Egyébként az új Octiban ott a line-in bemenet lehetősége, így akér ipod is felcsatlakoztatható. Egyébként nem az volt a 2007-es modellfrissítés egyik újdonsága, hogy már a CD-s rádió is alap?
Nem akarok ünneprontó lenni, de tényleg ilyen fontos hogy kezel-e mp3-at vagy id3 tag-et egy kütyü? Végtére is az ember autót vesz, nem szórakoztató központot...
Köszi a válaszokat. Úgy néz ki ID3 tag kérdésnek hamar utána tudok járni. Egy ismerősöm múlt héten vette át az új OFF Passat-ját ON. Abban is (ránézésre) ugyanez a rádió van, MP3 felirattal. Így ki is tudom próbálni.
Azért már ideje volt meglépniük, hogy 32eFt felárért mp3-as cd-t adnak. Így 2007 tájékán elég gáz, hogy még a 7 milliós Elegance-ot is kazettás rádióval adják alapból...
Az egy szép kombináció, nekem is tetszik a fekete OII, csak apuéknak már volt fekete kocsijuk és azóta én nem vennék magamnak (azt is én mostam, mint egyszem fiúgyerek).
Úgy hallottam, hogy az ilyen akciós modellekbe erősen bevonják a kereskedőket, utána már nem nagyon marad árrés, amiből alkudni lehetne.
Amikor az asszony octavjat vettük a tételed akkor is igaz volt: azaz több kedvezményt tudtak adni az Ami-ból extrákkal, mint a Gift-ből.(abból gyakorlatilag nem adtak:)
Feketemágia (gyöngyház) metál / gracham-achat (magyarul zöldes szürke) az ülés és a műszerfal alja. Dögös kocsit akartam. A gyémántmetál az, ami még nagyon tetszett volna, de az utcán 10 Octaviából ca. 8 ilyen. Az antracit szürke meg valóban egy "szürke autó" (jellegtelen), nem tetszett...
Egyébként, aki mostanában hasonlóban gondolkodik: olcsóbban jött ki az Ambiente-be belepakolni az extrákat mint a Gift. (Ne a listaárakat nézzétek, hanem le kell ülni az eladóval...) Az igaz, hogy téli gumim van, a navi meg nem hiányzik.
Újabb kérdésem lenne: P-Box tuninggal van valakinek tapasztalata?
Sziasztok! Ma sajnos fel lett avatva az én gépem is. egy furgon tolatott belém elölről. szerencsére csak a rendszámtábla tartó törött el, illetve a rendszám görbült meg egy kicsit. Az előző kocsim is négy hónapig bírta (ott sem én voltam a hunyó), ennek sem sikerült tovább.
Én január utolsó napján rendeltem az autót és február 25. körül gyártották le, március 4-én szóltak, hogy megérkezett Budapestre az autó. Március 23-án vettem át, de ha nem keverik el a papírjait, akkor pár nappal hamarabb ment volna.
Én úgy hallottam, hogy ID3 tag-et nem kezel a STREAM, de ez nem biztos.
Mindenesetre ha nem kezil és ki akarod hajítani, akkor szólj és én elkapom, mert az enyém még a nem MP3-mas változat...
Új vagyok itt. Ma rendeltem meg az új OII-met. (Ambiente, 1.9 pdtdi, némi extrával). Pár éve volt már Octáviám (OI-es) - akkor 1,6-os benzines, céges - nagyon szerettem. Most már csak azt a 8-10 hetet kell kibekkelni...:( Van itt valaki, aki mostanában vett át újat, mennyit kellett rá ténylegesen várni?
Meg lenne még egy kérdésem: (bocs, de most ilyen "hülyeségek" foglalkoztatnak) a "STREAM" MP3-as CD ugye kezeli az ID3 tageket?
Az octaviámban szeretném lecserélni a gyári hangszórókat elöl (természetesen 16-os komponens szettre). Egy pioneer fejegység hajtaná. Az ár max 30-40 e Ft. Eddig az FLI Audio 6 Comp, Audio System MX-165 plus, esetleg radion 165 és a Massive Audio CK-6-osát néztem. Van-e valakinek ezekkel kapcsolatban tapasztalata, vagy esetleg valami más? Előre is köszi: Petók
Jelentem megpurcant a klímám. (OII 1.9pdtdi, kétzónás) 3-4 naponta a következő történik: menet közben pár perc alatt a klíma hatása elmegy, majd egyik pillanatról a másikra teljes erővel kezd fűteni. Hiába tekerem le akár 16 fokra a hőfok szabályozót, nem változik semmi. Ilyenkor ha lehet leállok, várok egy percet, újraindítom és minden ok. Másik jelenség, hogy a jobb zónát hidegebbre téve a balon dőlni kezd a meleg.
Valamelyik nap jött szembe velem egy H1-es Hummer Győr belvárosában.
Meg kell mondjam, még csak nem is igyekezett kikerülni a körforgalom közepét. Biccent egyet és ment tovább egyenesen.
Azért örültem, hogy nem akkor kereste az elgurult öngyújtót az ülés alatt, amikor én jöttem szembe, szerintem a Skodán is átment volna anélkül, hogy észrevette volna. :-)
Ha csak a szelesseg szamitana, akkor asszem hazavinnek egy Hummert. :-)
Egyebkent koszi az infokat, en is valahogy igy kepzeltem el a felallast(ulest) a hatso sorban. Az OII limuzin es kombi kozt van egyebkent elteres utaster meretben?
Majd ha lesz egy kis időm, akkor megpróbálom, nekem a 193 cm magasságommal talán még a csomagtartóba se kell beleállnom. :-))
jct!
A feleségem főnökénél hasonló a felállás, mint amit leírtál, 1 feleség, 2 autó, 3 gyerek, négy kerék autónként :-))
Szóval náluk a gyerekek 3 korcsoportot képviselnek.
Az egyes számú kocsiban (Octavia II. kombi) az 1 éves babahordozóban utazik a JH ülésen, a 7 éves gyerekülésben a BH ülésen, a 10 éves simán bekötve hátul, középen.
Azt mondják elférnek, bár én még nem láttam őket így.
A kettes számú kocsi egy Fabia kombi, abba Apa már nem fér be és a 10 éves előre ül.
Az OII limousinba -ez van nekem- két felnőtt közé középre befér egy teljes méretű gyerekülés, és nem nyomorognak.
Van már a családban egy OFF Logan, ami meglepően őszinte és - az eddig abban levezetett 300 km alapján - jó kocsi.
A futóműve tényleg a magyar utakra való, jobb hibaelnyelő, mint az eddig etalon OFF Puntoé.
Persze a kanyarsebesség látja kárát, de ha valaki nem akar száguldozni, akkor jó.
A belső tér tágas, még én is elfértem magam mögött, de a szélességet bevallom nem néztem.
Mivel az ablakok, oldalfalak elég meredekek, lehet akár tágas is.
Szerintem vedd meg az apám használt -szintén OFF- Volvo S80-át, abban van belső szélesség. :-)
Ez tipikus hiba az OII-nél, én új kora ótom hordom magammal egy darázs mimifikálódott tetemét abban a féklámpában.
Mint már egyszer korábban írtam, nekem nem működött a pótféklámpám. Ezt a szervizelés közben sem vették észre, annak ellenére, hogy a munkalapon a teljes elektromos átvizsgálás szerepelt.
Persze engem nem nagyon zavart, mert az autó szét és összeszerelése nem áll tőlem távol, és gondoltam, ha lesz egy kis szabad időm, magam megcsinálom. Így is lett szétszedtem, ki is takarítottam, és össze is szereltem. Egy dióda volt benne a hibás. /gondolom a szervizben, kicseréltették volna az egész lámpát sok-sok forintért :-(
Igazándiból nem egy nehéz művelet, kivételt csupán az, hogy a csomiban állva sikerűt kiviteleznem.
hogy az ott beszorult tetemet el tudjad távolítani, azt hiszem csak a külső burkolatot kell "letépni" ( szinte szó szerint- ugyanis kúpos patentokkal van felrögzítve) Nem kell az egészet levenni, hanem elég csak a felső felén kihúzni, és akkor már hozzá lehet férni.
most már sajnálom, hogy nem csináltam erről képeket, mert akkor be tudnám ide szúrni.
A patentok visszavezetésénél egy hosszabb, vékony csavarhúzó, azért jól jöhet.
Légy "saját halottunk" nekünk is van új kora óta. Szerintem nem érdemes piszkálni. Ez biztos a cseh expanziós politika, hogy először a bogaraikat küldik ide :-).
22.000 dollar az alapara, a legkisebb motor 2.7 literes (fogyasztas itt nem szamit, otthon nagyon !!!). Ahhoz szamolj regadot + a szallitasi koltseg + a garancia nem atviheto Europaba + iszonyatos magas biztositas. Nekem nem eri meg, akkor inkabb Dacia :-)
Koszi az infot. Meg nezelodom. Nekem minden adat fontos, amit kapok, mert kulfoldon vagyok. Egyelore a fel ev mulva esedekes hazaterest keszitem elo. Sajnos innen (USA) nem nagyon erdemes autot hazavinni, mert itt a fogyasztas nem szamit.