Kérdezd meg Zoleejt a Golf topikban. Ő szolnoki, bizosan tud jó szolnoki szerelőt, hivatkozz rám ;) http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9027072
Ha tényleg sokat fogyaszt, első körben rá kellene nézni diagnosztikával. Ha Szolnokon nem találsz senkit, Donicsbi sincs messze tőled: http://www.vwtempomat.hu/
Szolonok??? Na arrafelé nem igen van öttletem. Én most Győrben találtam egy szerelőt aki úgynézki hogy tudja is hogy mit csinál nem csak tapogatozik. Sajnos a munkafelvevő enyhén szólva nem áll a helyzet magaslatán. Sima olajcserére mentem, és azért éppen Győrbe mert arra felé van mostanába dolgom. Na meg ugye mikor ha nem két héttel a garancia lejárta után halt volna meg a tolató radarom. Olajat én vittem , még jó mert ők több mint a dupláját kérték volna ugyan azért az olajért. Olaj szűrőt adták ők. Majd megkeresték a radar hibáját. Ezért fizettem 17 ezer valamennyit. Az olajcsere , és a szűrő ebből elenyésző összeg volt. Kiderült hogy az egyik szenzor ,halt meg . 22 ezer + festés+ munkadíj. Kérdem 30-ból megáll? Azt mondja a jóember hogy nem. A festésről annyit hogy akár én is lekenem , vagy lefujom, ezt a 1,5 cm átmérőjű szenzort. Beszerelni meg vagy 5 perc max.-ban. Kérdezetem még hogy mennyiért szerelnének egy stekkert a csomagtérbe. A stekker ára 5 ezer, beszerelve 20-ból talán kijönne, mondja a nagytudású. Persze, persze ,mondtam még kicsit gondolkodom.:-)
A poén hogy az olajcsere periudust nem nullázták, vagyis szerintük igen csak éppen nem írja ki. Vissza mentem, azt mondja a nyagytudású, hogy ők vissza állitották. Kérdem akkor mért nem ír semmit. Menjek vele majd kiírja idővel. Persze én meg királyfi. Kérdezem mennyit menjek egynap, egyhét, egyhónap. Nemtudja, menjek. De ha mégsem javulmeg, akkor javítani kel. Na persze azért a majd 9 ezer FT/óradíjért. Mivel a szerelő akit hozzá engednék nyulni egyhét szabin van így majd csak aután megyek vissza ha ő dolgozik. Kiváncsi leszek a munafelvevő kifogásaira. Szerintem nem lesz egyszerű menet, lélekben már készülök hogy lesz levelezésem a PH val, majd a DAS-t is bevonom a buliba. Nem a meló izgat,(azt meg tudnám oldani máskép is) csak az hogy így állnak a dologhoz. Ha felszámolták, csinálják meg.
A szerelő szerintem kap mondjuk bruttó 600-700Ft egy órára, tudom az épülett, meg az ingyenélők, meg a szerszámok, meg a fűtés , villany, víz. Akkor is qrvára sokallom ezt a rezsi óradíjat. Nálunk mindenki egy év alatt akar miliárdos lenni. Elszomorító. Aztán panaszkodnak, hogy nem megy hozzájuk az ügyfél. Talán előbb a hozzáálláson kéne változtatni, és aztán sírni.
Szvsz tiszta városi üzemben elfogadható a 10l környéke. 1200-1300 kilós autótól 1.4-es motorral ne várjunk csodát.
Én az 1.6 automatával kevés kivételtől eltekintve 10 literen blül vagyok Bp.-en. Viszont más nagyvárosokban sokkal több. Pl. Kaposváron ritkán megy 15 liter alá MFA szerint, ha jól emléxem Debrecenben sem ment 13 lityi alá.
Egyszer már felvetettem a témát és nem igazán találtam megoldást a dologra. Május óta van Octaviám. 2003-as klímás, 1,4 16V. A fogyasztásával nem vagyok kibékülve. Nyáron klímával kb 11 liter/100km (igaz 100% város), most amikor nem kell a klíma, 10 liter. Ezt marhára sokallom. A 10 litert akkor is megeszi, ha óvatisan vezetek, de ha állat módjára taposom neki, akkor sem eszik többet.
Mostanában vettem észre, hogy időnként üzemmeleg motornál 1200 körüli az alapjárat. Valószínűleg dúsított keveréket kap. Tudja valaki mi lehet a hiba oka?
felénk van egy viszonylag új gumis nagyker. Én tavaly két hét netes keresgélés után mentem be, mondván úgy sem olcsóbbak mint máshol , és főleg nem mivel igen szép és nagy műhelyt építettek, de meglepetésemre a t-gumi és a felni felszerelve is olcsóbb volt mint bárhol máshol.
lenne egy kérdésem, miszerint szükségem lenne egy octavia komplett hátuljára,lehetőleg a hátsó ülések ekött elvágva,és a minél közelebb az utastetőhöz! ha valaki tud segíteni,az írlon egy mailt!
Grata hozzá! Már éppen kérdezni akartam, mi újság a kocsiddal. Egy kis öröm az ürömben, hogy másodjára tisztességesen megcsinálták. Ami az ügyvédet illeti, sajnos ma Magyarországon itt tart a vevőkiszolgálás, hogy csak így lehet érvényesíteni azt, aminek tök természetesnek kellene lenni. És akkor neked még külön mázlid van, hogy tudtál keríteni egy ügyvédet.
Egyébként ezután meg már pláne odahordanám a kocsit szervízelni, mert most már megtanulták, hogy veled nem érdemes packázni...
Köszönöm, amire még szükségem lenne, az a biztosítékkiosztás a műszerfal oldaláról 22-49. A kis ábrát megtaláltam, de érték (A) nincs mellette. Másra már nincs is szükségem! :)
Látom megoldodot, szívesen be szkenelem, de most nem tartozkodom otthon, és /pill. nem is tudom mikor megyek haza. Viszont amint haza keveredek már is felteszem ha még kel.
Köszönöm szépen! Közben én is megtaláltam, pöccre indul a motor, hibakódok törölve, hibátlan a cucc :) Bárcsak minden ilyen jól menne! Mégegyszer kösz!
Az, hogy villog az izzításviszzajelző, az nem azt jelenti, hogy az izzítással van baj, hanem azt, hogy a motormanagementben van valami hiba. Épp az alábbiak. Egyébként magánvéleményem, - és meg ne sértődj - ha ilyen buta vagy a kocsikhoz, akkor minek ácsolod? Nehogy több kárt okozz, mint hasznot!