Szomoruan tapasztaltam hogy O II-m hátso kodzarofenye csak a bal oldalon aktiv. Meg lehet oldani hogy a jobb oldalon is vilagitson? Konkret gyakorlati tanacs kene.
Nekem is gyakran van ilyen,a pollenszűrö mellett a sarokba van egy elfolyó az szokott eltömődni falevelekkel. Mire észreveszem általában már a szürőig ér a viz és azt is cserélni kell. Ha jol emlékszem csak ugy látod az elfolyót ha leveszed a fekete boritást. Egy ideig párásodni fogsz,de majd elmúlik.
Ide is beírom, hátha van itt vki, aki nem olvassa a másik fórumot és tud esetleg segíteni.
Éjszaka nálunk is volt egy jó nagy eső. Reggel mikor beszálltam az autóba, láttam, hogy az anyós oldalon a gumiszőnyeg vizes. Elsőnek azt hittem, hogy egy kicsit lehúzva maradt az ablak, de nem. Elindultam, majd kanyarodáskor lehetet hallani, hogy talán a szellőző járatban folyik a víz és a ventinek is furcsa hangja volt mintha víz érné. Ilyenkor a kesztyűtartó alatt, a tűzfalnál folyni kezdett a víz a gumiszőnyegre.
(2002 OI-ről van szó) Felnyitottam a motorháztetőt, hogy meglessem a pollenszűrőt, de már amennyire láttam, ott nem állt meg a víz. Pedig sejtésem szerint, ott lehet valami eltömődés.
Én úgy emlékszem másnak is volt már ilyen gondja. Szerintetek mit tegyek, menjek el szervizbe? Vagy saját kezűleg is tudom orvosolni a hibát. Egy pollenszűrő cserét meg tudok oldani, de nem tudom, hogy a beázott járatokat ki tudom magam is szárítani.
Kéne egy kis segitség, O1 1.9 tdi 98-as időnként nem ismeri fel az inditásgátlo a kulcsot (villog egy autot és kulcsot ábrázolo visszajelző),voltam többször szervizben(gyujtáskapcsolo csere, valami tekercs csere,többszöri szoftver frissités) de még mindig előjön. Valakinek van ötlete? Esetleg nem lehet ezt a rendszert kiiktatni?
Mit értesz motorkártya alatt? Az ECU-t? Ha igen, akkor kell venni másikat (bontottat pl.) és összehozni az indításgátlóval. Ha újabb fajta immo van benne, lehet hogy márkaszerviz lesz a vége...
Hello mindenki! Mi a teendő akkor, ha a motorkártyát kilopták, kábelkorbácsot meg elcsípték? Lehet új kártyát szerezni, összetaníttatni? Van erre precedens? Egy éves a gép :(
Ezt a leirast en kovettem el. Igaz lehetne egyszerusiteni rajta, de igy teljes.
Viszont az elso alahuzott mondatban leirtam, hogy "Figyelem! A pollenszűrő cseréhez az ablaktörlőket nem kell levenni és csak a jobb oldali műanyag borítást kell eltávolítani!"
Valszeg elkerulte a kulcsmondat a figyelmedet.
De azert remelem, hogy segithettem.
Tervben van a kepek lecserelese is, hogy az eredeti elesseget adja vissza.
Nekem (1.4, 75LE, 16V) autópályán 160 volt az utazó, és jól érezte így magát még hosszú utakon (nyaraláskor eKm -ben számolva) tartósan is. Még a nagyobb tempót is panasz nélkül vitte, habár ilyenkor megnőtt az étvágya. De csak ment és ment ... Szerettem
Nekem (1.4, 75LE, 16V) autópályán 160 volt az utazó, és tartósan is jól érezte így magát. Habár e fölött azért megnőtt az étvágya, de akkor sem volt panasz. Csak ment és ment ... Szerettem.
Igen nekem már egy hete megvan. 1.6 Holiday.Egyelőre nagyon király bár hiányzik 1-2 apróság amit a Fabia-ban megszoktam(igaz az Elegance volt). A rádió mint már azóta mások is írták tudja az id tag-ket. A fogyasztás is úgy alakul ahogy vártam.Ez a motor szerintem pont elég ehez az autóhoz.Ha lesz valami bővebb tapasztalatom majd írok.
"Nekem elvileg hamarabb meg lesz az autó mint neked... Kb.8-10 nap múlva."
Ahogy nézem a naptárt, te már benne ülsz az új kocsidban. Milyen érzés?
Az enyém jövő héten lesz gyártásban (remélem cseh barátaink a szabadság után kipihenten extra jó munkát végeznek:-) ), aztán már csak 2-3 hét, vagyis a megrendeléstől számítva 6-7 hét alatt lesz meg.
Anno én is egy Astra F kombiból (1,4 60ló) ültem át Octavia Kombiba (1,4 75ló) és bár először én is féltem a viszonylag kicsi motortól, de beülve és vezetve jobban ment az Astrához képest. Azt azért figyelembe kell venni, hogy ez egy 16V-s motor, tehát viszonylag jobban kell pörgetni a 8V-s motorhoz képest. De ha nem pörgeted, akkor is jobban megy a 60 lovas Astrához képest. Városban király, nagyon jó vezetni, országúton is jó, ha elérted az utazósebességet. Autópályán is lehet tartani kényelmesen az átlagtempót (nem 160!). És a fogyasztása nagyon jó, főleg városban!
stúdióba és beszereltettem…… szervizbe tilos bemenni, ezért nem tudom megmondani…
Érdekes. Én arról a helyről nagyívben kifordultam volna. Azt, hogy egy szagszervíz nem enged be senkit még talán megértem, de egy mezei HI-FI stúdió…… Én is, mint iparos tevékenykedem, és igazság szerint nem szeretem ha az ügyfél mellettem áll, de nem azért mert zavar, hanem azért ,mert akkor 2X annyi ideig tart a beszerelés, és ezt a szabadidőm rovására teszi, de azt soha sem tiltottam meg, hogy valaki végigvárja a beszerelést. Minden esetre furcsa. Minit.
Én szívesen válaszoltam volna, de nekem a hifi beépítése annyiból állt, hogy bevittem a hifi stúdióba és beszereltettem a hátsó ajtókba egy-egy háromutas hangszórót.
Mivel a szervizbe tilos bemenni, ezért nem tudom megmondani, mit-hol-hogyan kell vezetni.
Úgy látom nem sokan válaszoltak. Most estem át a sub beépítésen. Két oldalt a köszöbkárpitok alatt, leszedés nélkül(!) csak betömködni kézzel a kábel és kész, teljesen besimul és nem kell rettegni, h valami törik. Én egyoldalt vezettem az RCA és a POWER kábelt is, a O I-ben se zavarták egymást, remélem itt sem fogják. Ennyire link kellett szétszedni. Még várok egy átalakítóra aztán ki is tudom próbálni.
Nem kell valakinek használt féktárcsa + hűtőrács? 2db Sport szeletért elvihető.
A féktárcsa még sztem bőven használható. Csak betétet kellett volna elvileg cserélni, de azt mondták hogy legyen a tárcsa is, mert nem lehet szabályozni merthogy belső hűtésű. Sztem teljesen jó állapotban van, de csak a helyet foglalja a garázsban. A hűtőrácson meg berepült egy galamb és magáévá tett két bordát belőle. Így kissé szépséghibás csak. Oct I -hez való mindkettő. (1.4 cool 16V) :-))
Az igazság az hogy hajtottam már nem egy autómatát, csak azok nem sajátok voltak. Aztán amikor ajánlották a DSG-t kiprobáltam és pacs lettem (hát még az asszony:-)) odákat tudnék a DSG-ről írni. Mindig azt teszi amit én tennék, sőt amikor én banbulok ő akkor is teszi a dolgát ahogy kel. QRVAJÓÓÓÓÓ Apróság ,de most a hétvégén figyeltem fel (különben nem szokásom skubizni az órát, én vezetek nem nézelődöm:-)) hogy sima "D" fokozatban ha temposan haladok 160-nál váltja el az 5.-et 6.-ba.:-) A lényeg hogy nagyon kényelmes, szerintem ,és sok hozzáértő szerint is a mai autómaták közül a No.1:-)))))
Remélem még sok boldog Km-etek lesz eggyüt. Mondjuk én is elmondhatom hogy ez az első automatám sőt Škodám, , és még nem igen tudok semmit felhozni ellene.:-) Remélem ez így is marad még sokáig.:-)))
Az a baj, hogy az O2-t nem viszi mindenféle épített kábel. CAN-BUS-os kábel kell, ilyet viszont szvsz csak profi, újabb (VW-csoportos) autókkal foglalkozó szerelőnél találsz. Meg persze márkaszervizben ;) Szerintem Donibcsi tud segíteni (orrmotor topic).
Sziaszok, régen jártam erre. Két dologban szeretnék segítséget kérni:
1. A belső világítás (visszapillantó tükör felett) kapcsoló gombja bemondta az unalmast (leficcent), megszereltük, de az a két csavar, ami az egészet tartja, leesett, és valahogyan mind a kettő eltűnt. Nem tudja valaki, hogy milyen csavarok valók oda?
2. A középkonzolon lévő egyik led (amelyik a szellőzés - fűtés kezelőit világítja meg) kiégett. Hol kapok oda illőt?