII-nél, én új kora ótom hordom magammal egy darázs mimifikálódott tetemét abban a féklámpában.
Más saját halottunknak tekintem :-))
Szerintem ne bontsad meg miatta a burkolatot.
A kis horpadások mindig megjönnek, nekem kicsi karcolásaim vannak pl. a hátsó lökhárító felső élén (mióta az asszony elvitte a kerékpárt a kútra felfúvatni a gumiját).
littletoto!
Elképzelhető, hogy a blokkba minden átszerelhető, de azért én fenntartással fogadnám, hogy csak a blokk ment tönkre.
Hogyan ment tönkre az a blokk?
Hacsak nem szétrepedt anyaghiba vagy fagy miatt, akkor másnak is kellett sérülnie, elvégre az nem természetes állapota egy motornak, hogy a blokkja -feltételezhetően terhelés alatt, menet közben- egyszercsak tönkremegy.
Nem sült be a dugattyú, vagy kikönyökölt a hajtókar?
Én kicsit bizalmatlan lennék, de sajnos én sem értek hozzá.
Új vagyok itt. Octavia II combi vásárlásán gondolkodunk. Láttam egy kedvező, "Holiday" nevű változatot 1,6-os motorral. Az 1,6 elegendő a nagy kasztnihoz?
MÁS: A Dual rendszerrel kapcsolatban van vkinek személyes tapasztalata?
Hétvégén mostam az autót és azt vettem észre, hogy a pótféklámpába beledöglött valami bogár. Ki lehet azt kaparni valahogy (már azt sem nagyon értem, hogy hogy került oda)? OII a masina.
A sok kőfelverődés mellett azt is sikerült kiszúrni, hogy a motorháztető felső élén az anyósülés előtt van egy horpadás (mintha labda pattant volna rá) :(
Keresgéltem a weben és találtam egy műhelyt ahol skodákkal foglalkoznak.Felhivtam az embert azt mondta,hogy szerinte gátrepedés van valahol a hengerfejen.Kérdeztem,hogy mit tud erre mondani?Azt mondta,hogy csere.Azt is mondta,hogy van neki egy 14e-km-t futott blokkja csehektől.50e.a blokk sérült de az összes többi benne levő cucc nem(hajtókar,dugattú,főtengely.hengerfej stb)minden ép.azt mondja meg lehet csinálni,hogy az én blokkom megmarad,de minde mást kidobni belőle és a 14e-km-t futott blokkból átpakolni a cuccokat.újabb 50e.szerintetek ez egy jó megoldás?
"A P-Box igenis csíptuning, ezt nekem már sok okos ember elmagyarázta"
Akkor azok az okos emberek, még nem látták, hogyan készül egy igazi chiptuning. Padra fel, próbakör, megint padra fel, stb. A P-Box csak egy kiegészitő elektronika. Egyébként a P-Box beszerelésénél mit is változtatnak az autó programján? A közelébe se nyúlnak a compnak.
Mellesleg el sem tudod képzelni, engem mit piszkálnak, hogy miért nincs már megchippelve a turbós autó. Tudom hogy ebben a mociban iszonyatos plusz potenciál van, de nekem ekég a TURBÓS 150 lovacska is:-)
Ha tudnám , de nem tudom hogy valójában hogy néz ki maga a henger és az azt körül vevő víztér ,talán tudnék valami okosat mondani, de így csak vagdalkozom.
A lényeg hogy valahova elfogy a víz. Kikel deriteni hogy hova. Ha csak elcsöpög, ami lehet hogy azért nem látszik mert melegen rögtön el is párolog, akkor az a jobbik eset. Ha az van amit Te gyanitasz hogy bejut valamelyik hengerbe na az már gázos főleg hogy a hengerfej elvileg jó. Talán mérni kellene egy kompresszió veszteséget. Vagy simán hidegen szétszedni hogy tényleg a hengerben van e a víz. Most nézem benzines, a gyertyákon nem látni semmit? A kieggyenlitő tartályban járó motornál buborékok? Itt passz, nincs több ötletem.
A lényeg az,hogy nagyon eszi a hűtővizet.100km kb1liter.A kocsi már meg lett hengerfejezve,utána kb 2 hétig nem volt vele gond.most ismét.Ki lett cserélve a vezérlés,vizpumpával együtt.Ez sem segitett.A hűtőviztartály kupakja is ki lett cserélve.Szoval nagyjából ennyi.Amit a szerelő javasolt az az ,hogy kössük le a rendszerról a fűtőradiátort,vagy cseréljük ki a hűtőviztartályt,vagy kössük le a rendszerről az olajhűtőt.Jah.Majd elfelejtettem:Inditáskor a kocsinak eléggé rossz hangja van.Olyan mintha viz lenne valamelyik hengerben.De ezt furcsállom 2hónappal a hengerfejezés után.