A gombok nyomogatására semmit nem reagál, vagy legalább hallani ahogy erőlködik, hogy ki akarja adni? Előbbi esetben csavarhúzó és szétszedni, utóbbi esetben talán egy műszerész csipesszel eléred a cd szélét, akkor ki tudod segíteni.
De legjobb lenne néhány "keresetlen szó" kiséretében vissza, akitől vetted...
Sikerült rögtön az első CD lemezt "beleragasztani".
A gyári installálós CD-t tettem bele, de nem adja ki.
Van valakinek tapasztalata ezzel?
Mit lehet tenni azon kívül, hogy az Eject gombot nyomogatom a készüléken, a távirányítón, hosszan-röviden, bedugott tápkábellel, kihúzott tápkábellel, bekapcsolva-kikapcsolva?
A győri márkaszervizben még ilyen készüléket sem láttak, nemhogy a hibaelhárítást ismernék.
Helló, mit értesz kezdet óta? Gyárilag tudtommal longlife és nem 505.01 olajat használnak. Én nem játszanék a TDI motor előírt olajával. Nagyon jó 50501-es olajok vannak, válassz abból, ha nem akarod a 30ezeres periódust. Szerintem a nagy VW-s kolléga az a gyári mérnök, aki megállapította a TDI motor olajspecifikációját. Nyilván egy 10W-40-es olajjal kisebb lesz az olajfogyasztás, mint egy 5w-40-essel, csak mi van a mérleg mások oldalán?
Tedd fel a kérdést a Milyen motorolajat használsz? topicon.
Én a gyöngyösi Sándor Autónál szereltettem az autóba utólag tempomatot. Ők sem tudták akkor megmondani kapásból, hogy lehet vagy sem, de pikk-apkk berakták. Összesen 36 ezer volt és ez egy márkaszervíz. Ez csak 100 km :)
Halli, Egy kis olajos téma. O2 1.9 PdTdi járművem 15000km/1,3 l olajat képes meghamizni. Castrol TXT 505.01 olaj van benne kezdetektől fogva. Most egy "nagy VW-s" kolléga azt javasolta,hogy használjak sima Castrol Magnatec 10w-40-es olajat 15ezres olajcserével és tuti ,hogy jó lesz(Ő állítólag ilyet használ az AUDI A4-be) Csupán annyi aggályom van,hogy ennek nincs 505.01 minősítése
Valami okos tanács,vagy vélemény?????????? Bár ha őszinte vagyok nem nagyon zavar az olajfogyasztás------töltögetek néha:))))))))
OI-hez van belső sárvédő borításom. Kis hibával, az a lelógó része van letörve. Érdekel v.kit? Megmaradt, elfekvő, foglalja a helyet. Tehát ez határozza meg az árát is. :-)
Szerintem bepattanós "bolhák" tartják, simán húzni kell.
De jobban jársz, ha megkérdezed a szervízben, vagy egy autó-hifi boltban.
A nappali világítást a diagnosztikai műszerrel lehet kikapcsolni (Vag-COM), de olyat is hallottam már, hogy valamit át kell kötni a biztosítéktábla környékén.
Ha már szerelésnél tartunk, OII-höz lenne két kérdésem, biztos tudtok segíteni:
Hogyan lehet a bal oldali A-oszlop műanyag burkolatát roncsolásmentesen lebontani?
A 2008-as modellév egyik fícsöre, az automatikus fényszóróaktiválás, vagyis a motor beindításával - a világításkapcsoló "0" állásában! - egyből bekapcsolja a tompított fényszórót. Így járó motornál azt ki se lehet kapcsolni, legfeljebb parkolófényre visszavenni. Ezt valami szoftveres beavatkozással meg lehet szüntetni? (Nyilván megfelelően felszerelt műhelyben.)
Az autó OII Ambiante, abból is a Gift versio.Van ködlámpám is-tehát valószínű a B -versio lesz a nyerő, ez pedig örömmel töltene el.
Sajnos Cegléd nagyon messsze lenne ,ezért a mutaványért.Miskolci vagyok , ezért ha valamely kedves forumtársam tud valakit,aki jól dolgozik a környéken az lérem jelezze.
Ja még egy kérdés.Ha nem márkaszervízben lesz beszerelve, akkor a garanciám az ugrik vagy nem?
www.kobetuning.hu Koncsik Béla a mester neve, ő meg fogja tudni mondani neked, hogy lehet-e. (De szerintem ha elektromos gázpedálos, akkor lehet.) Cakk-pakk beszereléssel, karral 30e körül van a "mutatvány".
Egy másik topikban hosszabban "értekeztem" a tempomatról annak alkalmából, hogy az én -hasonlóan motorizált- autómba is bekerült.
Bemásolom ide:
1. Nem bonyolult a tempomat beépítése.
A kormányt és a kormányoszlop alsó-felső borítását kell levenni, de ha nőgyógyásznak indult a szerelő a pályafutása elején, akkor a kormány leszerelése nélkül is megoldja a dolgot.
Cak az indexkart cserélik, ill. -bár állítólag a 2007-es modellévtől már nem kell- egy plussz vezetéket húznak be a kormányoszloptól a műszerfal alján a komputerig.
Az árakról majd Donbcsi nyilatkozik, Ő szereli be a topikon lakók tempomatjait kedvező áron, gyorsan, igaz Cegléden.
Maga szerelés nagyjából egy óra, de ebben már a cigiszünet is benne van.
A tempomat szerelhetőségének feltétele, hogy a kormányoszlop aljára szerelt elektronikai elem (nem tudom a nevét) alkalmas legyen tempomat fogadására.
Ez az elem 3 féle lehet. "A" alap verzió, nem tud tempomatot "B" tudja a tempomatot, "C" tudja a tempomatot és a multikormányt is.
Ha Classic autód van és nincs ködlámpád, akkor esélyes, hogy "A" típusú a modul, akkor nem lesz tempomatod olcsón. Ha Ambiente vagy magasabb a felszereltség, akkor van ködlámpád és "B" vagy "C" a modul. Ha van Maxi-DOT és/vagy multi kormány, akkor tuti "C" a modul és lehet bele tempomatot tenni.
Donibcsi-t a www.hildep.hu oldalon is megtalálod, helyileg Cegléden dolgozik.
Árakat majd ő mond, de kedvezőbb, mint a márkaszerviz.
A márkaszerviz zsövegétől kinyílt a bicska a zsebemben, különösen, mert láttam miből áll a beszerelés.
Jó esetben csak a kormányoszlop alsó-felső borításának leszerelése, rosszabb esetben a kormány, a kormányoszlop borítás, a műszerfal bal alsó elemeinek és egy-két kipattintható biztosítéktábla kiszerelése a feladat.
Ha ez megvan, akkor kipattintják a bajuszkapcsolót, be az újat és -esetleg- egy kábel két végét kell bedugni a csatlakozókba és felkötözni a kábelköteghez kötegelővel.
Ha a kormánymodul nem elég fejlett, akkor igaz lehet a 70 eFt-os alkatrész.
Most írok előszőr nektek,de már 2,5 hónapja tualaja vagyok egy 1,6-os OII-nek.
Szeretnék az autóba tempomatot utólag beszereltetni.Voltam a szervízba,ahol a srác azt mondta, hogy nem tudja senki megmondani, még a gyárban sem, hogy a kormányelektronika tudja-e.
Ezért szét kell szedni (ktsg 10 ezer), majd ha nem tudja akkor 70 ezerért belerakják, illetve a tempomat még 30 ezer lenne.
Szerintem ez csak egy nagy átba...
Nem hiszem el, hogy a motorszámból és a gyártási időből nem tudják, hogy tudja -e az elektronika vagy nem.
Az AEE 2002-ig húzta az Octiban, az egyik utolsó a miénk. :o) Legalábbis MO-on. (Elvileg már 2002-ben sem lehetett volna eladni, de a még 2001 végén megrendelt gépeket behozhatta a PH.)
Nekem is AEE van. Én az IV-V-ös Golf 1.6-os motorjaira gondoltam, hogy 16 szelepesek, nem a régebbbi modellekre. Akkor a Boraban volt 8V és 16V-s motor is?
Grata hozzá! A java egyébként még csak ezután jön. Én már 500 km után is éreztem, ahogy napról napra továbberősödik. Azért ne nagyon told neki az első 1.000-1.500 km-en, mert akkor Szux sucks! (Bocs, nem hagyhathattam ki ezt a szójátékot...:-)))