Nem OII, de a nejem 2 éves Fabia-ja is csinált ilyet, szintén a nagy melegben. Mintha a benzin fogytával vákuum keletkezne a tankban. Legutóbb egypár napja tankoltam bele, akkor már csak huszon fokok voltak, akkor nem tűnt fel.
Ha jól emlékszem neked is 2 év< az autód..... érdekes. Ez előtt nekem sem tűnt fel, és már többször meg akartam kérdezni itt, de mindig lemaradt. Tegnap mikor tankoltam, igaz még negyedig volt, de direkt figyeltem, de nem volt csak egy kis szösszenet, igaz csak 15.5 C° volt és eset.
Másnak fiatalabb autóval tapasztalata? OII. Minit.
Éppen mostanában tűnt fel nekem is, hogy a melegebb napokon (nem a nehéz napokon :-)) nemcsak szisszen egy nagyot a tanksapka letekerésekor az autó, hanem kifejezetten "csobogó-csepegő" hangot hallok a tank felől amíg nem adok neki levegőt a tanksapka letekerésével.
Múltkor egy mélygarázsban hallottam először a hangot, azt hittem lukas a tank és csepeg a benzin.
Lehet, hogy a szellőztető nyílás tömődött el, mert eddig nem volt ez a jelenség?
Nem kell leszedni semmi burkolatot,elég ha rongyot teszel a középső tekerőgombra,és vízpumpafogóval lehúzod.Utána csőrösfogóval bekell nyúlni az izzóért 12V 1,2W,és kihúzni,újat a helyére,és vissza a gombot.Ja én a csőrösfogóra tekerek egy kis szigszalagot,így jobban fogja az izzót ki,-és beszereléskor.
szia Satulaci , nemsikerült kicserélni az izzót a műszerfalból. A hátsó ablakfűtés gombját sikerült kiszedni , de tovább nem mertem erőltetni. A ventilátor kapcsolójáról sem tudtam lehúzni a gombot, azt hogyan kell ?
Nem szagservice volt, hanem a baráti társaságunk egyik tagja volt! :((( Nyitott egy műhelyt a srác, de már közben be is zárt. De nem is csoda. Eleinte nagyon örültünk neki, hogy de jó, közeli barát és autószerelő műhelyt nyitott, milyen ócsón ússzuk meg a dolgokat...de a fenét. Még így is baráti áron is nagyon drága volt...de nem akartuk az orra alá dörgölni.
Volt még egy pár szakbarbár húzása, de inkább nem mesélem el, mert ki is nevetnétek. Szomorú ez számomra, mert egy barátról nem szívesen mond ilyeneket az ember. :((( De mint autószerelő nagyot csalódtam benne. :((
Emberek vagyunk. Hibázhat ő is. Viszont, hogy miért nem szólt hogy eltört....??
Igen, azért egy baráttal ezt megjátszani, hogy nem szól, hogy eltört valamit, ráadásul kb annyiért csinálta meg a szervizt pl, mint egy márkaszerviz.
a hülye szerelő ki is törte (hogy minek, azt nem tudom)
Hacsak nem szagszervízben voltál. Könnyen megmagyarázható. Rengeteg autótípusnál az ilyen vakdugók alatt vannak a rögzítő csavarok. Az csak 1 pech hogy az OI-nél, ez tényleg nem kiszedhető vakdugó. Az hogy egyébként eltörte, már más kérdés.
Eltörte a szerelő a műanyag borítást az előző szerviz alkalmával. Gondolom amikor cserélte a pollenszűrőt nem szedte le a műanyag borítást, csak felfeszítette az alját és ott nyúlt be a pollenszűrőért közben annyira megfeszült az anyag, hogy el is tört. + Úgy van legyártva ez a műanyag borítás, hogy jobb oldalon, a jobbkormányos autóknak is ki van hagyva a hely az ablaktörlőkarnak, csak le van fedve a lyuk egy kitörhető kis műanyag koronggal. Na ezt a korongot a hülye szerelő ki is törte (hogy minek, azt nem tudom), és visszaragasztotta vmilyen több komponensű ragasztóval. Csak ez valamiért elengedett és ez a műanyag kis kupak, plusz az a törés is pont a pollenszűrő felett van és szépen befolyt a víz a szűrő alatt levő kis üregbe. :((((
Maga az eső elvezető csatorna az tiszta volt, nem volt benne egy gramm falevél sem.
A VAG-COM-ot a www.ross-tech.com címről lehet letölteni, demo verzióban. Ami nem jó hír neked az az, hogy csak az O1 megy épített kábellel, OII-höz CAN-BUS képes cucc kell, és a demo verzió sem viszi :(
A magyar forgalmazónál 150e HUF+ÁFA az OII-höz is jó kábel a szoftverrel együtt.
Ez a HEX-COM-CAN vagy HEX-USB-CAN fantázianévre hallgat, az első a soros portos, a második az USB-s verzió.
Illetve létezik egy Micro-CAN nevű interface is Golf5 és társaihoz, erre a magyar forgalmazó azt mondja hogy nem tartja raktáron, de ha kell akkor hozat 100kHUF-ért.
Tegnap hajnalban jöttem vissza Ho-ból. kb 2000 km-t mentem, ebből 1200 sztráda 4000 feletti fordulaton. 7,4 volt a fogyasztás + 0,5l olaj. Az olaj miatt aggódok. Véleményetek szerint nem sok ez egy kicsit egy 6000 km-es motornak?
Szia radir007!Ki kell venni a hátsó szélvédőfűtés kapcsolót és a mellette levőket,akkor lelehet szedni a szürke keretet.ha leveszed a venti és a többi állitót akkor lejön a fehér műanyag és latta van a foglalat nélküli égő.
Na majd meglátjuk ( a vak is ezt mondta) hogy mi lesz 15.-én. Ha nem jön közbe semmi akkor biztos elmegyünk erre a talira.:-)
Jó kis gép lehet ez a 650-es.:-) Majd egyszer gurulunk egyet közösen is. Van már pár kétkerekű örült a csapatban, csak valahogy senki sem dicsekszik ezzel az elme állapotával.:-))) Én elismerem hogy nagyon elfogult vagyok, na meg nem teljesen 100-as, persze ha tudja magáról az ember akkor nincs gond. Pl. az ilyen kijelentéseimért szeretnek a többiek. Van a Pannónia meg a többi motor.:-))))))
Ááá, Mezőkövesdnek az idénre lassan vége (elég volt ez a 3 hónap) talán 1-2 hét. Majd jövőre folytatjuk.:-)))