Az autó még garis csak nem szeretném ha feleslegesen szétbarmolnák az autót.
A totalcar népitéletek között van 1 hasonló eset ( "cseh családi csodacsemege" cimmel) talán megtalálják a probléma okát. Majd felhívom a váci szervízt,bár nekem elég messze lenne(szekszárd és paks között lakom féluton).
Sajnos nekem nincs.:-((( De ha garis , én bizony addig ütném őket míg megnem javítanák. Az hogy ők nem tudják kideríteni a híba okát az engem nem igazán érdekelne. Cseréljenek amit akarnak, de működjön ahogy kel. Extrém esetben , motor, aztán autó csere.
Július óta én is boldog octavia tulajdonos vagyok.
Maximálisan elégedett vagyok vele de van 1 problémám amivel a szervíz sem nagyon tud mit kezdeni eddig.(az autó 1 éves 1.4-es)
Reggel hidegindítás után kb 30 mp múlva a motor elkezd egyenetlenül járni,dadogni a hibalámpa jelez.Kb fél percig csinálja majd elmúlik.A szervíz számítógépe szerint a 3-4-es hengereknél van a probléma.Trafó cserék gyertya csere befecskendező szelep csere de nem segített.
Ez mindenképpen jól hangzik. Legalább is nekem , mert mint írtam én úgy emlékeztem hogy 90 ezrenként.
Na ha most még az is kiderülne hogy a feszítőket csak 240 után kel. Az maga lenne a csúcs. Majd meg skupizom a motor kodot és a szervízkönyvet. Valaki nem szerelte már le véletlenül a hátsó lököst??? Ha időm engedné, lehet hogy levenném , és kideriteném hogy melyik tolató szenzorom vacakol.
A Haynes dieselekre vonatkozó része szerint (Octavia1) 1999 előtt volt 60ekm-enként cserélendő vezérműszíj, 1999 után meg 90 ezrenként. Ír cikkszámot is hogy melyikre vonatkozik. Ehhez képest a szervizfüzet azt írja, hogy 90 ezrenként cserélni, csak TDI és SDI 1999.07-től.
PD-TDI, O1: Data szerint 2003.08 előtt 90 ezrenként feszítővel együtt kell cserélni, 2003.08 után 120 ezrenként, feszítőt meg 240 ezrenként.
O2-nél BJB és BKC motorkódoknál 75e mérföldenként (120ekm) írja a Data a cserét, feszítővel együtt.
Persze az az igaz, amit a kezelési vagy a márkaszerviz mond :)
"200? Na akkor ezt sem fogja márka szervíz végezni, csak úgy mint a többit."
Két konkrét esetről tudok, egyik csíkos topiktársé. Ez 240e volt, de volt benne más is nem csak a szerviz: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=65726402&t=9015819
Egy másik meg egy Audi 1.9 tádé 90 ezres szervize, ez 170kHUF volt. Ha valakit érdekel előkereshetem a linket, az is itt van egy indexes fórumon. Most nincs időm pöcsölni vele :)
Meg volt még egy ilyen körüli összegről hsz. az orrmotor fórumon. A többit csak hallottam.
Sajnos nekem a garancia lejárta után kb. 2-3 héttel elkezdet sz@rakodni a tolató radar.:-( Haverral megnéztük, elvileg valamelyik érzékelő , vacakol. Lehet hogy csak kontaktos, nade kire bízzam, ki meri szétszedni, és úgy össze rakni hogy nekem is tetszen??? Márkaszervíz kilőve, illetve ha munkaidő után, munkalapnélkül, hátsó bejáraton. Esetleg KoBé mestre. Persze nem olyan nagy gond, valahogy csak kibírom enélkül.:-))) Főleg hogy csak néha vacakol, álltalában jó. Ezért is gondolom hogy lehet hogy csak egy sima kontakt. Majds megnézetem ha lesz időm, mert most sajnos nincs.:-((((
200? Na akkor ezt sem fogja márka szervíz végezni, csak úgy mint a többit. Lejárt a garim, lassan esedékes lesz az olaj csere. Lehet tippelni hogy holfogom csináltatni. Olaj már a polcon. :-)))
Érdekel valakit Octavia II Cd alapú gyári Nexus navigáció? (Nemrég volt szó a topicon róla). Kifogástalan, karcmentes állapot, térképlemezekkel, kódkártyával 110e Ft. Csak be kell tenni a Stream helyére, összedugni és működik.
Igen majdnem jól mondod. DE. Ha itt csak egy porlasztót kel cserélni akkor igaz hogy adagolót is cserélsz, de mennyiért??? Állítólag , Győr környékén ilyenekkel dobálják a macsekokat. Míg ha egy sima, vagy nagynyomású adagolót, szívattyút cserélsz, na az a horror.
Ja és szerintem a javításra gondoltál, nem a szervízelésére.
Szerintem van adagoló, egybe építve a porlasztóval, ezért hívják adagoló fúvókásnak a dolgot. Mivel egybe van építve ezért egyben kell cserélni, és ettől drágább a szervíze.