Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KissBaa Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2714

Igazából nem tudom, csak gyanítom, mert indításkor villog a sárga tekercs. Utána meg nem indul, ahogyan kéne.

 

G28-nak hol a helye? Van egy 3 tűs csatlakozó, aminek sehol nincs aljzata... :(

Előzmény: Donibcsi (2713)
Donibcsi Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2713
Honnan tudod, hogy nem izzít?
Nincs itt a hibajegyzékben, bár a tört progrmaod nem enged kiolvasni két hibát. Lehet közte van az izzítás, de az, hogy a G28 miért nem ad jelet.....az biztos nem biztosíték baj.
Előzmény: KissBaa (2711)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2712

Behúznád a 3. oldalát is, ha nem nagy gond? Köszönöm!

Előzmény: TUZI (2707)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2711

Nem én vettem ki a biztosítékokat, hanem a szerelő. A lényeg, hogy nincs rendben a kocsi, ezért kellene valamit lépnem:

 

- villog sárgán az izzítótekercs a műszerfalon

- világít sárgán a lámpa, kormány(pirosból vált sárgába, de világít), MIL, airbag, ABS

- villog pirosan a hőmérséklet

- világít pirosan az öv (ha bekötöm akkor nem :), meg az akksi

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 03G 906 016 K
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  7002
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430
4 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
        P0113 - 000 -  -
16622 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0238 - 000 - Please Register/Activate
18000 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1592 - 000 - Please Register/Activate
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
        P0322 - 000 -  -

A motor nagy nehezen-sokára beindul, szépen jár alapjáraton. MIL hibakódtörlés után kikapcsol.

Ami leginkább zavar, az az izzítás hiánya (meg a villigó tekercs) és hogy nem indul pöccre...

Előre is köszi a segítséget!

Előzmény: drMinit (2710)
drMinit Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2710
A motortérben úgy látom hiányzik pár biztosíték, plusz ott van az egyik relé helye is,


Miért vettél ki belőlük?

Egyébként erősen Felszereltség függő a kiosztás.
egyet tudok hirtelen csatolni, és ha segit keresek másikat is..

Előzmény: KissBaa (2706)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2709
Örök hálám üldözzön! Sajnos nincs könyvem :(
Előzmény: TUZI (2707)
drMinit Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2708
Ááá. Motortéri elosztó...
Abban tényleg nincs papír.
De miért is kell?
Egyébként, sokban függ a felszereltségtől is..
Előzmény: KissBaa (2704)
TUZI Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2707
Ezeknek elvileg neked is benne kel hogy legyenek a kezelési könyvben.
ha nem látszik akkor szólj, és küldöm mailban.
KissBaa Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2706

Hálás vagyok a gyors segítségért. A motortérben úgy látom hiányzik pár biztosíték, plusz ott van az egyik relé helye is, ami hűlt... a másik rendben van.

 

Izzítás helyett villog a tekercs a műszerfalon, meg hát csupa sárga-piros az egész. Köszönöm mégegszer!

 

Üdv,

Balázs

Előzmény: TUZI (2705)
TUZI Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2705
Ez a bizti tábla a motortérben van. Ez a fő. De álltalában nem ezen szokot a gond lenni. Van egy másik is a utastérben a bal ajtónál. Lásd a fényképeken.

Viszont közben meg találtam a kiosztását mindkét táblának, már szkenelem, egy pill, és teszem fel.
Előzmény: KissBaa (2704)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2704

Előre is köszönöm! Az enyém most ilyen :(

 

 

Biztositektabla...

 

Előzmény: TUZI (2703)
TUZI Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2703
'reggelt!


Ha, haza ér az autóm :-( megoldom neked. Szerintem még ebéd előtt itthonlesz.:-) Ha adig nem kapsz segítséget akkor számithatsz rám.
Előzmény: KissBaa (2701)
drMinit Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2702
Nincs benne kis papir?
Ott fel szokott lenni sorolva.
Előzmény: KissBaa (2701)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2701

Hello! Bajban vagyok, mert szükségem lenne Octavia II-höz egy biztosítéktáblakiosztásra, azaz hogy hova, milyen biztosíték kerül (1,9 TDI, 2006). Ha valaki tudna akár egy fényképet dobni róla, azt nagyon megköszönném! Üdv, Balázs

flepp Creative Commons License 2007.10.21 0 0 2700
Skoda OctaviSkoda Octavia 1-eshez eladó 4+1db kb 70%-os 175/80R14-es Dunlop Wintersport téligumi lemezfelnivel gyári dísztárcsával (4db). Elég jó a hóban, nem azért eladó mert gagyi, csak beszámították a kocsit egy újba, és nem adtak volna többet érte ha ezeket is odaadom.
06209191273
Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Papka11 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 2699

Időnként normál esetben is kell ellenőriztetni, centírozni a gumikat.

Persze az is más dolog.

Előzmény: Rupiax (2698)
Rupiax Creative Commons License 2007.10.20 0 0 2698
Sziasztok!
Okulás képpen szeretném veletek megosztani az alábbiakat. Márciusban vettem át a OII Gift-et + 4 db téli gumi szerelve. Most, mielőtt feltettem volna a téli garnitúrát két kereket elvittem egy gumishoz ellenőrzésre. Mind kettőt újra kellett centírozni. Érthetetlen számomra ez a nemtőrődömség a szerviz részéről.

2mpac Creative Commons License 2007.10.19 0 0 2697

Igen sajnos menet közben is hallom csak akkor halkabban.

Szóval nincs rá orvosság?

Előzmény: drMinit (2696)
drMinit Creative Commons License 2007.10.18 0 0 2696
amikor megáll 3-4 viszonylag hangos kattanást hallok.Nem tudom ez normális ?

A VW család jellegzetessége hogy a klima szabályzásának programtervezetét sajna elrontották, és mivel a szabályzó részhez +5V kerül, azok maguktól ketyegnek, mint egy időzített bomba, persze csak bizonyos körülmények között.
Ez az elején nekem is furcsa volt és utánanéztem. de azt mondják az okosok, hogy jól van ez igy......

Ez, viszont nemcsak 3-4 kattanás.
Nem lehet, hogy többet is hallasz??
netán halkabban?
Minit
Előzmény: 2mpac (2685)
drMinit Creative Commons License 2007.10.18 0 0 2695
Látom drMinit is benézett és a téma még nem nagyon volt ezen a topicon. Speciálisan az Octaviákra milyen riasztó szerelését javasoljátok?

Én speciel nem javasolnék riasztót.
Az OII.be is csak ugymond CAN BUS alapú riasztó szerelhető büntetlenül.
Viszont véleményem szerint, ezeknek a védelmi értéke közelít a nullához!
A másik kérdés az hogy ki figyel manapság egy szirénázóm autóra?
-valljuk be, szinte Senki!-
Ha a tulaj nem tud ott lenni másodperceken belül, a járművet a megélhetési bűnöző ki fogja fosztani!
A kicsit fejlettebb tolvajnak meg nem okoz gondot egy gyári távirányítóra integrált riasztó, még akkor sem ha az CAN BUS alapú.
Ezek is csak a gyári irányítót figyelik, azt jóéjszakát.
Ez a miatt sem ajánlanék riasztót

Ezektől érdemes eltérni!
Hogy miként, azt nem lehet két szóban összefoglalni.
Lényeg, hogy ha lehet, akkor minél egyedibb, és egymást segítő rendszereket, ésszerűen hangoljunk össze, és ezeket, ha van mód – és bizony van - akkor minél bonyolultabban, és nehezen hozzáférhetően szereltessük be.

Ja, és meg ne kérdezzétek, hogy az enyémbe mi van... ;- )))
Minit
Előzmény: spl2 (2671)
kori1973k Creative Commons License 2007.10.18 0 0 2694
Köszi, erre nem is gondoltam
Előzmény: pacs_425 (2693)
pacs_425 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 2693
translate.google.com

Translate a Web Page, URL bemásol, german to english, translate gomb, örömbódogság ;)

--
pacs_425
Előzmény: kori1973k (2692)
kori1973k Creative Commons License 2007.10.18 0 0 2692

Köszi szépen ,csak az a baj, hogy a német egyáltalán nem megy, esetleg az angol.

 

Mégegyszer köszi

Előzmény: pacs_425 (2691)
pacs_425 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2691
http://de.openobd.org/skoda/octavia_1z.htm
Előzmény: kori1973k (2690)
kori1973k Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2690

Köszönöm a gyors válasz.

 

Továbbá kérdezném, hogy van-e még olyan dolog,amit a Vag-COM komputer segítségével plusszként be lehet állítani.

ha már ott vagyok ,akkor egyúttal letudám.

 

 

Előzmény: ckerti (2689)
ckerti Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2689

Lehetséges, egy Vag-COM komputer és egy hozzáértő ember kell hozzá.

Nagyjából két perc az egész, bármelyik márkaszerviz, a márkaszerviz műszerésze maszekban, vagy jól felszerelt maszek képes megoldani.

 

Ha jó fejek a márkaszervizben, akkor ingyen.

Előzmény: kori1973k (2688)
kori1973k Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2688
 

Sziasztok,

 

Lehet, hogy volt róla szó(akkor ezer bocs)

Van egy OCII Gift Ambiante)modellem 3 hónapos és szeretném megtudni, hogy meg lehet-e oldani, hogy a központi záz bizonyos sebességnél lezárja az autót.

Úgy hallottam van rá megoldás csak az elektronikában kell állítani.

 

Előre is köszi

ckerti Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2687

Donibcsi a te embered, ő napi szinten foglalkozik ilyen kérdésekkel.

 

www.hildep.hu

 

 

Előzmény: KissBaa (2686)
KissBaa Creative Commons License 2007.10.17 0 0 2686
Octavia II: két eldurrant légzsákot kicseréltem, indító elektronika javítva. Mielőtt gyújtást adnék, van valami teendő? Úgy értem előbb lőjjem ki a hibakódokat, aztán kössem csak rá az indítót? Vagy nyugodtan ráköthetem, nem fog gyújtásra az arcomba robbanni a cucc? Sajnálnám a vadiúj műszerfalat, meg a kormányt...

Köszönöm a segítséget!

Üdv,
Balázs
2mpac Creative Commons License 2007.10.16 0 0 2685

Sziasztok!

 

A problémám a következő(1.4 OII):

Gyujtást rákapcsolom ,hőfok szabályozót(climatic) állítom a két végpont között ekkor van 1 "normál" (halk zümmögés)hangja a villany motornak, viszont amikor megáll 3-4 viszonylag hangos kattanást hallok.Nem tudom ez normális ?

Légyszi valaki probálja ki a climaticos OII-jén!

 

Köszi 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!