Nálunk 11-12 éves korában távozott a 105-ös. Fater november elején elment vele vadászni (már csak 2., "diszkós", vadászós autó volt akkor), nem volt feltöltve fagyállóval, megrepedt a blokk v. a hengerfej. Tizenezerért lett donorja egy másik 105-ösnek, de nem nálunk.
Szia! Én még friss OII júzer vagyok mindössze 3 hetes az autó, de nekem az első tankolásnál is így volt.Mondjuk akkor szerintem 1-2 liter lehetett benne mert szoltak az átadáskor is, hogy tankoljak az első kútnál végig 0 km-t mutatott megtehető útnak:). Na akkor egy jó nagyot sziszegett amikor kinyitottam. Azóta mindig kb. fél tanknál rátankoltam és nem nagyon halottam sziszegést.
Nem OII, de a nejem 2 éves Fabia-ja is csinált ilyet, szintén a nagy melegben. Mintha a benzin fogytával vákuum keletkezne a tankban. Legutóbb egypár napja tankoltam bele, akkor már csak huszon fokok voltak, akkor nem tűnt fel.
Ha jól emlékszem neked is 2 év< az autód..... érdekes. Ez előtt nekem sem tűnt fel, és már többször meg akartam kérdezni itt, de mindig lemaradt. Tegnap mikor tankoltam, igaz még negyedig volt, de direkt figyeltem, de nem volt csak egy kis szösszenet, igaz csak 15.5 C° volt és eset.
Másnak fiatalabb autóval tapasztalata? OII. Minit.
Éppen mostanában tűnt fel nekem is, hogy a melegebb napokon (nem a nehéz napokon :-)) nemcsak szisszen egy nagyot a tanksapka letekerésekor az autó, hanem kifejezetten "csobogó-csepegő" hangot hallok a tank felől amíg nem adok neki levegőt a tanksapka letekerésével.
Múltkor egy mélygarázsban hallottam először a hangot, azt hittem lukas a tank és csepeg a benzin.
Lehet, hogy a szellőztető nyílás tömődött el, mert eddig nem volt ez a jelenség?
Nem kell leszedni semmi burkolatot,elég ha rongyot teszel a középső tekerőgombra,és vízpumpafogóval lehúzod.Utána csőrösfogóval bekell nyúlni az izzóért 12V 1,2W,és kihúzni,újat a helyére,és vissza a gombot.Ja én a csőrösfogóra tekerek egy kis szigszalagot,így jobban fogja az izzót ki,-és beszereléskor.
szia Satulaci , nemsikerült kicserélni az izzót a műszerfalból. A hátsó ablakfűtés gombját sikerült kiszedni , de tovább nem mertem erőltetni. A ventilátor kapcsolójáról sem tudtam lehúzni a gombot, azt hogyan kell ?
Nem szagservice volt, hanem a baráti társaságunk egyik tagja volt! :((( Nyitott egy műhelyt a srác, de már közben be is zárt. De nem is csoda. Eleinte nagyon örültünk neki, hogy de jó, közeli barát és autószerelő műhelyt nyitott, milyen ócsón ússzuk meg a dolgokat...de a fenét. Még így is baráti áron is nagyon drága volt...de nem akartuk az orra alá dörgölni.
Volt még egy pár szakbarbár húzása, de inkább nem mesélem el, mert ki is nevetnétek. Szomorú ez számomra, mert egy barátról nem szívesen mond ilyeneket az ember. :((( De mint autószerelő nagyot csalódtam benne. :((
Emberek vagyunk. Hibázhat ő is. Viszont, hogy miért nem szólt hogy eltört....??
Igen, azért egy baráttal ezt megjátszani, hogy nem szól, hogy eltört valamit, ráadásul kb annyiért csinálta meg a szervizt pl, mint egy márkaszerviz.
a hülye szerelő ki is törte (hogy minek, azt nem tudom)
Hacsak nem szagszervízben voltál. Könnyen megmagyarázható. Rengeteg autótípusnál az ilyen vakdugók alatt vannak a rögzítő csavarok. Az csak 1 pech hogy az OI-nél, ez tényleg nem kiszedhető vakdugó. Az hogy egyébként eltörte, már más kérdés.
Eltörte a szerelő a műanyag borítást az előző szerviz alkalmával. Gondolom amikor cserélte a pollenszűrőt nem szedte le a műanyag borítást, csak felfeszítette az alját és ott nyúlt be a pollenszűrőért közben annyira megfeszült az anyag, hogy el is tört. + Úgy van legyártva ez a műanyag borítás, hogy jobb oldalon, a jobbkormányos autóknak is ki van hagyva a hely az ablaktörlőkarnak, csak le van fedve a lyuk egy kitörhető kis műanyag koronggal. Na ezt a korongot a hülye szerelő ki is törte (hogy minek, azt nem tudom), és visszaragasztotta vmilyen több komponensű ragasztóval. Csak ez valamiért elengedett és ez a műanyag kis kupak, plusz az a törés is pont a pollenszűrő felett van és szépen befolyt a víz a szűrő alatt levő kis üregbe. :((((
Maga az eső elvezető csatorna az tiszta volt, nem volt benne egy gramm falevél sem.
A VAG-COM-ot a www.ross-tech.com címről lehet letölteni, demo verzióban. Ami nem jó hír neked az az, hogy csak az O1 megy épített kábellel, OII-höz CAN-BUS képes cucc kell, és a demo verzió sem viszi :(
A magyar forgalmazónál 150e HUF+ÁFA az OII-höz is jó kábel a szoftverrel együtt.
Ez a HEX-COM-CAN vagy HEX-USB-CAN fantázianévre hallgat, az első a soros portos, a második az USB-s verzió.
Illetve létezik egy Micro-CAN nevű interface is Golf5 és társaihoz, erre a magyar forgalmazó azt mondja hogy nem tartja raktáron, de ha kell akkor hozat 100kHUF-ért.