Ha egy gyári fejegységet (teljesen egyszerű Chorus I ) kicserélek egy univerzálisra, akkor honnan fogja tudni kezelni a 4 csatornát.
A Chorusból ugyebár összesen 2 csatorna jön ki, mégis tudom állítani a rádióról az előre/hátra viszonyt, működik a 4csatornás szabályzás. Az univerzálisból pedig kijön 4 csatorna, mi a teendő? ISO csatin csak 2 csatornát kér.
Kérdésem volna szakiktól: van egy A4 2005ös 2.0 PDTDI, jelenség: rángatja a motor a kasznit, pl álló helyzetben, üresben is. ha elindulok, ez megszűnik. előjön még akkor, ha nagyobb sebességgel megyek autópályán (140-nél több) és visszalassítok 100-140 közé, akkor menet közben is. ha ilyenkor újraindítom az autót (leállít, gyújtás le-fel, indít) akkor ez megszűnik, az alapjáratos marad. Teljesítménye jó, fogyasztás hibátlan, olajevés nincs, fura hang nincs). Ahány ember/szerelő, annyifélét mondtak. Esetleg valaki találkozott ilyen hibával?
Rns-d navi van az A4 B6-ba, BOSE rendszerrel. Ki akarom cserélni a fejegységet egy audi chorus/concert (2din)re. Az már Quadlock csatlakozós, tud valaki ajánlani egy csatlakozó adaptert?
Azt megtudnátok mondani mi a picsától van az a szokása, hogy állásában lezárva mondjuk egy bevásárlás alkalmával, mire a kijövök a boltból, le van engedve az anyós ablak teljesen? Illetve az is előfordúlt már, hogy mind a 4 ablak lent van csumára. Nem mindig és nem sokszor csinálta eddig ezt. Már próbáltam párszor hogy lezárom és ott maradok mellete, de szivat a kis szenya mert akkor nem csinálja... :-)
Lenne egy olyan kérdésem, hogy A4 b5 szedánnál ha jó a gázrugó a csomagtérajtóban akkor gombnyomásra felnyitja-e a tetőt függőlegesre, vagy kicsit el kell indítani kézzel. Tehát akár kulcsról tudom-e teljesen kinyitni?
Ha gyárilag csak kipattanós akkor nem szórakozok új rugókkal, mert a közel 15évesek már nem annyira bikák, de 100%-ig használható.