Hálás vagyok a gyors segítségért. A motortérben úgy látom hiányzik pár biztosíték, plusz ott van az egyik relé helye is, ami hűlt... a másik rendben van.
Izzítás helyett villog a tekercs a műszerfalon, meg hát csupa sárga-piros az egész. Köszönöm mégegszer!
Ez a bizti tábla a motortérben van. Ez a fő. De álltalában nem ezen szokot a gond lenni. Van egy másik is a utastérben a bal ajtónál. Lásd a fényképeken.
Viszont közben meg találtam a kiosztását mindkét táblának, már szkenelem, egy pill, és teszem fel.
Hello! Bajban vagyok, mert szükségem lenne Octavia II-höz egy biztosítéktáblakiosztásra, azaz hogy hova, milyen biztosíték kerül (1,9 TDI, 2006). Ha valaki tudna akár egy fényképet dobni róla, azt nagyon megköszönném! Üdv, Balázs
Skoda OctaviSkoda Octavia 1-eshez eladó 4+1db kb 70%-os 175/80R14-es Dunlop Wintersport téligumi lemezfelnivel gyári dísztárcsával (4db). Elég jó a hóban, nem azért eladó mert gagyi, csak beszámították a kocsit egy újba, és nem adtak volna többet érte ha ezeket is odaadom. 06209191273 Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Sziasztok! Okulás képpen szeretném veletek megosztani az alábbiakat. Márciusban vettem át a OII Gift-et + 4 db téli gumi szerelve. Most, mielőtt feltettem volna a téli garnitúrát két kereket elvittem egy gumishoz ellenőrzésre. Mind kettőt újra kellett centírozni. Érthetetlen számomra ez a nemtőrődömség a szerviz részéről.
amikor megáll 3-4 viszonylag hangos kattanást hallok.Nem tudom ez normális ?
A VW család jellegzetessége hogy a klima szabályzásának programtervezetét sajna elrontották, és mivel a szabályzó részhez +5V kerül, azok maguktól ketyegnek, mint egy időzített bomba, persze csak bizonyos körülmények között. Ez az elején nekem is furcsa volt és utánanéztem. de azt mondják az okosok, hogy jól van ez igy......
Ez, viszont nemcsak 3-4 kattanás. Nem lehet, hogy többet is hallasz?? netán halkabban? Minit
Látom drMinit is benézett és a téma még nem nagyon volt ezen a topicon. Speciálisan az Octaviákra milyen riasztó szerelését javasoljátok?
Én speciel nem javasolnék riasztót. Az OII.be is csak ugymond CAN BUS alapú riasztó szerelhető büntetlenül. Viszont véleményem szerint, ezeknek a védelmi értéke közelít a nullához! A másik kérdés az hogy ki figyel manapság egy szirénázóm autóra? -valljuk be, szinte Senki!- Ha a tulaj nem tud ott lenni másodperceken belül, a járművet a megélhetési bűnöző ki fogja fosztani! A kicsit fejlettebb tolvajnak meg nem okoz gondot egy gyári távirányítóra integrált riasztó, még akkor sem ha az CAN BUS alapú. Ezek is csak a gyári irányítót figyelik, azt jóéjszakát. Ez a miatt sem ajánlanék riasztót
Ezektől érdemes eltérni! Hogy miként, azt nem lehet két szóban összefoglalni. Lényeg, hogy ha lehet, akkor minél egyedibb, és egymást segítő rendszereket, ésszerűen hangoljunk össze, és ezeket, ha van mód – és bizony van - akkor minél bonyolultabban, és nehezen hozzáférhetően szereltessük be.
Ja, és meg ne kérdezzétek, hogy az enyémbe mi van... ;- ))) Minit
Van egy OCII Gift Ambiante)modellem 3 hónapos és szeretném megtudni, hogy meg lehet-e oldani, hogy a központi záz bizonyos sebességnél lezárja az autót.
Úgy hallottam van rá megoldás csak az elektronikában kell állítani.
Octavia II: két eldurrant légzsákot kicseréltem, indító elektronika javítva. Mielőtt gyújtást adnék, van valami teendő? Úgy értem előbb lőjjem ki a hibakódokat, aztán kössem csak rá az indítót? Vagy nyugodtan ráköthetem, nem fog gyújtásra az arcomba robbanni a cucc? Sajnálnám a vadiúj műszerfalat, meg a kormányt...
Gyujtást rákapcsolom ,hőfok szabályozót(climatic) állítom a két végpont között ekkor van 1 "normál" (halk zümmögés)hangja a villany motornak, viszont amikor megáll 3-4 viszonylag hangos kattanást hallok.Nem tudom ez normális ?
Ha ügyvéd ismerősöd, van az már nagyon jó! Várd meg mit reagál a műhelyvezető, de mindenképpen a cég vezetőjének (ügyvezető vagy tulajdonos) is írjál ajánlott postai levélben (úgy tudom, hogy az e-mail egy esetleges eljárásban nem elég bizonyíték). Tartsd őket nyomás alatt! Ne hagyd, hogy arra építsenek, hogy majd belenyugszol és előbb-utóbb békén hagyod őket!
Beszéltem ügyvéd ismerőssel és ő is azt mondta, hogy csak az igazolhatóan felmerült ktsg-eimet tudom megtérítettni velük.
Sajnos az meg nincs, hiszen most kollegámmal mjárok az Ő autójával dolgozni.
Csak estére nincs autóm, hétvégére nincs autóm.
Fizetem a Cascot és a kötelezőt,pedig nem használom az autót-erre kérhetek kártérítést.
Az ügyvés ismerős mondta, hogy ha 2. alkalommal sem elégedek meg a munkával, akkor hozzam el az autó és csináltassam meg máshol és azt terheljem rájuk.
csak ugye ez +300 ezer befektetés lenne és megtérülése pár éven belűl nem várható.
Level e-mailben írtam a szervízvezetőnek és higgadtan közöltem vele, hogy amennyiben nem leszek elégedett a munkával, úgy minden eddig felmerült ktsg-emet polgári peres utón érvényesítem velük szemben.
De ,ha kell akkor a szalonvezetőnek is írok.
Az bal hátsó ajtó cserésre volt felvéve ,de haverom, aki fényező kifejezetten állította, hogy az csak javított volt.Sajnos ezt a hibajegyzőkönyvre nem írtuk fel.
Na most,ha visszamegyek átvenni ,akkor jelzem ezt a hibát, akkor az újabb 1 hét.
Szóval nem tudom mivel lehetne kiengesztelni és kompenzálni az idegeskedést, illetve a kiseső kényelmetlenséget.
Azt mindenképpen nagyon jól tetted, hogy jegyzőkönyvezted a hibákat. Kártérítésként az autó újrafestését, rendes összeszerelését és kitakarítását kérheted (vagy ezek ellenértékét írásos, összehasonlító árajánlat alapján). Valamint az elfuserált javítás idejére az autó nélkülözése miatti (szükséges és bizonyított) többletköltségeket (pl. autóbérlés) vagy akár ügyvédi költséget is (lsd. lejjebb). Követeléseidet az eset tényszerű (indulat és érzelemmentes) leírásával mindenképpen írásban, ajánlott levélben, a jegyzőkönyv másolatával a cég vezetőjének küldd el. Adj neki a válaszra konkrét határidőt és írd le, hogy ha addig nem kapsz érdemi választ, vagy a felajánlott ellentételezés nem kielégítő, további jogi lépéseket teszel: fogyasztóvédelemnél, "ráuszítod" a Porsche Hungária-t (mint márkaimportőrt) vagy polgári peres eljárásban szerzel érvényt követeléseidnek. Ha esetleg lenne az ismerősi körödben jogász, akkor mutasd meg neki a levelet, hogy fogalmazza át jogász nyelvre. Ha közeli ismerős és az ügyvéd még a nevét is adja hozzá (ő írja alá a levelet), akkor szinte nyert ügyed lenne. De ha csak egy szimpla "mezei" ügyvédet bízol meg, annak a költsége is sztem jóval kisebb, mint a fusi munka helyreállítási költsége.